Μπορεί ο ρυθμός ανάπτυξης του eCommerce στην Ευρώπη να είναι πιο αργός αλλά σταθερός σε σχέση με άλλες περιοχές, ωστόσο έχει γίνει μια κινητήρια δύναμη για τους επιχειρηματίες και αυτό φαίνεται από τις πολλαπλές ιστορίες που έρχονται στο φως. Ακόμη και σε μία από τις δημοφιλείς eCommerce πλατφόρμες, τα Shopify success stories είναι ποικίλα με την κατασκευή ή ενισχυμένη επιτυχία των eshop να είναι εμφανής. Στο παρόν άρθρο λοιπόν θα δούμε αυτές τις ιστορίες επιτυχίες που προέκυψαν μέσα στο 2024.

Τα κορυφαία Shopify success stories στην Ευρώπη

🎉 Singularu (Ισπανία)

Screenshot από τα Shopify success stories: Singularu

Tο Singularu είναι ένα ισπανικό brand κοσμημάτων και το πρώτο από τα Shopify success stories της λίστας καθώς κατά τη διάρκεια της φετινής Black Friday κατάφερε να αναπτυχθεί, χρησιμοποιώντας τα ισχυρά eCommerce εργαλεία της πλατφόρμας για να διαχειριστεί την αυξημένη επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις. Η εταιρεία επωφελήθηκε από τις προσαρμόσιμες σελίδες προϊόντων και τις εξατομικευμένες συστάσεις του Shopify, οι οποίες τη βοήθησαν να προσαρμόσει την εμπειρία αγορών για κάθε πελάτη.

Επιπλέον, οι ολοκληρωμένες λύσεις πληρωμών του Shopify και η αυτοματοποιημένη διαχείριση αποθεμάτων επέτρεψαν στο Singularu να διαχειριστεί απρόσκοπτα την αυξημένη ζήτηση κατά την περίοδο αιχμής και να επεκτείνει την παρουσία της σε διεθνές πλαίσιο. Το προϊόν της "Estuche Joya Tirador" βρέθηκε ανάμεσα στα πιο δημοφιλή παγκοσμίως και οι πωλήσεις του στην Ισπανία αυξήθηκαν κατά 52% συγκριτικά με το 2023, με μέση αξία καλαθιού €147,56, ενώ το 76% των αγορών πραγματοποιήθηκε μέσω mobile συσκευών.

🎉Gelato (Πανευρωπαϊκά)

Screenshot από τα Shopify success stories: Gelato

Η Gelato, είναι μια κορυφαία εταιρεία print-on-demand που χρησιμοποίησε το Shopify για να διαχειριστεί το πολύπλοκο δίκτυό της με περισσότερους από 140 συνεργάτες παραγωγής σε 30+ χώρες και έγινε έτσι ένα ακόμη από τα Shopify success stories. Οι ενσωματώσεις που προσφέρει το Shopify γύρω από το print-on-demand επέτρεψαν στην Gelato να προσφέρει μια απρόσκοπτη εμπειρία στους πελάτες της.

Μέσω της ενσωμάτωσης με το Shopify, η Gelato μπορούσε να αυτοματοποιήσει την εκτέλεση των παραγγελιών και να βελτιστοποιήσει τα logistics πίσω από την παραγωγή και την αποστολή. Τα εργαλεία localization του Shopify της επέτρεψαν να προσαρμόσει τα storefront για διαφορετικές γλώσσες και νομίσματα, διευκολύνοντας την εξυπηρέτηση των διεθνών πελατών με μειωμένους χρόνους παράδοσης και περιβαλλοντικό αποτύπωμα, οδηγώντας τη στο να γίνει καλύτερη συνεργάτιδα του Shopify για το 2024.

Τι είνα το Shopify Markets και πώς σε βοηθάει με τις διεθνείς πωλήσεις;
Το Shopify Markets είναι μια ευρέως διαδομένη εργαλειοθήκη που θα σε βοηθήσει να εκτοξεύσεις τις διεθνείς πωλήσεις σου!

🎉Antonia (Ιταλία)

Screenshot από τα Shopify success stories: Antonia

Η Antonia, μια πολυτελής μπουτίκ που δραστηριοποιείται εδώ και δεκαετίες στο χώρο της μόδας, στράφηκε στο Shopify Plus για να βελτιώσει την eCommerce πλατφόρμα της, διατηρώντας παράλληλα την αποκλειστικότητα των προϊόντων υψηλής ποιότητας. Έγινε ένα από τα Shopify success stories του 2024 καθώς αξιοποίησε τα προγράμματα VIP του Shopify και τα εργαλεία segmentation για να προσφέρει ανταμοιβές σε επιστρεφόμενους, όπως έγκαιρη πρόσβαση σε νέες συλλογές ή εξατομικευμένες εκπτώσεις καθώς και τις δημιουργημένες από AI συστάσεις προϊόντων, κάνοντας έτσι την online εμπειρία αγορών να μοιάζει πιο επιμελημένη και προσαρμοσμένη, μιας και αντικατοπτρίζει υπηρεσίες που συνήθως διατίθενται στα καταστήματα.

Οι καινοτόμες αυτές πρακτικές τους επιβεβαιώνουν τη σημασία της εξατομικευμένης εξυπηρέτησης πελατών και εστιάζουν στην ενοποίηση online και offline εμπειριών που είναι hot trend επί τους παρόντος στο eCommerce.

🎉Athena Gaia (Ελλάδα)

Screenshot από τα Shopify success stories: Athena Gaia

H Athena Gaia, μια ελληνική μάρκα κοσμημάτων, βελτίωσε την εμπειρία των πελατών της ενσωματώνοντας το Downpay, μια υπηρεσία πληρωμών που επιτρέπει στους πελάτες να καταθέτουν προκαταβολές για ακριβά αντικείμενα. Αυτή η λειτουργία ήταν ιδιαίτερα πολύτιμη στην αγορά κοσμημάτων, όπου τα είδη υψηλού κόστους απαιτούν ευελιξία στην πληρωμή, μετατρέποντας το brand σε ένα από τα Shopify success stories. Η εύκολη ενσωμάτωση του Shopify με εφαρμογές τρίτων, όπως το Downpay, επέτρεψε στην Athena Gaia να προσφέρει ένα ευέλικτο σύστημα πληρωμών, ενισχύοντας την ικανοποίηση των πελατών και διευκολύνοντας τους πελάτες να αγοράζουν χειροποίητα κοσμήματα.

Το σύστημα διαχείρισης αποθεμάτων του Shopify βοήθησε επίσης στον εξορθολογισμό της διαδικασίας παραγγελίας καθώς τα κοσμήματα κατασκευάζονταν στο χέρι, ενημερώνοντας τους πελάτες και μειώνοντας τις πιθανές καθυστερήσεις.

Ποιο ήταν το αποτέλεσμα αυτού; Πέτυχαν αξιοσημείωτη αύξηση της μέσης αξίας παραγγελίας (AOV) κατά 25% και αύξηση των πωλήσεων κατά 15%.

🎉Natura (Ισπανία)

Screenshot από τα Shopify success stories: Natura

Η Natura έγινε ένα από τα Shopify success stories του 2024, όταν μεταπήδησε στο Shopify τον Φεβρουάριο και κατάφερε να μειώσει την πολυπλοκότητα και να μετατρέψει το site της σε μια παγκόσμια eCommerce πλατφόρμα που δημιούργησε μια εμπειρία πελάτη προσανατολισμένη στις αξίες της, η οποία ήταν συνεκτική σε όλα τα ηλεκτρονικά και φυσικά καταστήματά της.

Χρησιμοποίησαν διαφορετικά πρότυπα περιγραφής προϊόντων για προϊόντα μόδας και γκάτζετ, γεγονός που τους επέτρεψε να κινηθούν πολύ πιο γρήγορα από ό,τι προηγουμένως. Η Natura μπορεί πλέον να παρουσιάζει προϊόντα με product media, όπως φωτογραφήσεις και συνεργασίες influencers στα social media, καθώς και πιο τεχνικές περιγραφές προϊόντων.

Ποιοι είναι οι βασικοί τρόποι για να κάνεις replatforming στο Shopify;
Η διαδικασία του replatforming στο Shopify μπορεί να γίνει με 3 τρόπους. Μάθε τα πάντα και διάλεξε τι σου ταιριάζει.

Η επιτυχία λοιπόν της εξέλιξης του eshop μέσω Shopify επέτρεψε στο brand να μειώσει το συνολικό κόστος, να αυξήσει τα ποσοστά μετατροπής σε 13% και το add-to-cart σε 3% και να δημιουργήσει μια καλύτερη εμπειρία αγορών, γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ φυσικών και on;ine store.

Αυτά τα Shopify success stories αναδεικνύουν τον τρόπο με τον οποίο η πλατφόρμαέχει δώσει τη δυνατότητα σε ένα ευρύ φάσμα επιχειρήσεων σε όλη την Ευρώπη να ευδοκιμήσουν στον ανταγωνιστικό χώρο του eCommerce καθώς τους προσφέρει ολοκληρωμένες λειτουργίες και εργαλεία που χρειάζονται για να επιτύχουν.