Τα Shopify reports (ελ. αναφορές) είναι εργαλεία που σας βοηθούν να κατανοήσετε το πόσο καλά αποδίδει το eshop σας. Αυτά τα reports παρέχουν λεπτομερή δεδομένα σχετικά με διάφορες πτυχές της επιχείρησής σας, συμπεριλαμβανομένης της συμπεριφοράς των πελατών, των τάσεων πωλήσεων, της αποτελεσματικότητας του marketing και της απόδοσης του προϊόντος.

Αναλύοντας αυτά τα δεδομένα, μπορείτε να λάβετε τεκμηριωμένες αποφάσεις για να βελτιώσετε το κατάστημά σας και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.

Για παράδειγμα, αν παρατηρήσετε ότι το ποσοστό των πελατών σας που προέρχεται από το Facebook και προχωρά σε conversion, είναι μικρό, ίσως είναι μια καλή ιδέα να επενδύσετε περισσότερο σε πληρωμένες Facebook διαφημίσεις.

Χρησιμοποιώντας τις αναφορές του Shopify, κατανοείτε καλύτερα τον τρόπο λειτουργίας του Shopify eshop σας και μέσω της πρόσβασής σας σε λεπτομερείς αναφορές, μπορείτε να αυξήσετε σημαντικά τις πιθανότητες επιτυχίας σας.

Ο πλήρης οδηγός κατανόησης των Shopify Analytics
Όλα τα Shopify Analytics που χρειάζεται να ξέρεις, συγκεντρωμένα σε έναν πλήρη οδηγό! Μάθε τι έχουν να σου πουν οι επιδόσεις του eshop σου.
ανθρώπινα χέρια με ντοσιέ σε γραφείο με μαρκαδόρους και ντοσιέ

Τα 11 πιο σημαντικά Shopify reports

Το Shopify προσφέρει μια σειρά από reports για να σας βοηθήσει να κατανοήσετε την απόδοση του καταστήματός σας και να λάβετε τεκμηριωμένες αποφάσεις για να τη βελτιώσετε. Αυτές οι αναφορές, όπως προαναφέραμε, παρέχουν πληροφορίες για τη συμπεριφορά των πελατών, τις τάσεις πωλήσεων, την αποτελεσματικότητα του marketing και πολλά άλλα. 

10 Shopify marketing apps που θα απογειώσουν το eshop σου
Το marketing είναι εξαιρετικά σημαντικό για την εξέλιξη της επιχείρησής σου. Με τα Shopify marketing apps θα καλύψεις όλες τις ανάγκες σου!

Ακολουθούν τα βασικά Shopify reports και πώς μπορούν να ωφελήσουν την επιχείρησή σας:

Sales Over Time Report (Πωλήσεις σε βάθος χρόνου)

Παρακολουθεί τις συνολικές πωλήσεις σας και τον αριθμό των παραγγελιών σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Σας βοηθά να κατανοήσετε τις τάσεις στις πωλήσεις σας, όπως αυξήσεις ή μειώσεις κατά τη διάρκεια ορισμένων περιόδων του έτους. Αναλύοντας αυτήν την αναφορά, μπορείτε να αξιολογήσετε την επιτυχία των καμπανιών marketing και να προσδιορίσετε τις περιόδους που οι πωλήσεις φτάνουν στο αποκορύφωμά τους. Αυτές οι πληροφορίες είναι κρίσιμες για τον προγραμματισμό και τη στρατηγική.

Traffic Report (Επισκεψιμότητα)

Ένα από τα Shopify reports που δείχνει πόσοι επισκέπτες έρχονται στο eshop σας και από πού προέρχονται. Αναλύει τις πηγές επισκεψιμότητας σε κατηγορίες όπως άμεσες, social, παραπομπές και μηχανές αναζήτησης. Αυτή η αναφορά σάς βοηθά να κατανοήσετε ποια κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά και σας καθοδηγεί στη βελτιστοποίηση των προσπαθειών σας για την ενίσχυση των επισκέψεων και των conversion.

Returning Customer Report (Επιστροφή πελάτη)

Προσδιορίζει πελάτες που έχουν κάνει περισσότερες από μία αγορές. Παρέχει δεδομένα για τις δαπάνες τους, τις ημερομηνίες πρώτης και τελευταίας αγοράς και τις συνολικές παραγγελίες. Αυτή η αναφορά είναι πολύτιμη για την αξιολόγηση της αφοσίωσης των πελατών και τη δημιουργία στρατηγικών για την ενθάρρυνση της επαναλαμβανόμενης επιχειρηματικής δραστηριότητας, όπως προσωποποιημένες προσφορές ή ανταμοιβές.

Τα καλύτερα Shopify loyalty & reward apps
Τα καλύτερα Shopify loyalty & reward apps που πρέπει να ενσωματώσεις στο eshop σου.

Sales By Product Report (Πωλήσεις ανά προϊόν)

Η αναφορά πωλήσεων ανά προϊόν αποκαλύπτει ποια προϊόντα έχουν τις καλύτερες πωλήσεις και ποια έχουν χαμηλή απόδοση. Ένα από τα Shopify reports που παρέχει πληροφορίες για τους όγκους πωλήσεων και τις τάσεις για κάθε προϊόν. Αυτές οι πληροφορίες είναι χρήσιμες για τη διαχείριση αποθέματος, τον προγραμματισμό προώθησης και την κατανόηση των προτιμήσεων των πελατών για τη βελτίωση των προσφορών.

Growth Overview Dashboard (Ανάπτυξη)

Ένα από τα Shopify reports που παρέχει μια ξεκάθαρη εικόνα της συνολικής απόδοσης του eshop σας. Δείχνει βασικές μετρήσεις, όπως συνολικές πωλήσεις και online store sessions, βοηθώντας σας να παρακολουθείτε την ανάπτυξη με την πάροδο του χρόνου. Αυτός ο πίνακας είναι απαραίτητος για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των στρατηγικών marketing και τη λήψη τεκμηριωμένων επιχειρηματικών αποφάσεων.

Average Order Value (AOV) Report (Μέση αξία παραγγελίας)

Υπολογίζει το μέσο ποσό που δαπανήθηκε ανά παραγγελία. Βρίσκεται διαιρώντας τις συνολικές πωλήσεις με τον αριθμό των παραγγελιών σε μια συγκεκριμένη περίοδο. Αυτή η αναφορά σάς βοηθά να μετρήσετε πόσα έσοδα κερδίζετε από κάθε πελάτη και μπορεί να καθοδηγήσει στρατηγικές για αύξηση των πωλήσεων και αύξηση των δαπανών των πελατών.

Οι 19 καλύτερες πρακτικές για αύξηση πωλήσεων στο Shopify
Χρήσιμες συμβουλές για να πετύχεις αύξηση πωλήσεων στο Shopify eshop εύκολα και απλά!

Profit Report (Κέρδη)

Ένα από τα Shopify reports που περιγράφει λεπτομερώς το κέρδος του καταστήματός σας αφαιρώντας κόστη και έξοδα από τις συνολικές πωλήσεις. Παρέχει πληροφορίες για την οικονομική υγεία του eshop σας και σας βοηθά να αξιολογήσετε την κερδοφορία των προϊόντων σας και τις συνολικές λειτουργίες σας. Η παρακολούθηση του κέρδους είναι σημαντική για την αξιολόγηση της επιχειρηματικής απόδοσης και τη λήψη οικονομικών αποφάσεων.

Marketing Report

Το Marketing Report αξιολογεί την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών marketing. Παρακολουθεί μετρήσεις όπως ποσοστά μετατροπών, απόδοση καμπάνιας και απόδοση επένδυσης (ROI). Αναλύοντας αυτήν την αναφορά, μπορείτε να προσδιορίσετε ποιες προσπάθειες marketing είναι επιτυχείς και να κάνετε προσαρμογές για να βελτιώσετε τις τακτικές διαφήμισης και προώθησης.

Customer Lifetime Value Report - CLV (Αξία ζωής πελάτη)

Η αναφορά Customer Lifetime Value (CLV) είναι ένα από τα Shopify reports που εκτιμά τα συνολικά έσοδα που θα δημιουργήσει ένας πελάτης σε ολόκληρη τη σχέση του με το κατάστημά σας. Σας βοηθά να κατανοήσετε τη μακροπρόθεσμη αξία της απόκτησης και διατήρησης πελατών. Αυτή η αναφορά είναι απαραίτητη για τον προϋπολογισμό και την ανάπτυξη στρατηγικών για τη βελτίωση της διατήρησης των πελατών και τη μεγιστοποίηση των εσόδων.

Order Reports (Παραγγελίες)

Οι αναφορές παραγγελιών παρέχουν λεπτομερείς πληροφορίες για κάθε παραγγελία, συμπεριλαμβανομένων των ποσοτήτων, των τιμών και των ημερομηνιών παραγγελίας. Σας βοηθά να παρακολουθείτε τους όγκους παραγγελιών, να διαχειρίζεστε την εκπλήρωση και να αναλύετε μοτίβα πωλήσεων. Είναι χρήσιμο για την παρακολούθηση των τάσεων των παραγγελιών και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών και της διαχείρισης αποθεμάτων.

Inventory Report (Απόθεμα)

Το Inventory Report δείχνει τα τρέχοντα επίπεδα αποθεμάτων, τη διαθεσιμότητα προϊόντων και τα ποσοστά κύκλου εργασιών αποθέματος. Ένα από τα Shopify reports που σας βοηθά να διαχειρίζεστε το απόθεμα προσδιορίζοντας ποια προϊόντα χρειάζονται ανανέωση και ποια είναι υπερβολικά. Αυτή η αναφορά είναι σημαντική για τη διατήρηση των βέλτιστων επιπέδων αποθέματος και την αποφυγή εξαντλήσεων ή υπερβολικού αποθέματος.

γραφικό σε χαρτί με στυλό και χάρακα

Τα Shopify reports που βοηθούν τα online stores να αναπτυχθούν!

Αυτά τα Shopify reports παρέχουν ουσιαστικές πληροφορίες σχετικά με διάφορες πτυχές της απόδοσης του eshop σας. Από την παρακολούθηση των τάσεων των πωλήσεων και της συμπεριφοράς των πελατών έως τη διαχείριση του αποθέματος και την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του marketing, κάθε αναφορά διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στην κατανόηση και τη βελτίωση των λειτουργιών της επιχείρησής σας. Ελέγχοντας τακτικά αυτές τις αναφορές, μπορείτε να λαμβάνετε τεκμηριωμένες αποφάσεις, να βελτιστοποιείτε στρατηγικές και να οδηγείτε το online store σας στην ανάπτυξη. Η συνεπής ανάλυση αυτών των reports θα σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι η επιχείρησή σας παραμένει ανταγωνιστική και επιτυχημένη σε ένα δυναμικό περιβάλλον αγοράς.

Τα καλύτερα Shopify Analytics Apps για το eshop σου
Η δύναμη των αναλυτικών στοιχείων μπορεί να «ανεβάσει» ταχύτητες στην ανάπτυξη και τη λειτουργία ενός online store. Πώς; Μα φυσικά με Shopify Analytics Apps!