Στο σημερινό digital τοπίο, το eshop homepage design έχει γίνει απαραίτητο για τις επιχειρήσεις που αναζητούν την επιτυχία στην αλληλεπίδραση με τους χρήστες, από τα πρώτα δευτερόλεπτα.

Με περισσότερους ανθρώπους να ψωνίζουν πλέον online, ειδικά μετά την πανδημία, οι επιχειρήσεις, πέρα από τα από φυσικά καταστήματα, επενδύουν και σε eshop. Σχετική έρευνα αποκαλύπτει ότι το 2023, οι παγκόσμιοι online αγοραστές εκτιμήθηκαν σε 2,64 δισεκατομμύρια.

Αλλά για να χαράξετε τη δική σας online επιτυχία, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το homepage σας είναι ελκυστικό, εύκολο στη χρήση και παρουσιάζει τα προϊόντα σας άμεσα, χωρίς να μπερδεύει τον επισκέπτη. Γι' αυτό συγκεντρώσαμε εδώ τα πιο σημαντικά παραδείγματα επιτυχημένου eshop homepage design από μεγάλα brands.

11 tips για επιτυχημένο eshop homepage design
Πώς να δημιουργήσετε μια μαγευτική, online βιτρίνα - Τα 11 tips για eshop homepage design.
βούρτες με χρώματα στον τοίχο

Ποια χαρακτηριστικά καθορίζουν ένα καλό eshop homepage design;

Ο σχεδιασμός του eshop homepage design είναι πάντα εξαιρετικά σημαντικός. Καθώς οι χρήστες αναμένουν υψηλή ποιότητα, ακολουθώντας παράλληλα τις τάσεις που εξελίσσονται γρήγορα, είναι σημαντικό να εστιάσετε σε ορισμένα θεμελιώδη στοιχεία που μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά την επιτυχία του eshop σας. Τα στοιχεία που πρέπει να εντάσσετε στο homepage σας είναι τα εξής:

  • Εύκολο navigation
  • Συναρπαστικά οπτικά στοιχεία & βίντεο
  • Call to Action (CTA)
  • Συνέπεια brand
  • Ενδιαφέρον περιεχόμενο
  • Social proof
  • Λειτουργικότητα αναζήτησης
  • Προσβασιμότητα
  • Κινούμενα σχέδια
  • Design που δεν επηρεάζει την ταχύτητα σελίδας
  • Λεζάντες και κείμενα
  • Βελτιστοποίηση για κινητά
Mobile responsiveness: Η σημασία και τα θετικά οφέλη του
Ένα eshop που διαθέτει mobile responsiveness προσφέρει υψηλότερη εμπειρία χρήστη σε όλες τις συσκευές. Γιατί όμως ισχύει αυτό;

Extra tip: Τι να αποφύγετε

👉Περισπασμοί: Είναι σημαντικό να αποφεύγετε στοιχεία που μπορεί να ενοχλήσουν ή να αποσπάσουν την προσοχή των χρηστών. Παραδείγματα περιλαμβάνουν τη μουσική υπόκρουση, την υπερβολική χρήση flash και κινούμενων γραφικών, τα υπερβολικά ζωντανά χρώματα, τα GIF που αποσπούν την προσοχή και τα περιττά κινούμενα σχέδια, καθώς λειτουργούν αντίθετα στην ψυχολογία του αγοραστή. Η διατήρηση της εστίασης σε σχετικό περιεχόμενο βελτιώνει την εμπειρία του χρήστη.

13 Παραδείγματα eshop homepage design

Είναι σημαντικό να αναφερθούν κάποια χαρακτηριστικά παραδείγματα σπουδαίου eshop homepage design για το 2024, καθώς μπορούν να σας παρέχουν έμπνευση, να βοηθήσουν στην κατανόηση των εννοιών του design και να επιτρέψουν τη σύγκριση ώστε να αξιοποιηθεί το περιεχόμενο πιο πρακτικά. Ας εξετάσουμε ορισμένα πολύ επιτυχημένα brands σε ό,τι αφορά την κατασκευή της αρχικής σελίδας του eshop: 

Nike

Η μάρκα NIKE για eshop homepage design

Τo eshop της Nike ενσωματώνει την αρχή «less is more» με τον μινιμαλιστικό σχεδιασμό του. Διαθέτει άφθονο λευκό χώρο και απλά σκηνικά, επιτρέποντας στα προϊόντα να «κλέψουν την παράσταση». Τα βασικά σχεδιαστικά στοιχεία περιλαμβάνουν μεγάλες εικόνες προϊόντων, μικρά βίντεο (διαθέσιμα στην έκδοση .com) και μια ασπρόμαυρη χρωματική παλέτα, ενισχύοντας την οπτική γοητεία.

Thinx

Η μάρκα Thinx για eshop homepage design

Η Thinx φέρνει την επανάσταση στη φροντίδα των γυναικών τις ιδιαίτερες μέρες της περιόδου με τα καινοτόμα εσώρουχά της, διαθέτοντας ένα απλό eshop homepage design που επικεντρώνεται στη σαφή επικοινωνία με τους πελάτες. Υπερασπίζεται την άνεση και το sustainability, με απήχηση στους σύγχρονους καταναλωτές που αναζητούν αξιόπιστες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις για την εμμηνόρροια.

Crate & Barrel

homepage της μαρκας Crate & Barrel

Η Crate & Barrel, που ιδρύθηκε το 1962, ειδικεύεται στην πώληση οικιακών ειδών και ειδών σπιτιού υψηλής ποιότητας, συμπεριλαμβανομένων επίπλων, συσκευών κουζίνας, διακόσμησης και φωτισμού. Η πλατφόρμα τους αντικατοπτρίζει την εικόνα του brand τους με μια καθαρή διεπαφή, καθιστώντας εύκολο το navigation για τους χρήστες. Χρησιμοποιούν λειτουργίες όπως εικόνες στο μενού για την προβολή προϊόντων, cookies για την παρακολούθηση της τοποθεσίας των χρηστών και λεπτομερείς επιλογές φιλτραρίσματος για γρήγορη ανακάλυψη προιόντων, δίνοντας έτσι έμφαση στην εμπειρία του χρήστη.

Chämpo

homepage της μαρκας Chämpo

Με γνώμονα τις αρχές της Αγιουρβέδα, που αφορά στα πέντε βασικά στοιχεία αιθέρας-αέρας-φωτιά-νερό-γη, τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών της Chämpo προσελκύουν τους επισκέπτες μέσω ενός personalized κουίζ, προτείνοντας εξατομικευμένες λύσεις για τις προσωπικές τους ανάγκες. Το brand προωθεί μια ολιστική προσέγγιση στην ευεξία των μαλλιών ενώ παράλληλα κάνει επίκληση στη σημασία της ενδυνάμωσης και αυτοφροντίδας.

eCommerce personalization: Benefits & 7 tips για επιτυχία
Τι ειναι το eCommerce personalization, τι προσφέρει στα eshop και οι τακτικές για να το πετύχεις

CROCS 

η homepage της μαρκας crocs

Το eshop homepage design της CROCS μπορεί να χαρακτηριστεί έξυπνο, μιας και εστιάζει στην ευκολία χρήσης και στο navigation, και βοηθά τους ανθρώπους να βρίσκουν γρήγορα αυτό που χρειάζονται, καθορίζοντας την αγοραστική τους συμπεριφορά απέναντι στο brand. Βασίζεται στην οργάνωση, με σαφείς ενότητες για διαφορετικά προϊόντα και πληροφορίες. Τα χρώματα και οι εικόνες είναι φωτεινά και χαρούμενα, αντανακλώντας το στυλ του brand. Η διάταξη προσαρμόζεται αποτελεσματικά σε διαφορετικές συσκευές, όπως τηλέφωνα και tablet, καθιστώντας τη βολική για όλους. 

Rocco

η homepage της μαρκας rocco

Το μοναδικό ψυγείο ποτών της Rocco βρίσκεται στο επίκεντρο του homepage του, διακοσμημένο με φωτογραφίες lifestyle και ενημερωτικό περιεχόμενο που ξεκαθαρίζει τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά του και περιλαμβάνει ακόμη και προσφορές. Το brand αποπνέει καινοτομία και στυλ, καθώς η επιλογή του design βασίζεται στην κομψότητα.

Mad Tasty

η homepage της μαρκας mad tasty

Αυτή η μάρκα ανθρακούχου νερού αιχμαλωτίζει τους επισκέπτες με φωτεινά και παιχνιδιάρικα γραφικά, προβάλλοντας αποτελεσματικά τη μεγάλη ποικιλία προϊόντων της. Μέσω των δυναμικών στοιχείων, τόσο σε χρώματα όσο και γραφικά, το homepage του Mad Tasty επιδιώκει να συνυφαστεί με την αίσθηση ζωντάνιας, υπονοώντας μια αλλαγή στο lifestyle του μέσου καταναλωτή.

Raw

η homepage της μαρκας raw

Αγκαλιάζοντας μια καθαρή και «πράσινη» αισθητική, το eshop homepage design της Raw εστιάζει στην ευκολία και τα οφέλη της συνδρομητικής υπηρεσίας χυμών. Μέσα από ζωντανές, refreshing εικόνες και ενημερωτικό περιεχόμενο, η Raw εμπνέει τους πελάτες να ξεκινήσουν ένα ταξίδι υγείας και ζωτικότητας, μέσω της υπηρεσίας της.

Stanley cup

stanley αρχική σελίδα για το θέμα eshop homepage design

Ο σχεδιασμός της αρχικής σελίδας του Stanley 1913 είναι σημαντικός για τους λάτρεις του εξωτερικού χώρου και των δραστηριοτήτων. Προβάλλει τα εξαιρετικά δημοφιλή προϊόντα του, τα οποία είναι διαθέσιμα σε πολλά διαφορετικά χρώματα και σχέδια, δίνοντας έμφαση στην ανθεκτικότητα και τη λειτουργικότητα. Η διάταξη είναι καθαρή και εύκολη για το navigation, καθοδηγώντας τους χρήστες να εξερευνήσουν τις προσφορές τους χωρίς κόπο.

Thaely

αρχική σελίδα για το θέμα eshop homepage design

Ως σύμβολο της βιωσιμότητας, το φιλικό προς το περιβάλλον eshop υποδημάτων της Thaely συνδυάζει κομψά γραφικά με μια έντονη αφοσίωση στην περιβαλλοντική συνείδηση, σε μια εποχή που το sustainability στο eCommerce, διανθίζει. Μέσω του κομψού eshop homepage design της, η Thaely προσκαλεί τους πελάτες να αγκαλιάσουν τη μόδα με συνείδηση, «ένα βήμα τη φορά».

Essence

essence μάρκα eshop homepage design

Το eshop homepage design της Essence Cosmetics προσπαθεί να συνδεθεί με την έννοια της «γιορτής της ομορφιάς», καθώς αποτελείται από ζωηρά χρώματα και χαρούμενες εικόνες. Αποπνέει θετικότητα και αντανακλά τη δέσμευση του brand για προϊόντα cruelty-free. Η καθαρή διάταξη εξασφαλίζει εύκολο navigation, ενώ οι φωτεινές εικόνες αιχμαλωτίζουν την προσοχή και προσκαλούν να το εξερευνήσεις. 

Lyka

αρχική σελίδα eshop

Το online store φρέσκων τροφών για σκύλους της Lyka προσφέρει ένα ελκυστικό eshop homepage design που υποδέχεται τους επισκέπτες με ζωντανές, χαρούμενες εικόνες. Το intuitive layout παρέχει εύκολο navigation, προσφέροντας στους χρήστες σαφή καθοδήγηση. Τα ξεκάθαρα, εστιασμένα στα κατοικίδια μηνύματα βελτιώνουν τη συνολική εμπειρία και κάνουν έτσι τη διαδικασία εύρεσης τροφής απολαυστική για τους ιδιοκτήτες των τετράποδων φίλων τους.

Revlon

revlon brand και eshop homepage design

Το eshop της Revlon είναι φιλόξενο και κομψό, με το eshop homepage design να απεικονίζει χαρούμενες γυναίκες και νέα προϊόντα. Επιπλέον, η αρχική σελίδα προσφέρει, ανάμεσα στα Categories, τη λειτουργία «Virtual Try-On» που επιτρέπει στους επισκέπτες να δοκιμάσουν εικονικά διαφορετικά προϊόντα μακιγιάζ. Η λειτουργία αυτή βρίσκεται διαθέσιμη κάνοντας κλικ στο «Beauty Lab» που βρίσκεται στο homepage της εταιρείας, στις κατηγορίες, με κόκκινα γράμματα και ύσετρα κάνοντας κλικ στο«Try Virtual Try-On Now!».

Τέλος, η εταιρεία διαθέτει εντυπωσιακά CTA με επιλογές όπως νέα προϊόντα και αφίξεις, best-sellers, επιλογή εγγραφής στο newsletter κ.α. Συνολικά, ο σχεδιασμός της Revlon παρέχει ένα εξαιρετικό παράδειγμα μιας δελεαστικής και ελκυστικής αρχικής σελίδας για τους λάτρεις της ομορφιάς.

Dr. Martens

eshop homepage design και dr.martens

Ο σχεδιασμός της αρχικής σελίδας του brand Dr. Martens διαθέτει ζωντανά γραφικά και τολμηρή επιλογή γραμματοσειρών, αντανακλώντας το επαναστατικό πνεύμα του brand. Η διάταξη είναι διαισθητική, επιτρέποντας εύκολη πλοήγηση σε κατηγορίες προϊόντων και συλλογές. Τα εμφανή CTA προτρέπουν τους χρήστες να εξερευνήσουν περαιτέρω ή να κάνουν μια αγορά. Διαδραστικά στοιχεία όπως βίντεο και κινούμενα γραφικά προσελκύουν τους επισκέπτες, ενισχύοντας την εμπειρία του brand. 

παράδειγμα ιστοσελίδας σε laptop για το eshop homepage design

To eshop homepage design είναι καθοριστικό

Το επιτυχημένο eshop homepage design είναι καταλυτικό για την αλληλεπίδραση των υποψήφιων αγοραστών με το brand σας και αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής σας. Με την ταχύτατη άνοδο των online αγορών, μια καλοφτιαγμένη αρχική σελίδα χρησιμεύει ως «πόλος έλξης» για νέους πελάτες και μπορεί να οδηγήσει εύκολα στην αύξηση των conversion. Τηρώντας τις βέλτιστες πρακτικές και αντλώντας έμπνευση από επιτυχημένα παραδείγματα διάσημων brand, μπορείτε να δημιουργήσετε συναρπαστικές και φιλικές προς τον χρήστη online εμπειρίες.

💡
Θυμηθείτε: Η αρχική σελίδα δεν είναι απλώς μια digital βιτρίνα αλλά και αντανάκλαση της ταυτότητας και των αξιών του brand σας, που επηρεάζει τις αντιλήψεις των επισκεπτών και τις αποφάσεις αγοράς!