Το B2B είναι ένα ανερχόμενο είδος eCommerce και η δημοτικότητά του αυξάνεται ολοένα και συχνότερα. Το ξεκλείδωμα μιας παγκόσμιας αγοράς, η μαζική πώληση στο διαδίκτυο και η παραγωγή μεγάλου όγκου παραγγελιών είναι μερικές μόνο από τις προοπτικές που σας προσφέρει αυτού του είδους το ηλεκτρονικό εμπόριο. Εάν λοιπόν θέλετε να προχωρήσετε με την κατασκευή B2B Shopify eshop στο παρόν άρθρο συγκεντρώσαμε τα βασικά χαρακτηριστικά στα οποία θα έχετε πρόσβαση καθώς και τα βήματα για τη δημιουργία ενός επιτυχημένου online καταστήματος.

Κορυφαία χαρακτηριστικά του B2B Shopify
Αξιοποιώντας τις δυνατότητες του Shopify, οι επιχειρήσεις αποκτούν πρόσβαση σε ένα ολοκληρωμένο σύνολο εργαλείων που καλύπτουν τις B2B ανάγκες τους. Πριν περάσουμε στην κατασκευή B2B Shopify eshop ας δούμε μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά:
→ Προστασία καταστήματος με κωδικό πρόσβασης: Έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε ένα eshop που προστατεύεται με κωδικό πρόσβασης, επιτρέποντας έτσι πρόσβαση μόνο σε εξουσιοδοτημένους χρήστες.
→ Εταιρικό προφίλ: Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα εταιρικό προφίλ με τις τοποθεσίας σας, τους όρους πληρωμής, το ιστορικό παραγγελιών και τις επιλογές αποστολής.
→ Εταιρικά metafields: Μέσα από τη λειτουργία αυτή οι επιχειρήσεις μπορούν να συγκεντρώνουν και να διατηρούν πρόσθετα δεδομένα σχετικά με τους πελάτες τους, όπως λεπτομέρειες σχετικά με την εταιρεία ή απαιτήσεις σχετικά με την τοποθεσία, διευκολύνοντας την προσαρμογή των υπηρεσιών τους.
→ Checkout και αυτοεξυπηρετούμενες αγορές: Οι πελάτες B2B μπορούν να απολαύσουν μια βελτιωμένη διαδικασία πληρωμής που χειρίζονται από τον πίνακα διαχείρισης. Ωφελούνται επίσης από μια λειτουργία αυτοεξυπηρέτησης αγορών που διευκολύνει τις γρήγορες και χωρίς προβλήματα συναλλαγές.
→ Διαχείριση πελατών: Ένα ακόμη στοιχείο κατά τη ρύθμιση και κατασκευή B2B Shopify eshop είναι ότι μπορείτε να διαχειρίζεστε λογαριασμούς πελατών ορίζοντας διαφορετικά δικαιώματα χρηστών.

→ Προσαρμοσμένος υπολογισμός τιμών: Υπάρχει η δυνατότητα προσάρμοσης της τιμολόγησης για τους B2B πελάτες με βάση την ποσότητα παραγγελίας, το segment πελατών ή τη σύμβαση που έχει συναφθεί.
→ Αγορά με τιμολόγιο: Το Shopify B2B διευκολύνει τη λειτουργικότητα purchase-by-invoice, επιτρέποντας στους πελάτες B2B να πραγματοποιούν παραγγελίες και να λαμβάνουν τιμολόγια για πληρωμή αργότερα.
→ Ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης: Τα καταστήματα B2B στο Shopify επωφελούνται από τις δυνατότητες SEO, βελτιώνοντας την κατάταξή τους στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
→ Επαγγελματική διαχείριση αποθεμάτων: Οι λειτουργίες B2B του Shopify παρέχουν στους χρήστες εργαλεία διαχείρισης αποθεμάτων για την άνετη παρακολούθηση του επιπέδου απογραφής, την ακριβή εκπλήρωση και τη σωστή κατανομή των αποθεμάτων.
→ Περιορισμοί προϊόντων: Οι επιχειρήσεις B2B μπορούν να καθορίσουν περιορισμούς υπό όρους για τα προϊόντα και τις παραλλαγές τους, όπως ελάχιστα, μέγιστα και προσαυξήσεις. Αυτά επιτρέπουν στις εταιρείες να καθορίζουν συγκεκριμένες απαιτήσεις ποσότητας, διασφαλίζοντας την ακριβή τοποθέτηση παραγγελιών.
→ Ενσωμάτωση σε υπάρχοντα συστήματα: Ως μέρος από την κατασκευή B2B Shopify eshop, μπορείτε να ενσωματώσετε με την πλατφόρμα διάφορα επιχειρηματικά συστήματα, όπως τα λογισμικά CRM και ERP.
→ Παγκόσμια επέκταση: Η πώληση χονδρικής στο Shopify επιτρέπει στις επιχειρήσεις να βρίσκουν πελάτες σε όλο τον κόσμο με εντοπισμένες βιτρίνες καταστημάτων και νομίσματα.
→ Προσαρμοσμένες λύσεις B2B: Το Shopify επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν τη σουίτα API B2B και να αναπτύξουν εργαλεία κατά παραγγελία.
Τα βήματα για κατασκευή B2B Shopify eshop
Ας δούμε όμως στη συνέχεια πως ξεκινάμε και ποια είναι τα βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να αναπτύξετε το B2B Shopify eshop σας:
#1 Επίλεξε το σχέδιο τιμολόγησης Shopify Plus
Προς το παρόν δυνατότητα για B2B χαρακτηριστικά προσφέρει μόνο το Shopify Plus πακέτο. Είναι ένα πακέτο που προσφέρει πολλαπλές και σημαντικές επιλογές προσαρμογής και επεκτασιμότητας και οι καλύτερες περιπτώσεις χρήσης του περιλαμβάνουν επιχειρήσεις μεγάλης κλίμακας. Το κόστος του Shopify Plus ξεκινά από τα $2.000 ανά μήνα.
#2 Δημιούργησε ένα επαγγελματικό eshop design
Σημαντικό στην κατασκευή B2B Shopify eshop είναι το design του να είναι επαγγελματικό και φιλικό προς το χρήστη μέσα από ένα διαισθητικό περιβάλλον εργασίας και θέματα από το Shopify Theme Store. Προσαρμόστε την κεντρική σελίδα του καταστήματός σας με τα στοιχεία του brand σας, εικόνες προϊόντων υψηλής ποιότητας και σαφή πλοήγηση για να παρέχετε μια απρόσκοπτη εμπειρία αγορών για τους πελάτες B2B.

#3 Βρες τις σωστές εφαρμογές
Η λειτουργικότητα του καταστήματός σας είναι σημαντική και μπορείτε πολύ εύκολα να τη βελτιώσετε μέσα από την εγκατάσταση σχετικών εφαρμογών από το Shopify App Store. Αναζητήστε εργαλεία που θα επιτρέπουν την προσαρμοσμένη τιμολόγηση, τις φόρμες παραγγελίας χονδρικής Shopify, τη διαχείριση πελατών και τις ενσωματώσεις με επιχειρηματικά συστήματα.

#4 Δημιούργησε μια προσαρμοσμένη στρατηγική τιμολόγησης
Ένα ακόμη θέμα που θα πρέπει να εξετάσετε όσο ασχολείστε με την κατασκευή B2B Shopify eshop είναι η ανάπτυξη στρατηγική για προσαρμοσμένη τιμολόγηση. Μπορεί να χρησιμοποιήσετε τις ενσωματωμένες λειτουργίες του Shopify ή εξειδικευμένες εφαρμογές για να εφαρμόσετε τιμολόγηση και εκπτώσεις για συγκεκριμένους πελάτες.

#5 Βελτιστοποίησε τη διαδικασία checkout
Κάντε τη διαδικασία παραγγελίας απλή και εύκολη για τους πελάτες σας προσαρμόζοντας τις φόρμες παραγγελίας και εφαρμόζοντας επιλογές αυτοεξυπηρέτησης στο checkout. Διευκολύνετε τους πελάτες σας να περιηγηθούν στους καταλόγους προϊόντων, να επιλέξουν ποσότητες και να ολοκληρώσουν τις αγορές τους με όσο λιγότερα βήματα γίνεται.
#6 Και τις σελίδες των προϊόντων
Αφότου ρυθμίσετε όλα τα απαιτούμενα, ένα ακόμη βήμα στην κατασκευή B2B Shopify eshop είναι η βελτιστοποίηση των σελίδων των προϊόντων σας. Οι σελίδες των προϊόντων σας θα πρέπει να είναι ενημερωτικές και λεπτομερείς, με σαφείς εικόνες και περιγραφές και να περιλαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με την τιμολόγηση, τα ελάχιστα όρια παραγγελίας και τους χρόνους παράδοσης.

#7 Κάνε σωστή διαχείριση πελατών
Αφού ολοκληρώσετε το βασικό στήσιμο του eshop σας, ξεκινήστε τη διαχείριση των πελατών και αναθέστε προσαρμοσμένες τιμές και δικαιώματα χρηστών. Η διαδικασία αυτή γίνεται ακόμη πιο απρόσκοπτη μέσα από τα εργαλεία διαχείρισης πελατών που προσφέρει το Shopify.
#8 Πρόσφερε άριστη εξυπηρέτηση πελατών
Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών είναι σημαντική πτυχή κατά τη κατασκευή B2B Shopify eshop και διασφαλίζει ότι η σχέση σας με τους πελάτες θα είναι αμφίδρομη και θα διατηρούν την αξιοπιστία τους σε εσάς. Αξιοποιείστε τη δύναμη των chatbots για να αναπαντάτε άμεσα σε ερωτήσεις, αναπτύξτε κανάλι υποστήριξης και διασφαλίστε την ακριβή εκτέλεση των παραγγελιών. Εφαρμόστε κανάλια επικοινωνίας, όπως ζωντανή συνομιλία ή ειδική υποστήριξη πελατών, για να προσφέρετε μια ανώτερη εμπειρία B2B.

#9 Κάνε integration με τα συστήματά σου
Ενσωματώστε το κανάλι σας Shopify B2B με υπάρχοντα επιχειρηματικά συστήματα, όπως CRM, ERP ή εργαλεία διαχείρισης αποθεμάτων. Αυτό θα διασφαλίσει τον ομαλό συγχρονισμό δεδομένων, βελτιωμένες ροές εργασίας και αποτελεσματικές λειτουργίες.

#10 Επένδυσε στην επισκεψιμότητα από μηχανές αναζήτησης
Αξιοποιήστε τις στρατηγικές SEO για να αυξήσετε την ορατότητα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Κατά την κατασκευή B2B Shopify eshop, βελτιστοποιήστε τις περιγραφές των προϊόντων, χρησιμοποιήστε σχετικές λέξεις-κλειδιά και δημιουργήστε πολύτιμο περιεχόμενο για να προσελκύσετε οργανική κίνηση B2B.
#11 Ανάλυσε και βελτίωσε τακτικά
Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία analytics του Shopify ή εφαρμογές τρίτων για να αποκτήσετε πληροφορίες σχετικά με την απόδοση των B2B πωλήσεών σας. Παρακολουθήστε τις βασικές μετρήσεις, τη συμπεριφορά των πελατών και βρείτε τρόπους βελτίωσης της eCommerce επιχείρησής σας.

Η έναρξη ενός B2B Shopify ταξιδιού ανοίγει νέους δρόμους για επιχειρηματική επιτυχία. Έτσι, είναι σημαντικό να επενδύσετε χρόνο και πόρους στην κατασκευή B2B Shopify eshop ώστε να έχετε μια επιτυχημένη έναρξη λειτουργίας καθώς και μια ανοδική πορεία πωλήσεων.