Εκτός από την κατασκευή ενός αποτελεσματικού και λειτουργικού eshop, είναι σημαντικό να μπορείτε να προσεγγίσετε νέους πελάτες και να προωθείτε επαρκώς τα προϊόντα σας. Υπάρχουν αμέτρητα διαθέσιμα κανάλια με εύρος: από social media έως marketplaces, και ίσως καμιά φορά να γίνεται απαιτητικό το να εντοπίσετε τα πιο κατάλληλα για τη δική σας eCommerce επιχείρηση. Η eCommerce πλατφόρμα του Shopify σας δίνει τη λύση μέσα από τη λειτουργία Shopify Sales Channels όπου μπορείτε εύκολα να διαχειριστείτε και να ενσωματώσετε εύκολα όλα τα κανάλια.

Είτε ξεκινάτε τώρα είτε θέλετε να επεκτείνετε το υπάρχον κατάστημά σας, εξετάστε τις διαθέσιμες επιλογές σε κανάλια για να αποφασίσετε τι είναι καλύτερο για εσάς!

Κατασκευή Shopify eshop για αρχάριους: Πλήρης οδηγός 2024
Κατασκευή Shopify eshop for dummies: Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος βήμα - βήμα για το 2024.

Τι είναι τα Shopify Sales Channels;

Τα Shopify Sales Channels είναι πρακτικά κανάλια πωλήσεων που επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν νέους πελάτες σε πλατφόρμες εκτός του online store τους για να πραγματοποιήσουν μια πώληση. Τα κανάλια πωλήσεων μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την εξεύρεση και τη στόχευση διαφορετικών πελατειακών ομάδων, οπότε οι περισσότερες επιχειρήσεις θεωρούν καλή ιδέα το να προβαίνουν σε πολυκαναλικές πωλήσεις.

Sales Channels vs Marketplaces

Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε τη σύγχυση που μπορεί να προκύψει ανάμεσα στις έννοιες Sales Channels και Marketplaces. Όπως μόλις εξηγήσαμε η πρώτη έννοια είναι τα κανάλια πωλήσεων που μπορεί να αξιοποιήσει ένας έμπορος για να προωθήσει σε νέους πελάτες. Από την άλλη, τα marketplaces είναι οι online αγορές όπως π.χ. τα Etsy και Amazon και είναι μια από τις υποκατηγορίες των Shopify sales channels που μπορείτε να αξιοποιήσετε για προώθηση και θα δούμε κάποια από τα κανάλια που ανήκουν στην υποκατηγορία αυτή παρακάτω. Ένα σημείο δηλαδή στα οποία μπορείτε να βάλετε τα προϊόντα σας προς πώληση.

Αντρας που κρατάει το λαπτοπ και ξεπηδάνε στοιχεία από ιστότοπο

Γιατί τα χρειάζεται το Shopify eshop σου

H αξιοποίηση μιας πολυκαναλικής προσέγγισης γύρω από την προώθηση και πώληση των προϊόντων έχει πολλαπλά οφέλη για εσάς και την επιχείρησή σας καθώς θα διευρύνει την εμβέλεια των πελατών σας, θα βελτιώσει την αποτελεσματικότητα της ροής εργασιών σας, θα αυξήσει τις πωλήσεις και θα δημιουργήσει μια συνεπή και εντυπωσιακή παρουσία του brand σας σε διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες.

Διευρείνετε το εύρος της επιχείρησής σας: Σας επιτρέπει να επεκτείνεστε σε νέα κοινά και να έχετε την ευκαιρία να προσελκύσετε περισσότερους και διαφορετικούς πελάτες μέσα από διαφορετικά κανάλια.

Δυνατότητα ολιστικής διαχείρισης για όλα τα κανάλια πωλήσεων: Μέσω της διασύνδεσης των Shopify Sales Channels και του καταστήματός σας, διαχειρίζεστε αποτελεσματικά τα προϊόντα, τις παραγγελίες και τους πελάτες σας σε μια ενιαία, κεντρική πλατφόρμα

Μεγαλύτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα: Με την αξιοποίηση πολλαπλών καναλιών πωλήσεων, οι επιχειρήσεις μπορούν να αποκτήσουν ανταγωνιστικότητα σε αντίθεση με εκείνους που περιορίζονται σε μία μόνο πλατφόρμα. Επιπλέον, οι προσφορές σε διάφορες πλατφόρμες αυξάνουν την πιθανότητα στοχευμένων flash sales ή ειδικών προσφορών, γεγονός που ενθαρρύνει τους ανθρώπους να κάνουν αγορές και ενισχύει τις πωλήσεις κατά τις ώρες των αγορών.

Τα καλύτερα Shopify sales channels για πωλήσεις

Παρακάτω θα δούμε τα πιο σημαντικά Shopify Sales Channels που μπορείτε να προσθέσετε στο online store σας. Κάθε κανάλι πωλήσεων διαθέτει το δικό του dashboard, παρέχοντάς σας μια ολοκληρωμένη επισκόπηση των πρόσφατων πωλήσεων και της επισκεψιμότητας.

1. Facebook & Instagram

Τα Shopify sales channels των Facebook και Instagram σας επιτρέπουν να επεκτείνετε την εμβέλεια της επιχείρησής σας και να διαχειριστείτε αποτελεσματικά τις παραγγελίες, τις επιστροφές και τα εργαλεία marketing για την αποτελεσματική προώθηση των προϊόντων σας και τη στόχευση του επιθυμητού κοινού μέσα από αυτήν την ολοκληρωμένη πλατφόρμα.

Μπορείτε να συγχρονίσετε αυτόματα οποιαδήποτε προϊόντα επιλέξετε με τα καταστήματά σας στο Facebook και το Instagram, επιτρέποντάς σας να πουλάτε από ένα απόθεμα και να εκμεταλλεύεστε την ευκαιρία να δημιουργείτε διαφημίσεις και αναρτήσεις με δυνατότητα για online αγορές απευθείας σε αυτές τις πλατφόρμες, όπου οι πελάτες σας ήδη ασχολούνται.

Κύρια Χαρακτηριστικά

👉 Δίνει χρήσιμα analytics για το eshop, όπως τα προϊόντα με τις υψηλότερες πωλήσεις και το δημοφιλές περιεχόμενο με ετικέτες.
👉 Βελτιώνει την απόδοση των διαφημίσεών σας με τη δημιουργία ενός conversion pixel.
👉 Λειτουργεί απρόσκοπτα μαζί με το κατάστημά σας συνδέοντας τον λογαριασμό σας μόνο μία φορά.
👉 Βελτιστοποιεί τη διαδικασία πώλησης με ένα συγχρονισμένο απόθεμα που ενημερώνεται αυτόματα.
👉 Παρέχει άμεση βοήθεια μέσω email και ζωντανής υποστήριξης μέσω chat από την Meta.

2. Google & Youtube

Από τα Shopify Sales Channels δεν θα μπορούσαν φυσικά να λείπουν τα Google και YouTube που μπορούν να ενισχύσουν την κίνηση των πωλήσεων και να ενσωματωθούν απρόσκοπτα με τις διαφημίσεις Google Shopping και YouTube. Ταυτόχρονα, επιτρέπει τον συγχρονισμό των προϊόντων σας, τις ειδικές προσφορές και τις λεπτομέρειες αποστολής με το Google Merchant Center. Αυτό συμβάλλει στη μετατροπή περισσότερων ανθρώπων που περιηγούνται σε πραγματικούς πελάτες.

Αυτή η διπλή προσέγγιση επιτρέπει ένα ευρύ φάσμα στρατηγικών marketing, συμπεριλαμβανομένου για μηχανές αναζήτησης μέσω των διαφημίσεων Google, της προβολής προϊόντων μέσω του Google Shopping και του ελκυστικού περιεχομένου βίντεο στο YouTube. Απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό και καθιστά τις εκστρατείες marketing μας συνολικά πιο αποτελεσματικές.

Κύρια Χαρακτηριστικά

👉 Προβάλλετε τα προϊόντα σας σε όλη την Google μέσω του Merchant Center.
👉 Αυξήστε τις πωλήσεις με διαφημιστικές καμπάνιες Performance Max που τροφοδοτούνται από το AI της Google.
👉 Προωθήστε τα προϊόντα σας μέσα από βίντεο στο YouTube.
👉 Συνδέστε ολόκληρη το κατάστημά σας με πληροφορίες από το Google Analytics.
👉 Συγχρονίστε τις πληροφορίες προϊόντων μέσα από τα Shopify sales channels για την εμφάνιση προσφορών, αποστολής και επιστροφών στη Google.

άνδρας που σκέφτεται μπροστά από λάπτοπ για shopify sales channels

3. Shopify Inbox

Το Shopify Inbox είναι ένα χρήσιμο εργαλείο ανταλλαγής μηνυμάτων που επιτρέπει την απρόσκοπτη επικοινωνία με τους πελάτες ενώ περιηγούνται στο eshop σας. Είναι συναρπαστικό ότι το 70% όλων των συνομιλιών στα εισερχόμενα πραγματοποιείται με αγοραστές που πραγματοποιούν ενεργά μια αγορά.

Μέσα από το παρόν Shopify sales channel μπορείτε να παρακολουθείτε δεδομένα πελατών σε πραγματικό χρόνο, όπως τα προϊόντα που είδαν, το περιεχόμενο του καλαθιού και τις προηγούμενες παραγγελίες τους, για να προσαρμόσετε τα μηνύματά σας και να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη. Επιπλέον, μπορείτε να προτείνετε σχετικά προϊόντα ή να παρέχετε δελεαστικές εκπτώσεις για να αυξήσετε τη συνολική αξία της παραγγελίας.

Κύρια Χαρακτηριστικά

👉 Λειτουργία συνομιλίας και παρακολούθηση αποτελέσματων αμέσα από το Shopify admin.
👉 Εύκολη διαχείριση συνομιλιών.
👉 Πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με την ταυτότητα των πελατών.
👉 Παροχή προτάσεων για προϊόντα και εκπτώσεις απευθείας μέσα από τη διεπαφή συνομιλίας.
👉 Αυτοματοποιήση των χαιρετισμών, της απόκτησης επαφών και των συχνών ερωτήσεων (FAQ) για να ενισχύσετε την αποτελεσματικότητα.

Τι είναι το Shopify Inbox και ποιά τα χαρακτηριστικά του
Shopify Inbox: Μιλήστε με τους πελάτες εύκολα και διαχειριστείτε την υποστήριξη του eshop σας χωρίς κόπο.

4. TikTok

Η ενσωμάτωση του TikTok ως ένα από τα Shopify Sales Channels προσφέρει έναν απρόσκοπτο τρόπο προσέγγισης ενός τεράστιου κοινού ενεργών καταναλωτών. Τα άτομα αυτά δεν καταναλώνουν απλά περιεχόμενο, αλλά πραγματοποιούν ενεργές αγορές, όπως αποδεικνύεται από το ευρέως χρησιμοποιούμενο hashtag #TikTokMadeMeBuyIt. Αυτό αποτελεί μια μεγάλη ευκαιρία για την επιχείρησή σας να προσελκύσει νέους πελάτες.

Επιπλέον, οι λειτουργίες "Duet", "Stitch" και "Shopping" έχουν κερδίσει αναγνώριση για την ικανότητά τους να αιχμαλωτίζουν αποτελεσματικά το κοινό και να προωθούν τα προϊόντα. Αυτές οι λειτουργίες χαίρουν μεγάλης εκτίμησης για τις ολοκληρωμένες αναλυτικές και εστιασμένες διαφημιστικές τους δυνατότητες, οι οποίες συμβάλλουν στη βελτίωση των στρατηγικών περιεχομένου και στην ενίσχυση της αποτελεσματικότητας του marketing.

Κύρια Χαρακτηριστικά

👉 Φτιάξτε διαφημίσεις σε στυλ TikTok μέσα σε λίγα λεπτά, ανεβάζοντας εύκολα εικόνες ή βίντεο προϊόντων.
👉 Βελτιώστε την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεών σας εγκαθιστώντας το TikTok Pixel με ένα μόνο κλικ, επιτρέποντάς σας να μετράτε την απόδοσή τους με ακρίβεια.

5. Pinterest

Με το Shopify Sales Channels του Pinterest μπορείτε να παρουσιάσετε τα προϊόντα σας χωρίς κόπο σε ένα ευρύ κοινό. Εγκαθιστώντας την εφαρμογή Pinterest for Shopify, μπορείτε να συνδέσετε απρόσκοπτα το λογαριασμό σας στο Pinterest, να δημοσιεύετε γρήγορα Product Pins, να ενημερώνετε αυτόματα τον κατάλογο προϊόντων σας καθημερινά και να παρακολουθείτε τις επιδόσεις χρησιμοποιώντας την ετικέτα Pinterest. Αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να εμπλακείτε οργανικά με τους χρήστες του Pinterest, οι οποίοι μπορούν να εξερευνήσουν, να αποθηκεύσουν και να αγοράσουν προϊόντα χωρίς κόπο από τον ιστότοπό σας.

Μπορείτε να επεκτείνετε περαιτέρω την εμβέλειά σας με το παρόν από τα Shopify sales channels, εκτελώντας καμπάνιες για να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητα του brand, να ενθαρρύνετε τo feedback ή να προωθήσετε conversion και όλα αυτά μέσα από το admin στο Shopify!

Κύρια Χαρακτηριστικά

👉 Ανεβάστε τον κατάλογο των προϊόντων σας και λάβετε ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο.
👉 Κάντε ολόκληρο τον κατάλογο προϊόντων σας φυσικά ορατό στους Pinners.
👉 Χρησιμοποιήστε την ετικέτα Pinterest για να παρακολουθείτε τις μετατροπές και να βλέπετε αναλυτικά στατιστικά στοιχεία για τα προϊόντα.
👉 Χρησιμοποιήστε διαφημίσεις με δυνατότητα αγοράς για να διαφημίσετε τα προϊόντα σας και να συνδεθείτε με πιθανούς αγοραστές.

6. Point of Sale

Φυσικά από τα Shopify Sales Channels δεν θα μπορούσε να λείπει το Point Of Sale (POS), την τεχνολογία που ενώνει τις φυσικές με τις διαδικτυακές πωλήσεις δίνοντας την απόλυτη λύση. Συνδυάζοντας τις ηλεκτρονικές με τις λιανικές πωλήσεις σας βοηθάει να ενισχύσετε τις μετατροπές σε όλα τα κανάλια, απλοιποιεί την πολυκαναλική διαχείριση και δημιουργεί δυνατότερες σχέσεις με τους πελάτες.

Γεμάτο με χρήσιμες λειτουργίες, σας δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιείτε πωλήσεις, να παρακολουθείτε την απόδοση και να διαχειρίζεστε αποτελεσματικά πελάτες, παραγγελίες και αποθέματα. Με βολικές επιλογές, όπως η τοπική παραλαβή και παράδοση και η δυνατότητα πώλησης αποθεμάτων από πολλαπλές τοποθεσίες, μέσα από αυτό από τα Shopify sales channels μπορείτε να επεκτείνετε τη βάση πελατών σας και να παρέχετε απρόσκοπτη εμπειρία αγορών.

Κύρια Χαρακτηριστικά

👉 Αξιοποιεί χαρακτηριστικά όπως το cart checkout, αποστολή σε πελάτες και τοπική παραλαβή για αυξημένα ποσοστά conversion.
👉 Προσφέρει γρήγορη πρόσβαση σε προδιαγραφές προϊόντων, επίπεδα αποθεμάτων και προφίλ πελατών.
👉 Επιτρέπει τις κάρτες δώρων, χωριστές πληρωμές, ανταλλαγές και επιστροφές.
👉 Συνδέεται με τα ταμεία λιανικής.
👉 Είναι μια ολοκληρωμένη omnichannel τεχνολογία για κεντρική διαχείριση των λειτουργιών σας σε κατάστημα και διαδίκτυο.

Υπάρχουν δυο εκδοχές: Shopify POS lite και το Pro.

9 ερωτήσεις για να γνωρίσεις καλύτερα το Shopify POS
Γνώρισε το Shopify POS, τη λειτουργία που θα σου λύσει τα χέρια στη διαχείριση των καταστημάτων και θα κάνει τις διαδικασίες πολύ πιο ομαλές!

7. Buy Button

Ένα από τα πιο υποτιμημένα Shopify sales channels. Με την εφαρμογή Buy Button μπορείτε να προωθήσετε προϊόντα ή collections και να αυξήσετε τις πωλήσεις δημιουργώντας γρήγορους και απλούς συνδέσμους πληρωμής. Δημιουργώντας ένα κουμπί αγοράς για οποιοδήποτε προϊόν ή συλλογή, μπορείτε εύκολα να το ενσωματώσετε σε ιστότοπους και blog.

Προσαρμόστε το στυλ και τα χρώματα του Buy Button χρησιμοποιώντας τον επεξεργαστή για να ευθυγραμμιστείτε με την αισθητική του brand σας. Μόλις το ολοκληρώσετε, αντιγράψτε και επικολλήστε τον κώδικα HTML στην πλατφόρμα της επιλογής σας και, στη συνέχεια, μοιραστείτε το σύνδεσμο μέσω email, άμεσου μηνύματος ή ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Κύρια Χαρακτηριστικά

👉 Δυνατότητα για άνετη ολοκλήρωση αγορών απευθείας από site ή blog.
👉 Βελτιωμένη δυνατότητά προβολής και προώθησης προϊόντων σε συχνούς επισκέπτες.
👉 Προσαρμογή γραμματοσειρών, χρωμάτων και διάταξης ώστε να ευθυγραμμίζονται με το brand σας.
👉 Εύκολες ενημερώσεις και αλλαγές μέσω του Shopify admin χωρίς τροποποίηση κώδικα.
👉 Παρακολούθηση και ανάλυση επιδόσεων των πωλήσεών σας μέσω dashboard και Analytics.

Τι είναι το Shopify Buy Button και πώς να το χρησιμοποιήσεις
Γιατί το Shopify Buy Button είναι από τα πιο υποτιμημένα sales channels & πώς να το χρησιμοποιήσεις.

8. Faire: Sell Wholesale

Ανάμεσα στα Shopify sales channels, το Faire είναι μια διαδικτυακή αγορά B2B που σας επιτρέπει να συνδεθείτε με εμπορικά σήματα και λιανοπωλητές για να πουλήσετε ή να αγοράσετε χονδρικής.

Τα brands μπορούν να ενσωματώσουν τον λογαριασμό τους στο Shopify με το Faire και να πωλούν χονδρική σε ανεξάρτητους λιανοπωλητές της αγοράς Faire. Τα προϊόντα, τα αποθέματα και οι παραγγελίες συγχρονίζονται αυτόματα από το Faire στο Shopify.

Οι λιανοπωλητές μπορούν να ενσωματώσουν το λογαριασμό τους με την eCommerce πλατφόρμα με το Faire και να εφοδιάσουν το κατάστημά τους με προϊόντα από ανεξάρτητες μάρκες παγκοσμίως από την αγορά του Faire. Οι αγορές και τα αποθέματα συγχρονίζονται αυτόματα μεταξύ του Faire και του Shopify.

Κύρια Χαρακτηριστικά

👉 Απαιτεί απλές ρυθμίσεις.
👉Διατηρεί τα επίπεδα αποθέματος συγχρονισμένα και αποφύγετε την υπερπώληση.
👉 Απλοποιεί τις λειτουργίες συγχρονίζοντας τις παραγγελίες στο Shopify.

9. CedCommerce Amazon Channel

To CedCommerce Amazon Channel είναι ένα από τα Shopify sales channels που συνδέει την πλατφόρμα με την αγορά του Amazon. Απλοποιεί τις πολύπλοκες διαδικασίες λειτουργίας και στα δυο, μέσα από τη δυνατότητα να συγχρονίζετε και να διαχειρίζεστε αβίαστα τα προϊόντα, τα αποθέματά σας και τις παραγγελίες σας σε ένα ενοποιημένο σύστημα.

Μπορείτε να βελτιστοποιήσετε όλες τις eCommerce λειτουργίες σας με την εφαρμογή, για να εξασφαλίσετε μια αποτελεσματική και αυτοματοποιημένη επιχειρηματική εμπειρία και στα δύο κανάλια.

👉 Συνδέετε πολλούς λογαριασμούς Amazon (.eu,.ca, .com, κ.λπ.) με ένα Shopify eshop.
👉 Διαχειρίζεστε παραγγελίες FBA και FBM σε ένα κατάστημα Shopify.
👉 Χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες marketing του Amazon για να βελτιώσετε την απόδοση επένδυσης (ROI) διαφήμισης και να ενισχύσετε τα conversion.

Ενσωμάτωση apps ως κανάλια πωλήσεων

Αξίζει σε αυτό το σημείο να αναφέρουμε ότι εκτός από τα native κανάλια που προσφέρει το Shopify, μπορείτε να ενσωματώσετε και διάφορα marketplace apps στα Shopify Sales Channels τα οποία σου αυτοματοποιούν την διαδικασία μέσω πλήρους διασύνδεσης στο Shopify προφίλ σας.

Στην περίπτωση όμως αυτή δεν θα έχετε τον έλεγχο μέσα από dashboard στο admin αλλά θα σας μεταφέρει στο περιβάλλον των app για να κάνετε όλες τις απαραίτητες ενέργειες που χρειάζεται.

Μερικά τέτοια πολύ χρήσιμα marketplace apps είναι τα Skroutz, eBay, etsy και Shopify Marketplace Connect.

Shopify Sales Channels FAQ

Μπορούν τα πολλαπλά κανάλια πωλήσεων να βελτιώσουν το SEO του καταστήματός μου στο Shopify;

Ναι, η χρήση πολλαπλών καναλιών πωλήσεων μπορεί να βελτιώσει το SEO, αυξάνοντας την online παρουσία της μάρκας σας και δημιουργώντας περισσότερα backlinks προς το κατάστημά σας, ενισχύοντας την ορατότητα και τη δυνατότητα αναζήτησης για το online κατάστημά σας.

Shopify SEO: Ο απόλυτος οδηγός για σίγουρο traffic
Το μυστήριο γύρω από το τι είναι και πώς εφαρμόζω το Shopify SEO, έχει λύση. Θα τη βρεις σε αυτόν τον απόλυτο οδηγό για να γίνεις και εσύ Expert.

Τι πρέπει να έχω κατά νού κατά την επιλογή ενός καναλιού πωλήσεων για τα προϊόντα μου;

Κάποιοι βασικοί παράμετροι που πρέπει να λάβετε υπόψιν όταν επιλέγετε Shopify sales channels είναι: η κατανόηση των προτιμήσεων του κοινού-στόχου σας, η ευθυγράμμιση με τον τύπο του προϊόντος σας, η αποτελεσματική διαχείριση του προϋπολογισμού marketing και η αξιοποίηση των ειδικών χαρακτηριστικών του καναλιού για μέγιστο αντίκτυπο.

Πώς μπορώ να μετρήσω αποτελεσματικά την επιτυχία των διαφόρων καναλιών πωλήσεων;

Μπορείτε να μετρήσετε αποτελεσματικά την επιτυχία των διαφορετικών καναλιών πωλήσεων μέσα από βασικούς δείκτες απόδοσης ή αλλιώς γνωστά και ως KPI, όπως το ποσοστό μετατροπής, το κόστος απόκτησης πελατών, η μέση αξία παραγγελίας και η απόδοση της διαφημιστικής δαπάνης (ROAS).

Η ανάλυση αυτών των μετρήσεων σας βοηθά να κατανοήσετε ποια κανάλια είναι πιο κερδοφόρα και πού να διαθέσετε πόρους.

47 eCommerce KPIs για ένα επιτυχημένο eshop
Ποια είναι τα eCommerce KPIs για ένα δυνατό και επιτυχημένο eshop και πώς να τα εφαρμόσετε αποτελεσματικά.

Είναι ωφέλιμο να ενσωματώσω τις social media πλατφόρμες ως κανάλια πωλήσεων για το κατάστημά μου στο Shopify;

Η ενσωμάτωση των social media πλατφορμών ως Shopify Sales Channels μπορεί να είναι ιδιαίτερα επωφελής, ιδίως για την προσέγγιση ενός ευρύτερου και πιο αφοσιωμένου κοινού. Πλατφόρμες όπως το Instagram και το Facebook προσφέρουν λειτουργίες όπως οι shoppable δημοσιεύσεις, οι οποίες μπορούν να ενισχύσουν άμεσα τις πωλήσεις και την προβολή του brand σας.

Social media πλατφόρμες που θα βοηθήσουν το ROI το 2024
Social media πλατφόρμες και eCmmerce πηγαίνουν χέρι χέρι για να πετύχει ένα eshop. Ποιες είναι εκείνες που θα αποφέρουν ROI το 2024 σε εσας;

Ουπς! Μη διαθέσιμες επιλογές

Τα παρακάτω Shopify sales channels αν και είναι εξαιρετικά δημοφιλή δεν είναι διαθέσιμα στην Ελλάδα για αυτό και απουσιάζουν από τη λίστα. Ο λόγος για το Shop Channel που είναι διαθέσιμο μόνο όπου είναι διαθέσιμο και το Shopify Payments -μια λειτουργία που δεν προσφέρεται στην Ελλάδα- αλλά και για το Shopify collective που είναι διαθέσιμο μόνο στις ΗΠΑ.

Οι πιθανοί συνδυασμοί και οι δυνατότητες των Shopify sales channels είναι ευτυχώς πάρα πολλές. Ξεκινήστε να προωθείτε τα προϊόντα σας σε ολοένα και περισσότερα κοινά και δείτε το eshop σας να ανθίζει.