To conversion αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για τους eCommerce εμπόρους, αλλά η παροχή ενός ομαλού checkout παραμένει μια σημαντική πρόκληση. Περισσότεροι online πωλητές παλεύουν με την αναποτελεσματικότητα της ολοκλήρωσης αγορών παρά με τη διεκπεραίωση πληρωμών, γεγονός που το καθιστά κρίσιμο τομέα για βελτίωση.

Βασικές συμβουλές για μια βελτιωμένη σελίδα checkout
Η σελίδα checkout είναι το κομβικό σημείο όπου συμβαίνουν οι μετατροπές. Βεβαιώσου ότι προσφέρει τη βέλτιστη δυνατή εμπειρία.

Αυτό το θέμα είναι παγκόσμιο. Μια έρευνα της PYMNTS Intelligence σε eCommerce εμπόρους στην Αυστραλία, την Βραζιλία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ διαπίστωσε ότι το 60% των εμπόρων μεσαίας αγοράς αντιμετωπίζουν προβλήματα με την εμπειρία χρήστη στα ταμεία. Τα κοινά σημεία πόνου περιλαμβάνουν αργούς χρόνους επεξεργασίας και εγκατάλειψη του καροτσιού.

Δεδομένης της σημασίας του conversion, οι έμποροι είναι πρόθυμοι να υιοθετήσουν τεχνολογία που επιταχύνει τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς. Οι λύσεις checkout με ένα κλικ έχουν μεγάλη ζήτηση, αλλά υπάρχει ένα κενό γνώσης. Οι έμποροι χρειάζονται καλύτερη καθοδήγηση από τα δίκτυα καρτών και τους παρόχους πληρωμών για να κατανοήσουν τις διαθέσιμες επιλογές και τα μοναδικά τους οφέλη.

Μπορείς με ένα κλικ να διαβάσεις περισσότερα άρθρα για checkout.

Πληροφορίες από την έρευνα «The Online Merchant Checkout Innovation Report 2024»

  • Ο ρόλος της εμπειρίας χρήστη στην αύξηση των eCommerce conversion.
  • Βασικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι έμποροι για τη βελτίωση των εμπειριών ολοκλήρωσης αγοράς.
  • Τεχνολογίες στις οποίες δίνουν προτεραιότητα οι έμποροι για τη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη.
  • Εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι έμποροι στην υιοθέτηση λύσεων με ένα κλικ.
  • Η ανάγκη των παρόχων να εκπαιδεύουν τους εμπόρους σχετικά με τις διακρίσεις μεταξύ διαφορετικών λύσεων με ένα κλικ.

Βασικά στοιχεία από την αναφορά

Τα αποτελεσματικά βήματα ολοκλήρωσης αγοράς είναι σημαντικά για την αύξηση των ποσοστών μετατροπών. Οι έμποροι είναι έτοιμοι να επενδύσουν σε τεχνολογίες που βελτιώνουν την εμπειρία ολοκλήρωσης αγοράς, αλλά πολλοί εξακολουθούν να χρειάζονται μια σαφέστερη κατανόηση των διαθέσιμων επιλογών και πώς να ξεπεράσουν πιθανά εμπόδια. Για τα card networks και τους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών, αυτό αποτελεί μια ευκαιρία να υποστηρίξουν τους εμπόρους eCommerce και να τους βοηθήσουν να αυξήσουν τα ποσοστά μετατροπών.

Σχετικά με την έκθεση

Η έκθεση «Online Merchant Checkout Innovation 2024», μια συνεργασία μεταξύ της PYMNTS Intelligence και της Mastercard, βασίζεται σε έρευνα 300 εμπόρων eCommerce. Αυτοί οι έμποροι λειτουργούν πλατφόρμες που παράγουν από 10 εκατομμύρια δολάρια έως 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε ετήσια έσοδα. Η έρευνα, που διεξήχθη από τις 18 Σεπτεμβρίου έως τις 9 Οκτωβρίου, συγκέντρωσε πληροφορίες από εμπόρους σε όλη την Αυστραλία, τη Βραζιλία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ.

Τι σημαίνει για το eCommerce

Η στροφή προς ταχύτερες λύσεις checkout, όπως η τεχνολογία με ένα κλικ, επηρεάζει άμεσα την επιτυχία του eCommerce. Τα εύκολα βήματα μειώνουν την εγκατάλειψη του καλαθιού, αυξάνουν τις μετατροπές και προσφέρουν καλύτερη εμπειρία πελατών. Οι έμποροι που θέλουν να ξεχωρίσουν του ανταγωνισμού, πρέπει να δώσουν προτεραιότητα σε αυτές τις τεχνολογίες.