Φαίνεται ότι το TikTok σχεδιάζει να προσθέσει μια νέα λειτουργία AI στην πλατφόρμα που θα μπορεί να ανταγωνιστεί τις διαφημίσεις που δημιουργούν οι influencers, μέσα από πληροφορίες που μαθαίνουμε από The Verge.

Το δημοφιλές social media μέσο έχει ήδη δηλώσει από την αρχή του έτους την πρόθεσή του να επεκταθεί στο eCommerce και πρόσφατα κυκλοφόρησε οδηγό με τις βέλτιστες πρακτικές lead generation.

TikTok: Νέος οδηγός για βέλτιστες πρακτικές lead generation
Η νέα συνεργασία του TikTok με τη Hubspot για τη δημιουργία ενός οδηγού με lead generation tips στο app!

Οι influencers του μέλλοντος

Έτσι, πλέον αναφέρεται ότι η δημοφιλής πλατφόρμα ετοιμάζει TikTok AI avatars που θα λειτουργούν ως εικονικοί influencers για την προώθηση και την πώληση αντικειμένων στην πλατφόρμα. Θα έχουν τη δυνατότητα να διαβάζουν σενάρια από προτροπές που δημιουργούνται από διαφημιστές ή πωλητές στο TikTok Shop. Προς το παρόν η νέα αυτή λειτουργία δεν είναι ακόμη live και προς δοκιμή οπότε ενδεχεται να αλλάξει.

Σύμφωνα με πηγές, το προσωπικό της εταιρείας δοκίμασε τα TikTok AI avatars, αλλά διαπίστωσε ότι δεν είναι ακόμη έτοιμα για να κυκλοφορήσουν καθώς οι πωλήσεις που προσέλκυσαν ήταν χαμηλότερες από εκείνες που πέτυχαν οι άνθρωποι-influencers. Παρά τα αρχικά δείγματα όμως, το TikTok θεωρεί ότι οι AI influencers θα είναι μια καλή υποστήριξη για τους δημιουργούς περιεχομένου.

Αν και έχουν γίνει αιτήματα για να δοθούν περισσότερες διευκρινήσεις, προς το παρόν η εταιρεία δεν έχει ανταποκριθεί. Είναι ασαφές π;vς θα μοιράσει το TikTok τα χρήματα χορηγίας μεταξύ εικονικών και ανθρώπινων δημιουργών και πώς αυτό δεν θα επηρεάσει συμφωνίες ανθρώπων με brands.

Ρομποτ που διαβάζει περιοδικό

Δεν είναι λίγοι οι δημιουργοί που βασίζονται στο εισόδημα που εισπράττουν από συμφωνίες με brands. Η πλατφόρμα θα πρέπει να βρει τρόπο να αναπτύξει αυτήν τη λειτουργία και να μην ανταγωνιστεί τη βάση των υπαρχόντων χρηστών της.

Το TikTok δεν μπαίνει για πρώτη φορά στο παιχνίδι της τεχνητής νοημοσύνης. Πολλές ενημερώσεις έχουν πολύ ενδιαφέρον όπως η δυνατότητα μετατροπής των αναρτήσεων σε πιθανή αγορά, ενώ συνεχίζει και τις δυναμικές συνεργασίες με την επερχόμενη ενσωμάτωση της social media πλατφόρμας στο Shopify.

Φυσικά, μια τέτοια πιθανή λειτουργία θα μπορούσε να αλλάξει τα δεδομένα για τα eshop καθώς τα TikTok avatars θα επιτρέπουν στους ιδιοκτήτες να δημιουργούν διαφημίσεις με λιγότερο κόστος αλλά ίσως με το ίδιο impact όπως και οι κανονικοί influencer. Βέβαια, είναι σημαντικό να δούμε και πως ακριβώς λειτουργεί όλο αυτό και πως αξιοποιούνται οι δυνατότητες του.