Το Temu άνοιξε επίσημα την πλατφόρμα του για τους Ευρωπαίους εμπόρους, ώστε να εγγραφούν ως πωλητές. Οι έμποροι θα διαχειρίζονται τις προσφορές προϊόντων τους, το απόθεμα και την αποστολή των αντικειμένων, όπως μας γνωστοποιεί το ecommerce news.
Ωστόσο, η εταιρεία θα ορίσει τις τιμές για τα προϊόντα που πωλούνται στην πλατφόρμα. Η εταιρεία αναπτύχθηκε αρχικά χρησιμοποιώντας ένα μοντέλο αποστολής, αλλά εισήγαγε ένα νέο μοντέλο local-to-local νωρίτερα φέτος. Σε αυτό το μοντέλο, οι συνεργάτες πωλήσεων διαχειρίζονται τη αποστολή των προϊόντων τους. Αυτή η αλλαγή επιτρέπει στους διεθνείς εμπόρους να επωφεληθούν από τη δημοτικότητά του στις τοπικές αγορές. Για την PDD Holdings, τη μητρική εταιρεία, αυτή η αγορά παρέχει την ευκαιρία να παραδίδουν προϊόντα πιο γρήγορα στους πελάτες και να προσφέρουν μεγαλύτερα αντικείμενα στην πλατφόρμα.
Η διαδικασία εγγραφής
Το νέο μοντέλο της αγοράς κυκλοφόρησε στις Ηνωμένες Πολιτείες νωρίτερα φέτος, όπου πολλές παραγγελίες της εταιρείας αποστέλλονται πλέον τοπικά. Πρόσφατα, η πλατφόρμα άνοιξε επίσης για εγγραφή για επιχειρήσεις που εδρεύουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση, συμπεριλαμβανομένων της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ιταλίας, της Ισπανίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ολλανδίας.
Η Zixia Yi, seller acquisition manager στο Temu, ανακοίνωσε στο LinkedIn ότι η αγορά είναι πλέον διαθέσιμη για πωλητές στην ΕΕ. Για να προσελκύσει νέους εμπόρους, η εταιρεία δεν χρεώνει βασικές προμήθειες ή προμήθειες πωλήσεων κατά την αρχική φάση. Οι πωλητές μπορούν επίσης να διαφημίσουν τα προϊόντα τους στην πλατφόρμα δωρεάν. Η διάρκεια αυτής της εισαγωγικής περιόδου δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί.
Η ανάπτυξη του Temu στην Ευρώπη
Η εταιρεία δραστηριοποιείται στην Ευρώπη από την περασμένη άνοιξη και έγινε γρήγορα δημοφιλής. Μέσα σε ένα χρόνο, ένας στους τρεις Γερμανούς έχει κάνει μια αγορά στην πλατφόρμα. Αυτή την άνοιξη, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρόσθεσε την εταιρεία στη λίστα των πολύ μεγάλων διαδικτυακών πλατφορμών (VLOP), πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να ακολουθεί αυστηρούς κανόνες βάσει του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες.
Ρυθμιστικές ανησυχίες
Η ταχεία ανάπτυξη του Temu και άλλων κινεζικών πλατφορμών έχει προκαλέσει ανησυχίες μεταξύ των ευρωπαϊκών ομάδων συμφερόντων. Τον Ιούνιο, το Ecommerce Europe και πολλά από τα μέλη της εθνικής ένωσης, έγραψαν μια ανοιχτή επιστολή ζητώντας θεμιτό ανταγωνισμό για όλες τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου στην ευρωπαϊκή αγορά. Τόνισαν την ανάγκη για καλύτερη εφαρμογή των υφιστάμενων κανονισμών.