Πέρασε ένας χρόνος από το ντεμπούτο της διαδικτυακής πλατφόρμας Temu στο Super Bowl και φέτος ξανακάνει ηχηρή την παρουσία του με μια δεύτερη διαφήμιση στην μεγαλύτερη σκηνή της Αμερικής και $15 εκατ. σε κουπόνια και άλλα δώρα.

Η εταιρεία με έδρα την Βοστώνη που ανήκει στον όμιλο Pinduoduo, πλήρωσε για τρεις διαφημίσεις κατά την διάρκεια του αγώνα και δύο μετά τον αγώνα. Όμως, δεν έγιναν σχόλια για τη συνολική διαφημιστική δαπάνη.

Υψηλότερες οι τιμές του Super Bowl 2024

Οι διαφημίσεις για το Super Bowl του 2024 είχαν υψηλότερο κόστος από ότι πέρυσι, με εύρος από $6,5 έως $7 εκατ. ανά σποτ 30 δευτερολέπτων που μεταδόθηκε από το τηλεοπτικό κανάλι CBS, όπως αναφέρει το CNN.
Με σλόγκαν που ωθούσε τους καταναλωτές να "ψωνίζουν σαν δισεκατομμυριούχοι", η διαφήμιση του Temu είχε μια αγοραστή με κινούμενα σχέδια να χορεύει ανάμεσα σε ευκαιρίες που κυμαίνονταν από 99 σεντς έως $9,99.

"Η διαφήμιση σηματοδοτεί το αποκορύφωμα μιας καμπάνιας για το Super Bowl που περιλάμβανε περισσότερα από 15 εκατομμύρια δολάρια σε κουπόνια και δώρα", ανέφερε το Temu.

Το Temu έχει εστιάσει στη γρήγορη απόκτηση μεριδίου αγοράς με λιγότερο άγχος για τα περιθώρια κέρδους, μια στρατηγική που στο παρελθόν έχει αποδόσει για τους εμπορικούς γίγαντες Amazon (AMZN) και Wayfair (W), σύμφωνα με την Seema Shah, αντιπρόεδρο έρευνας και γνώσεων στην εταιρεία δεδομένων αγοράς Sensor Tower.

Αγοραστής που ψωνίζει online

Η εταιρεία ξεκίνησε στις Ηνωμένες Πολιτείες τον Σεπτέμβριο του 2022, λίγους μήνες κατόπιν της πρώτης διαφήμισης στο Super Bowl, και έκτοτε έχει επεκταθεί σε περισσότερες από 15 χώρες ενώ φαίνεται ότι το κύριο κοινό της είναι οι Baby Boomers και Gen X. Η Sensor Tower αναφέρει ότι η εφαρμογή της Temu ήταν η όγδοη με τις περισσότερες λήψεις παγκοσμίως πέρυσι και η πρώτη στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Η εταιρεία δεδομένων δήλωσε στο CNN ότι το Temu "αιχμαλώτισε πλήρως τους καταναλωτές κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους", συγκεντρώνοντας 51 εκατ. μηνιαίους ενεργούς χρήστες μόνο τον Ιανουάριο, που σημάνει αύξηση σχεδόν 300% από 13 εκατομμύρια τον ίδιο μήνα πέρυσι και έχει δαπανήσει επιθετικά για διαφήμιση και βρέθηκε στην κορυφή του Ad spend στους online advertisers των ΗΠΑ. Ήταν ο δεύτερος μεγαλύτερος δαπανητής στο Facebook κατά τους τρεις τελευταίους μήνες του 2024, ακολουθώντας την Amazon, δήλωσε η Sensor Tower.

Οι προσπάθειες φαίνεται να έχουν αποδόσει καθώς η εταιρεία έχει αναδειχθεί σε σημαντική δύναμη και απειλή στην αμερικανική αγορά με τις εκτπώσεις της, αν και οι διαδικτυακές αναζητήσεις για την εταιρεία μειώνονται σταθερά από τον Ιούλιο, σύμφωνα με το Google Trends.

Αυτό όμως δεν πτοεί την εταιρεία καθώς σχεδιάζει να επεκταθεί ακόμη περισσότερο και να διευρύνει το δίκτυο πωλητών της