Εσείς έχετε ξεκινήσει προετοιμασία για Αγ. Βαλεντίνο; Μην ξεχνάτε ότι ένα μεγάλο ποσοστό των αγοραστών ξεκινάει περίπου 2 βδομάδες πριν να αναζητάει κατάλληλα δώρα και ιδέες. Πλέον η ημέρα Άγιος Βαλεντίνος 2024 πλησιάζει με γοργούς ρυθμούς και έχει φτάσει η κατάλληλη στιγμή για να εφαρμόσετε στρατηγική Αγ. Βαλεντίνου για Shopify eshop και στη δική σας επιχείρηση.
Συγκεντρώσαμε εδώ μερικές από τις καλύτερες στρατηγικές marketing που μπορείτε να εφαρμόσετε και που θα ωφελήσουν τους πελάτες σας στο να προετοιμαστούν κατάλληλα και εγκαίρως, αλλά και εσάς με το να έχετε τις μέγιστες δυνατές μεταροπές, διασφαλίζοντας περισσότερα έσοδα για το brand σας.

Οι τοπ ιδέες marketing για στρατηγική Αγίου Βαλεντίνου για Shopify
💟 Δώστε μια ρομαντική απόχρωση στις σελίδες σας
Βάλτε τους επισκέπτες στο πνεύμα της ημέρας, φροντίζοντας να διακοσμήσετε το κατάστημά σας με ρομαντικά εφέ όπως καρδιές, βέλη, γλυκούλικα ζωάκια και οτιδήποτε άλλο σας αρέσει και ταιριάζει με το brand σας. Παίξτε με κάποια παραλλαγή του λογοτύπου σας, εάν μπορείτε να προσθέσετε ένα στοιχείο που να θυμίζει τον Άγιο Βαλεντίνο. Αξιοποιήστε τα collections και τα θέματα ως μέρος από τη στρατηγική Αγίου Βαλεντίνου για Shopify και δημιουργήστε targeted σελίδες που θα ξεχωρίζουν αλλά και μια συνολική εμφάνιση που θα έχει συνοχή με την ημέρα.
Τραβήξτε την προσοχή και εμπνεύστε τους πελάτες να προχωρήσουν σε αναζήτηση και αγορά ακόμη και με μικρές λεπτομέρειες, όπως για παράδειγμα μετατρέποντας τον κέρσορα σας σε βέλος έρωτα ή καρδούλα για να δώσετε μια παιχνιδιάρικη νότα.

💟 Προσφέρετε μια "χείρα βοηθείας" με οδηγούς δώρων
Και επειδή σίγουρα θα έχετε γνωρίσει έστω και μια κοπέλα που θα πει την κλασσική ατάκα "αν δεν μου πάρει δώρο, θα χωρίσω", πολλοί αγοραστές ξεκινούν με άγχος και χωρίς να γνωρίζουν τι να αγοράσουν εν τέλει για το άλλο τους μισό. Βοηθήστε τους χρήστες και βελτιώστε την εμπειρία αγοράς τους με το brand σας φτιάχνοντας "Οδηγούς δώρων για Άγιο Βαλεντίνο".
Μπορείτε να χτίσετε πολλαπλούς οδηγούς με είδη προϊόντων και να τους ταξινομήσετε για διαφορετικές ομάδες πελατών όπως για εκείνον/η, για ζευγάρια, για εργένηδες, για φίλους ή για όποια άλλη κατηγορία μπορεί να εντοπίσετε με βάση τα δεδομένα του κοινού σας. Οι οδηγοί αυτοί μπορούν να προστεθούν στο blog του eshop σας, εάν διαθέτει, ή να τους προωθήσετε ενημερωτικά μέσω email και των social media πλατφορμών.

💟 Οργανώστε μια καμπάνια στα social media
Αξιοποιήστε τις social media πλατφόρμες στη στρατηγική Αγίου Βαλεντίνου για Shopify για να ενισχύσετε το engagement, να προωθήσετε προσφορές και να κάνετε οποιαδήποτε άλλη ενέργεια θα σας βοηθήσει να δείξετε ότι αγαπάτε τους αγοραστές σας.
Δημιουργήστε μια δημοσκόπηση στο Facebook ή το Instagram, η οποία θα συνδυάζει το θέμα του Αγ. Βαλεντίνου με το brand σας ή τις επιλογές των προϊόντων σας. Για παράδειγμα, εάν πωλείτε προϊόντα για μαλλιά, να εμφανίσετε δυο εναλλακτικές από χτενίσματα και να ρωτήσετε το κοινό σας ποιο θα διάλεγαν για ένα ραντεβού. Μπορείτε επίσης να προωθήσετε τα προϊόντα σας χρησιμοποιώντας hashtags ή έξυπνες καμπάνιες. Ένα τέτοιο παράδειγμα θα ήταν να ζητήσετε από τους χρήστες να χρησιμοποιήσουν κάποιο φίλτρο που θα δημιουργήσετε και να ποστάρουν φωτογραφίες ή να σκεφτείτε κάποιο challenge που να ζητάτε να κάνουν βίντεο με μια αγαπημένη τους στιγμή που τους κάνει χαρούμενους.
💟 Στείλτε στους πελάτες χαριτωμένα email
Και καθώς αναφέρθηκε και παραπάνω φευγαλέα, ένα κομμάτι από τη στρατηγική Αγίου Βαλεντίνου για Shopify θα έπρεπε να περιλαμβάνει και ενέργειες email marketing ώστε να αυξήσετε τα ποσοστά των conversion σας.
Ετοιμάστε ελκυστικά email για διάφορες ομάδες που μπορείτε να διαμορφώσετε από τις λίστες σας και ελάτε πιο κοντά με το κοινό σας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε τις διάφορες προσφορές που προσφέρετε, ιδέες μέσω οδηγών, να δείξετε ευγνωμοσύνη και να τους ευχαριστήσετε που σας προτιμούν, να τους προσκαλέσετε να συμμετάσχουν σε κάποιο διαγωνισμό ή ενέργεια.
Αξιοποιήστε το επίσης για τους ενημερώσετε εγκαίρως για το χρονικό περιθώριο που έχουν για να πάρουν τα δώρα τους αλλά και για το περιθώριο που απομένει γύρω από το διάστημα παράδοσης των παραγγελιών σας, δημιουργώντας έτσι μια φροντιστική και άνετη ατμόσφαιρα.

💟 Ετοιμάστε μια προσφορά περιορισμένου χρόνου
Ανακοινώστε και προωθείστε κάποια προσφορά είτε έκπτωσης είτε π.χ. συνδυασμού 1+1, η οποία θα είναι ενεργή για ένα συγκεκριμένο και περιορισμένο χρονικό πλαίσιο. Συνήθως η αίσθηση του φόβου ότι θα χάσουμε κάποια ευκαιρία έχει αντίκτυπο στις αντιδράσεις των πελατών και κάνουν και τα προϊόντα να φαίνονται πιο πολύτιμα και επιθυμητά.
💟 Διοργανώστε ένα διαγωνισμό
Σκεφτείτε μια ιδιαίτερη ιδέα για να υλοποιήσετε έναν διαγωνισμό στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής Αγίου Βαλεντίνου για Shopify. Για παράδειγμα, μπορείτε να ζητήσετε να μοιραστούν την καλύτερη/χειρότερη εμπειρία τους από ραντεβού ή να μοιραστούν μια αστεία ή ρομαντική φωτογραφία. Ως αντάλλαγμα προσφέρετε κάποιο δελεαστικό δώρο για την καλύτερη ή για όποια επιλεχθεί από εργαλεία.
Τρέξτε τον διαγωνισμό μέσα από τα social media σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να επεκτείνετε τους followers και επομένως τους δυνητικούς σας πελάτες.
💟 Δημιουργήστε σετ προϊόντων
Δημιουργήστε διάφορα σετ προϊόντων ανάλογα με την γκάμα που διαθέτετε καθώς η ημέρα αυτή προσφέρεται για μια τέτοια ιδέα. Μπορείτε να έξυπνα σετ δώρων με απρόσμενους συνδυασμούς ή και με πιο συνηθισμένους από προϊόντα τοπ πωλήσεων κάνοντας τα πιο ελκυστικά.
Μπορείτε επίσης να συμπεριλάβετε και κάποιο μήνυμα γύρω από αυτά όπως π.χ. "ιδανικό για περιποίηση", "κατάλληλο για ραντεβού στο σπίτι" ή οτιδήποτε άλλο θα μπορούσατε να σκεφτείτε γύρω από το είδος προϊόντων που πουλάτε. Τέτοια σύνολα τραβούν την προσοχή πιο εύκολα και επίσης δίνουν και ένα κίνητρο στον επισκέπτη καθώς τον διευκολύνουν γύρω από την έρευνα που κάνει. Υπάρχουν διάφορες εφαρμογές που μπορείτε να προσθέσετε στο Shopify eshop σας για να σας βοηθήσουν με τη δημιουργία γκρουπ προϊόντων.

💟 Σκεφτείτε προσφορές 1+1
Μια καλή ιδέα για τη στρατηγική Αγίου Βαλεντίνου για Shopify είναι να αξιοποιήσετε την κλασσική προσφορά "ένα συν ένα δώρο".
Η ιδέα αυτή μπορεί να ανταποκρίνεται σε σύζευξη προϊόντων που να αφορά ζευγάρια, όμως εσείς μπορείτε να πάτε σε μια πιο δημιουργική οπτική για να προσελκύσετε ακόμη μεγαλύτερο μέρος του κοινού. Για παράδειγμα, να σκεφτείτε ιδέες 1+1 για singles ή για φίλους. Αξιοποιήστε μια ιδέα που θα μπορούσε να είναι αποτρεπτική για μια μερίδα των πελατών σας και δώστε την ευκαιρία σε περισσότερους χρήστες να την εκμεταλλευτούν.

💟 Προσφέρετε τη δυνατότητα συσκευασίας δώρου και ανώνυμης παράδοσης
Όπως ακριβώς φροντίσαμε για την εμφάνιση της ιστοσελίδας, το ίδιο προτείνουμε και για το περιτύλιγμα των δώρων σας, που θα έπρεπε να είναι κομμάτι από τη στρατηγική Αγίου Βαλεντίνου για Shopify επιχείρηση. Ετοιμάστε ένα ιδιαίτερο σχέδιο για το περιτύλιγμα σας και προσθέστε μικρές λεπτομέρειες όπως κονφετί σε καρδιά για ιδιαίτερη εμφάνιση λόγω ημέρας. Προσφέροντας την επιλογή για συσκευασία δώρου θα εξοικονομήσετε χρόνο από τους πελάτες και θα διασφαλίσετε ότι τα προϊόντα σας θα παρουσιαστούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Εάν θέλετε να πάτε ένα βήμα παραπέρα, μπορείτε να βοηθήσετε όσους επιθυμούν να κάνουν έκπληξη με το δώρο τους προσφέροντας ανώνυμη παράδοση. Αυτό θα είναι εξαιρετικά ανακουφιστικό για κάποιον ντροπαλό πελάτη ή για κάποιον που επιθυμεί να κάνει μια έκπληξη και να μην αποκαλύψει εξ αρχής την ταυτότητα του.
💟 Δείξτε αγάπη για μια φιλανθρωπική οργάνωση
Η ίδια η ημέρα έχει τη φήμη ως ημέρα αγάπης. Δείξτε και εσείς τη δική σας για έναν σκοπό που να αξίζει. Μπορείτε να επιλέξετε μια φιλανθρωπική οργάνωση που να ταιριάζει με την επιχείρησή σας ή που θα θέλατε να υποστηρίξετε και να πείτε ότι για όποιες αγορές πραγματοποιηθούν στο "όνομα της αγάπης" ένα κομμάτι του ποσού θα πάει στην οργάνωση.
Ενθαρρύνετε και τους αγοραστές σας να υποστηρίξουν τις προσπάθειες σας δωρίζοντας ένα μικρό ποσό κατά την ολοκλήρωση της πληρωμής.
💟 Προσφέρετε ηλεκτρονικές δωροκάρτες
Σώστε τους αναποφάσιστους πελάτες σας ή εκείνους που ψωνίζουν τελευταία στιγμή με μια έξυπνη αλλά βοηθητική λύση ως μέρος από τη στρατηγική Αγίου Βαλεντίνου για Shopify. Ποια είναι αυτή; Μα φυσικά οι ηλεκτρονικές δωροκάρτες.
Η λύση αυτή μπορεί να γίνει η όαση μέσα στην έρημο καθώς οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν το ποσό με το οποίο θα γεμίσουν τη δωροκάρτα και δεν χρειάζεται να αγχώνονται ούτε για την παράδοση καθώς μπορούν να αποστείλουν το δώρο με ένα μόνο κλικ.
💟 Συνεργαστείτε με κάποιο άλλο brand
Εξετάστε την πιθανότητα να συνεργαστείτε με κάποιο άλλο brand. Η ενέργεια συνεργασίας θα μπορούσε να είναι από διαγωνισμό μέχρι limited edition σετ σε συνεργασία. Κάντε μια έρευνα και βρείτε μάρκες που να είναι κοντά στο ύφος και στο κοινό που κάνετε target και προτείνετε τους μια συνεργασία.
Κάτι τέτοιο θα ήταν πολύ βοηθητικό για τη στρατηγική Αγίου Βαλεντίνου για Shopify καθώς θα ωφελήσει και εσάς και την άλλη μάρκα με έκθεση σε περισσότερο κοινό, ενώ θα προσδώσει και περισσότερη αξία στα προϊόντα κάνοντάς τα ποθητά.

💟 Χαμηλώστε το κατώτατο όριο δωρεάν αποστολής
Η δωρεάν αποστολή είναι πάντα ένα ισχυρό κίνητρο για τους αγοραστές ώστε να ολοκληρώσουν μια αγορά τους. Σε αρκετές περιπτώσεις μπορεί να μην συμφέρει να προσφέρετε δωρεάν αποστολή, αλλά αξίζει να το σκεφτείτε για τη συγκεκριμένη ημέρα και να ορίσετε μια ελάχιστη αξία παραγγελίας ώστε να καταφέρετε να πετύχετε μεγαλύτερο αριθμό παραγγελιών.
Δεν είναι βέβαια απαραίτητο να ακολουθήσετε όλα τα βήματα για να επιτύχει η Αγιοβαλεντινιάτικη εκστρατεία. Συμβουλευτείτε την τρέχουσα στρατηγική Αγίου Βαλεντίνου για Shopify και επιλέξτε τις στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να δείτε τα περισσότερα conversion.