Η δύναμη των Super Bowl διαφημίσεων είναι ανδιαμφησβήτητη με πολλά εκατομύρια μάτια να είναι στραμμένα πάνω τους, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε ευνοϊκά αποτελέσματα για τον διαφημιζόμενο, όπως είδαμε σε προηγούμενα έτη για το Temu. Φέτος, στο χορό αυτό μπαίνει το Instacart που παρουσίασε το ad που θα προβληθεί την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου. Μέσα από ένα κράμα οικείων χαρακτήρων και έμφαση στις παραδόσεις παντοπωλείου το brand στοχεύει να αναδείξει την εικόνα του.

Κατά τη διάρκεια της αναμονής, το Instacart θα παρουσιάσει αποκλειστικές προσφορές, όπως "ειδικές εκπτώσεις, δωρεάν σνακ και παραδόσεις έκπληξη" ενώ σε επιλεγμένες πόλεις, ορισμένοι πελάτες θα παραλάβουν τις παραγγελίες τους από τις μασκότ του brand πάνω σε ένα όχημα Oscar Mayer Wienermobile.

To σπέσιαλ όχημα της Instacart
To όχημα της Instacart | Πηγή: Instacart

Με τίτλο «We're Here», το διαφημιστικό σποτ περιλαμβάνει μια γεμάτη δράση σεκάνς με γνωστές μασκότ από γνώριμα brand όπως ο Chester Cheetah®, τα HEINZ Wiener Dogs, ο ζυμαρούλης της Pillsbury και άλλοι να τρέχουν να παραδώσουν μια παραγγελία Instacart και συνδυάζει ένα μείγμα χιούμορ και νοσταλγίας. Όμως, πίσω από αυτό ουσιαστικός στόχος είναι να τονιστεί η δυναμική της πλατφόρμας στις αβίαστες αγορές παντοπωλείου, εξασφαλίζοντας ότι οι πελάτες μπορούν να επικεντρωθούν στην απόλαυση της στιγμής, ενώ τα απαραίτητα φτάνουν ακριβώς στην ώρα τους.

Συνήθως πολλά brand επενδύουν στη συμπερίληψη celebrity ή στα μαζικά δώρα για να ξεχωρίσουν, όμως το Instacart ακολούθησε μια απροσδόκητη διαδρομή: βασίστηκε στο μοναδικό ρόλο που έχει στο χώρο του παντοπωλείου, με ωφέλη για τα brand, καταναλωτές και λιανοπωλητές.

Τι μπορούμε να αποκομίσουμε για τη διαφήμιση στο eCommerce;

Αρχικά, ένα μεγάλο κομμάτι της διαφήμισης περιστρέφεται γύρω από τη νοσταλγία. Είναι μια τάση που έχει παρατηρηθεί τα τελευταία χρόνια, ιδίως γύρω από δημοφιλή brand των '90s καθώς έτσι, τα brand μπορούν να δημιουργήσουν μια ισχυρή συναισθηματική σύνδεση. Επιπλέον, η επέκταση του συναισθήματος αυτού και στη πραγματική ζωή με το Oscar Mayer Wienermobile ενισχύει την προβολή του brand αλλά και δμιουργεί μια ιδιαίτερη εμπειρία για τους πελάτες, γεγονός που μπορεί να τους κάνει να επιστρέψουν για online αγορές στο brand.

Νοσταλγία 90’s η νέα στρατηγική των brands στο eCommerce
Τα brand φέρνουν πίσω τη δεκαετία των 90’s, αξιοποιώντας τη νοσταλγία των millennials στο eCommerce και το marketing!

Σίγουρα όλοι θα ήθελαν να διαφημιστούν στο Super Bowl όπου η έκθεση και το engagement είναι τεράστια αλλά σίγουρα πολλά μικρότερα eshop δεν έχουν περίσσια $6-$7 εκατ. στην άκρη για ένα ad 30'. Μπορείτε όμως να βρείτε ευκαιρίες για να ευθυγραμμίσετε τις προσπάθειες marketing με τοπικές πολιτιστικές στιγμές που θα ευεργετήσουν την εμβέλεια σας.

Τι σημαίνει αυτό για τα online παντοπωλεία;

To γεγονός ότι έχουμε φτάσει στο σημείο να βλέπουμε κι άλλες βιομηχανίες όπως το Instacart στις τεράστιες οθόνες του Super Bowl είναι ένα θετικό σημάδι ότι οι εξελίξεις στο eCommerce και το εμπόριο είναι απλά ένα βουνό που πρέπει να αναρριχηθεί σωστά. Η βιομηχανία τροφίμων και ποτών και παντοπωλείου έχει αναδιαφορφωθεί και πλέον το κομμάτι της παράδοσης και οι εμπειρίες των πελατών είναι πολύ περισσότερο από απλά καθημερινά ψώνια.

Οι πελάτες ενδιαφέρονται και επιζητούν νέους τρόπους παράδοσης, ιδίως αν είναι ταχείς και διευκολύνουν την καθημερινότητά τους όπως παράδοση στο σπίτι. Επιπλέον, φαίνεται ότι η ανταγωνιστικότητα και εδώ επιτάσσει συμμετοχή σε digital ads με τη νοσταλγία και το χιούμορ γύρω από γνώριμα προϊόντα από τα ράφια να λειτουργεί ανέλπιστα καλά. Συμπληρωματικά σε αυτό λειτουργούν και οι εξατομικευμένες εμπειρίες καθώς και η ενσωμάτωση εργαλείων που συνδυάζουν απρόσκοπτα online και in-store εμπειρίες.