H Amazon δεν παραιτείται από τη διεκδίκηση του τίτλου κορυφής στο eCommerce. Κι ενώ πρόσφατα ξεκίνησε νέα υπηρεσία που θα διεκπαιρεώνει συνταγές φαρμάκων και βρέθηκε στο στόχαστρο ύστερα από μυστική έρευνα που έκανε επί των αντιπάλων της, τώρα μαθαίνουμε ότι έκλεισε και μια νέα συμφωνία με τους ιταλικούς κρατικούς σιδηροδρόμους, σύμφωνα με το Ecommerce News.

Σε συνεργασία θα εγκαινιάσουν μια σιδηροδρομική υπηρεσία για τη μεταφορά προϊόντων μεταξύ των κέντρων διανομής στην Ιταλία και τη Γερμανία με τρένο, μειώνοντας έτσι σημαντικά τις εκπομπές CO2 της αγοράς.

Στα τέλη του περασμένου έτους, η Amazon είχε ήδη ανακοινώσει ότι χρησιμοποιεί ολοένα και περισσότερο τις σιδηροδρομικές και θαλάσσιες μεταφορές στην Ευρώπη. Συνολικά, η εταιρεία θέλει να μεταφέρει προϊόντα μέσω περισσότερων από 100 σιδηροδρομικών γραμμών και περισσότερων από 300 θαλάσσιων διαδρομών.

Big River: Η μυστική έρευνα της Amazon επί των αντιπάλων
Τίποτα δεν σταματάει την Amazon από το να κυριαρχήσει στο eCommerce μετά από την αποκάλυψη ότι έκανε έρευνα επί των αντιπάλων της.

Προστίθενται δύο διαδρομές

Σε συμφωνία με τον ιταλικό κρατικό σιδηρόδρομο Ferrovie dello Stato (FS) θα δημιουργηθούν δύο διαδρομές: μία από το Ντούισμπουργκ της Γερμανίας προς την Πομέτσια της Ιταλίας και ένα από την Χέρνη της Γερμανίας προς την Βερόνα της Ιταλίας.

Οι δυο γραμμές θα έχουν στο σύνολο εννέα εβδομαδιαίες αμαξοστοιχίες και στις δύο γραμμές. Η θυγατρική της FS Mercitalia Intermodal θα παρέχει τρία εβδομαδιαία τρένα στην πρώτη διαδρομή. Στη δεύτερη διαδρομή, έξι τρένα θα εκτελούνται εβδομαδιαίως, τα οποία θα παρέχονται από την TX Logistik. Πρόκειται για μια άλλη εταιρεία της FS. Σύμφωνα με τους ιταλικούς κρατικούς σιδηροδρόμους, αυτή η συμφωνία θα μπορούσε να μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά 9.000 τόνους ετησίως, σε σύγκριση με τις οδικές μεταφορές.

Αποθήκη με προσθήκες και σειρές από απόθεμα παροϊόντων

Κερδίζει η γεωγραφία της Ιταλίας

"Η γεωγραφία της Ιταλίας και οι ισχυρές συνδέσεις με τις Άλπεις την καθιστούν βασικό παράγοντα για την αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων του αναπτυσσόμενου τομέα των συνδυασμένων μεταφορών", δήλωσε ο Lorenzo Barbo, διευθύνων σύμβουλος της Amazon Italia Logistics. "Η επέκταση της συνεργασίας μας με τη Mercitalia μας επιτρέπει να αναπτύξουμε περαιτέρω βιώσιμες πρακτικές logistics και να αυξήσουμε τις σιδηροδρομικές μεταφορές μεταξύ των ευρωπαϊκών μας εγκαταστάσεων".

Για την ίδια τη σιδηροδρομική εταιρεία, η διαδρομή με τη Γερμανία ταιριάζει με τα επιχειρηματικά της σχέδια. "Οι σιδηροδρομικές συνδέσεις από και προς τη Γερμανία αποτελούν μέρος του στρατηγικού μας σχεδίου, ευθυγραμμισμένου με τον στόχο της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το 30% των εμπορευμάτων που μεταφέρονται σιδηροδρομικώς έως το 2030", δήλωσε η Sabrina de Filippis, διευθύνουσα σύμβουλος της Mercitalia Logistics.

Αυτό δείχνει ότι η Amazon δεν επενδύει μόνο στην ανάπτυξη νέων εργαλείων που θα διευκολύνουν τις online εμπειρίες αγορών όπως ο βοηθός αγορών της, αλλά διαρκώς μελετάει πώς θα κάνει αποδοτικότερες και τις αλυσίδες ανεφοδιασμού και παράδοσης, αποδεικνύοντας ότι κοιτάει το μεγαλύτερο πλαίσιο και όχι μόνο το κομμάτι της τεχνολογικής εξέλιξης. Το ερώτημα παραμένει όμως: Πότε θα έρθει επίσημα η Amazon στην Ελλάδα (εκτός από την Amazon Web Services);