Πώς να φτιάξεις μια killer Black Friday email καμπάνια για conversions
Μετά τα social media και πώς να τα αξιοποιήσετε στο έπακρο, τις πιο δημιουργικές Black Friday στρατηγικές, το πώς να ετοιμάσετε το eshop σας για να αποφύγετε το crash ή για να δώσετε μοναδικές εμπειρίες αγορών, σειρά έχει το email marketing. Και το να δημιουργήσετε μια Black Friday email καμπάνια είναι το κλειδί για να ξεχωρίσετε ανάμεσα σε αμέτρητες εορταστικές προσφορές.
Μια καμπάνια email για την Black Friday δεν αποτελεί απλώς αφορμή για εποχιακό marketing και αύξηση των πωλήσεων: Η ημέρα αυτή δημιουργεί μεγάλες προσδοκίες και στο αγοραστικό κοινό, λόγω του εκπτωτικού της χαρακτήρα. Μια καλά σχεδιασμένη καμπάνια δημιουργεί προσμονή και επείγουσα ανάγκη και σίγουρα θα πρέπει να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία!
Στοχεύοντας το σωστό κοινό με σχετικό περιεχόμενο, οι επιχειρήσεις μπορούν να αυξήσουν την επισκεψιμότητα, το engagement των πελατών και να βελτιώσουν την απόδοσή τους.
Πώς να δημιουργήσετε μια Black Friday email καμπάνια και να βελτιώσετε τις μετατροπές σας
Teaser email για να δημιουργήσετε προσδοκίες
Τα teaser email είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε την Black Friday email καμπάνια σας. Χρησιμοποιήστε τις τεχνικές coming soon, την αντίστροφη μέτρηση (countdown), μερικά sneak peeks σε deals και προϊόντα ή bundles, για να δημιουργήσετε ενθουσιασμό και προσμονή. Ακόμη, μπορείτε να τους παροτρύνετε να βάλουν στο προσωπικό τους calendar υπενθυμίσεις, όπως ακριβώς θα έκαναν για ένα event ή meeting, ώστε να ενημερώνονται τακτικά και άμεσα για την κυκλοφορία των προσφορών.
Αυτή η email marketing προσέγγιση ενημερώνει εγκαίρως και ενθαρρύνει τους πελάτες να έχουν υπόψη τους τις προσφορές σας. Τα sneak peeks των μελλοντικών προσφορών κάνουν τους πελάτες να θέλουν να μάθουν περισσότερα. Τραβώντας την προσοχή τους εκ των προτέρων, η email καμπάνια σας διασφαλίζει ότι οι αγοραστές είναι έτοιμοι να ξεκινήσουν άμεσα τις αγορές, μόλις κυκλοφορήσουν οι προσφορές, αυξάνοντας τις πιθανότητες conversion.
Τμηματοποίηση του κοινού σας για στοχευμένες προσφορές
Το segmentation, (κοινώς η τμηματοποίηση κοινού) είναι κρίσιμο για μια αποτελεσματική Black Friday email καμπάνια. Φτιάχνοντας ομάδες πελατών και στέλνοντας email με στη συμπεριφορά τους και τα ενδιαφέροντά τους, μπορείτε να επιτύχετε πιο στοχευμένες προσφορές και να προσφέρετε πιο σχετικά deals, καθώς αυτά τα email βασίζονται στα δεδομένα από προηγούμενες καμπάνιες, στη συμπεριφορά και τα ενδιαφέροντα των πελατών, κάνοντάς τους πιο πρόθυμους να προχωρήσουν σε αγορά. Μια προσωποποιημένη προσέγγιση κάνει την καμπάνια σας πιο αποτελεσματική, καθώς ενισχύει την πιθανότητα του να προχωρήσουν οι καταναλωτές σε αγορές, γιατί τα είδη που προσφέρετε ανταποκρίνονται άμεσα στις ανάγκες τους.
Εξατομίκευση των subject lines and του timing
Η εξατομίκευση και το καλό timing μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την επιτυχία μιας Black Friday email καμπάνιας. Η δημιουργία subject line με βάση την επείγουσα ανάγκη, όπως «Βιάσου, η έκπτωση 20% τελειώνει σύντομα», τραβάει την προσοχή και παροτρύνει τη δράση. Επίσης, το να γράφετε το όνομα του πελάτη ή να του δίνετε ειδικές προσφορές γι' αυτόν, ενισχύει την αποκλειστικότητα. Για παράδειγμα, ένα μήνυμα του στυλ «Κατερίνα, απολαμβάνεις VIP deals για την Black Friday», δίνει στον πελάτη την αίσθηση της οικειότητας και της αποκλειστικότητας, Ο χρόνος και το timing είναι εξίσου σημαντικά. Αυτό σημαίνει ότι η αποστολή των email θα πρέπει να γίνεται όταν το κοινό σας είναι πιο πιθανό να το ανοίξει, δεδομένα που μπορείτε να βρείτε με βάση την προηγούμενη συμπεριφορά του. Για παράδειγμα, αν το μεγαλύτερο μέρος του κοινού σας προτιμά τις απογευματινές ώρες για να τσεκάρει τα email του, μετά τη δουλειά, η καμπάνια σας θα πρέπει να ρυθμιστεί έτσι. Αυτό αυξάνει τις πιθανότητες να εμφανιστεί το email σας στα εισερχόμενά των αγοραστών έγκαιρα και να προχωρήσουν στην αγορά.
Reminders για limited-time discounts
Τα email υπενθύμισης είναι ένα ισχυρό εργαλείο σε μια Black Friday email καμπάνια. Αυτά τα email στοχεύουν πελάτες που μπορεί να έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον αλλά δεν έχουν κάνει ακόμη κάποια αγορά. Χρησιμοποιήστε γλώσσα που βασίζεται στην επείγουσα ανάγκη, όπως «Τελευταία ευκαιρία» ή «Προσφορά περιορισμένου χρόνου» και κουπόνια, όπως για παράδειγμα, «123BlackFriday για 15% έκπτωση», για να παρακινήσετε τους διστακτικούς αγοραστές. Συμπεριλάβετε αντίστροφες μετρήσεις και κωδικούς προσφοράς για να ενθαρρύνετε την αγορά των αναποφάσιστων, όπως για παράδειγμα: «Limited time offer, 50% για αγορές μέσα σε 30 λεπτά». Προσελκύοντας ξανά τους αναποφάσιστους πελάτες, τα reminder emails μπορούν να είναι η τελευταία ώθηση που χρειάζονται για να ολοκληρώσουν το checkout.
Ευχαριστήρια μηνύματα και follow up email μετά την πώληση
Εφόσον ολοκληρώσετε την Black Friday email καμπάνια, ένα ευχαριστήριο email βοηθά στην ενίσχυση των σχέσεων με τους πελάτες. Δείξτε εκτίμηση για την αγορά τους και προσκαλέστε τους να συμμετάσχουν σε προγράμματα επιβράβευσης ή αποκλειστικές εκδηλώσεις. Ένα follow up email μπορεί να μετατρέψει τους αγοραστές μιας χρήσης σε πιστούς πελάτες που επιστρέφουν για περισσότερα, αυξάνοντας το customer retention. Ακόμη, η αποστολή ευχαριστήριων email, καθώς και follow-up email μετά την πώληση, με προτάσεις ή σχετικά προϊόντα, exclusive πρόσβαση σε εορταστικά event & προσφορές που έρχονται και loyalty programs, είναι μια στρατηγική που ενισχύει τη δέσμευση του κοινού και αναπτύσσει πιο ισχυρή αλληλεπίδραση με το brand σας, όλο τον χρόνο.
Μια επιτυχημένη Black Friday email καμπάνια μπορεί να οδηγήσει στη δημιουργία μόνιμων σχέσεων
Μια αποτελεσματική Black Friday email καμπάνια προκύπτει από την προσφορά έγκαιρων προωθήσεων και στη δημιουργία μιας αίσθησης επείγοντος. Μπορεί να ενισχύσει σημαντικά τα conversion και να δημιουργήσει μόνιμες σχέσεις με τους πελάτες. Δημιουργώντας ενθουσιασμό και συνδέοντας το κοινό σας, μπορείτε να ενισχύσετε τις πωλήσεις και να δώσετε στους πελάτες σας την ιδανική ευκαιρία να συνδεθούν με το brand σας αναπτύσσοντας ουσιαστικές σχέσεις.