Το eCommerce έχει γίνει κεντρικό κανάλι για τους wholesalers (εμπόρους χονδρικής), καθώς περισσότερες επιχειρήσεις παροχής τροφίμων και λιανικής στρέφονται σε online πλατφόρμες, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη που διαβάζουμε στο European Supermarket Magazine.

Η αναφορά UK Wholesale Online Report 2024 από την Lumina Intelligence προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι wholesalers και οι προμηθευτές μπορούν να προσαρμοστούν στις οικονομικές προκλήσεις και τις digital τάσεις, ανταποκρινόμενοι στις εξελισσόμενες απαιτήσεις των φορέων στον τομέα των υπηρεσιών τροφίμων και του λιανικού εμπορίου.

Η έκθεση υπογραμμίζει τη σημασία των στρατηγικών e-B2B στο eCommerce, τονίζοντας ότι οι χονδρέμποροι πρέπει να προσφέρουν απρόσκοπτες digital εμπειρίες και να διασφαλίζουν την προβολή των προϊόντων, online. Οι οικονομικές πιέσεις εξακολουθούν να επηρεάζουν την ανάπτυξη του κλάδου, αλλά οι χονδρέμποροι ανταποκρίνονται εφαρμόζοντας στοχευμένες προσφορές, προγράμματα αφοσίωσης και λειτουργικές βελτιώσεις για να ενθαρρύνουν τις επαναλαμβανόμενες αγορές και να διατηρούν πελάτες.

Κορυφαίοι χονδρέμποροι, όπως οι Hancocks και Parfetts, έχουν εκσυγχρονίσει τις πλατφόρμες τους για να βελτιώσουν τις εμπειρίες των χρηστών, ενώ εταιρείες όπως η Mason Foodservice υιοθετούν προηγμένο λογισμικό logistics για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της ικανοποίησης των πελατών.

Η οπτική του προμηθευτή

Η έκθεση τονίζει την αυξανόμενη συχνότητα των online παραγγελιών, παρουσιάζοντας ευκαιρίες στους προμηθευτές να επωφεληθούν από αυτήν την τάση, προσφέροντας σαφείς και στοχευμένες προωθήσεις μέσω digital πλατφορμών. Οι εξατομικευμένες διαφημίσεις, οι ειδοποιήσεις push και οι συναρπαστικές προσφορές μπορούν να τραβήξουν την προσοχή των χειριστών. 

Οι brands αναζητήσεις κυριαρχούν στον τομέα του λιανικού εμπορίου, ενώ οι φορείς παροχής υπηρεσιών τροφίμων αντιμετωπίζουν υψηλότερα ποσοστά αποτυχίας αναζήτησης, τονίζοντας την ανάγκη οι προμηθευτές να παρέχουν λεπτομερή δεδομένα προϊόντων και να ευθυγραμμίζουν το marketing τους με όρους αναζήτησης τάσης, όπως λέξεις-κλειδιά με επίκεντρο τη βιωσιμότητα.

Οι έμποροι λιανικής είναι πιο πιθανό από τους φορείς παροχής υπηρεσιών τροφίμων να κάνουν παρορμητικές αγορές, γεγονός που δίνει στους προμηθευτές την ευκαιρία να μεγιστοποιήσουν τις μετατροπές μέσω στρατηγικών προωθήσεων και τοποθετήσεων νέων προϊόντων.

Βασικές ευκαιρίες

Η έκθεση προσδιορίζει πολλές ευκαιρίες ανάπτυξης για χονδρεμπόρους και προμηθευτές, συμπεριλαμβανομένης της επέκτασης των προγραμμάτων ψηφιακής πιστότητας. Για παράδειγμα, η συνεργασία της Sugro UK με το b2bStore έχει εισαγάγει ένα σύστημα ηλεκτρονικής αφοσίωσης που ανταμείβει τις ψηφιακές αγοραστικές συμπεριφορές, αυξάνοντας την επισκεψιμότητα των πελατών και τις πωλήσεις.

Με το mobile commerce να συνεχίζει να αναπτύσσεται, η βελτιστοποίηση εφαρμογών και στρατηγικών ειδικά για κινητά θα είναι ιδιαίτερα σημαντική για τους χονδρεμπόρους και τους προμηθευτές. Η αυξανόμενη ζήτηση των καταναλωτών για βιώσιμα προϊόντα, όπως η κομποστοποιήσιμη συσκευασία, προσφέρει επίσης στους προμηθευτές την ευκαιρία να πρωτοστατήσουν στην οικολογική αγορά.

Γνώρισε το Mobile commerce: Τύποι, τάσεις και trend
Κανείς δεν έχει τα κότσια να αμφισβητήσει τη δύναμη του mobile commerce. Μάθετε τα πάντα γύρω από αυτό και αξιοποιήστε το για το eshop σας!

Τα case studies, οι οικονομικοί δείκτες και τα σχόλια των ειδικών στη μελέτη παρέχουν περαιτέρω καθοδήγηση για τη μελλοντική πορεία του eCommerce χονδρικής.

Η άνοδος του eCommerce στο χονδρεμπόριο σηματοδοτεί μια σημαντική αλλαγή στον κλάδο, προσφέροντας στους χονδρεμπόρους και στους προμηθευτές νέους τρόπους επικοινωνίας με τους πελάτες. Η υιοθέτηση ψηφιακών εργαλείων και η εστίαση στο mobile commerce θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να παραμείνουν ανταγωνιστικές, ενώ οι πρωτοβουλίες βιωσιμότητας και τα προγράμματα πίστης παρουσιάζουν ευκαιρίες για ανάπτυξη και καινοτομία.