Η εταιρεία Amazon αποκτά νέο πρόβλημα: τις εταιρείες Temu και Shein. Αυτοί οι κινέζοι εκπτωτικοί λιανοπωλητές έχουν γίνει -αθόρυβα- σοβαροί ανταγωνιστές, ειδικά τώρα που η Temu κάνει μια τολμηρή κίνηση για να ανταγωνιστεί άμεσα την Amazon, προσφέροντας προϊόντα που κατασκευάζονται στις ΗΠΑ, σύμφωνα με το The Information.
Ως απάντηση, η Amazon δημιουργεί μια νέα ενότητα για φθηνά, κατασκευασμένα στην Κίνα προϊόντα.
Παρά τη φήμη της για χαμηλές τιμές, η εταιρεία και οι ανταγωνιστές της είναι γνωστές για τις βαριές δαπάνες τους στη διαφήμιση. Αυτή η επένδυση είναι τόσο σημαντική που οι αναλυτές έχουν σημειώσει αύξηση των κερδών της Meta, χάρη σε αυτές τις εταιρείες.
Καθώς οι δύο κινέζοι λιανοπωλητές συνεχίζουν να αναπτύσσονται και να προκαλούν στη μάχη καθιερωμένους παίκτες, όπως την Amazon, προκύπτουν αρκετά σημαντικά ερωτήματα:
- Πότε αυτές οι κινεζικές εταιρείες θα δημιουργήσουν μεγάλα retail media networks;
- Θα συνεργαστούν οι διαφημιστές των ΗΠΑ με αυτές τις εταιρείες;
- Τι συμβαίνει με τα Retail Media και την οικονομία της digital διαφήμισης των ΗΠΑ εάν αυτές οι εταιρείες αντιμετωπίσουν απαγορεύσεις ή δασμούς;
Ο αντίκτυπος στο eCommerce
Ο ανταγωνισμός μεταξύ της Amazon και των κινεζικών καταστημάτων λιανικής σηματοδοτεί μια σημαντική αλλαγή στο τοπίο του eCommerce. Για τους καταναλωτές, αυτό σημαίνει περισσότερες επιλογές και δυνητικά καλύτερες τιμές. Για τους λιανοπωλητές, υπογραμμίζει τη σημασία της καινοτομίας και της προσαρμοστικότητας.
Καθώς η κινεζική εταιρεία υιοθετεί την παραγωγή στις ΗΠΑ, δείχνει προθυμία να εξελιχθεί και να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της τοπικής αγοράς, κάτι που θα μπορούσε να θέσει ένα νέο πρότυπο στον κλάδο. Αυτή η κίνηση μπορεί επίσης να ενθαρρύνει άλλες διεθνείς εταιρείες να τοπικοποιήσουν την παραγωγή τους, δημιουργώντας νέα δυναμική στην παγκόσμια eCommerce αγορά.
Συνολικά, η άνοδος των Temu και Shein παρουσιάζει τόσο προκλήσεις όσο και ευκαιρίες για τον κλάδο του eCommerce, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για στρατηγικές απαντήσεις από καθιερωμένους παίκτες όπως η Amazon.