Οι δύο μεγάλες «υπερδυνάμεις» του eCommerce, Shein και Temu φέρνουν επανάσταση στην παγκόσμια βιομηχανία αεροπορικών φορτίων, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή δυναμικής και προκλήσεων στον τομέα της εφοδιαστικής. 

To Temu επανέρχεται δυναμικά με Ads στο Super Bowl
Το Temu κάνει δυναμική επανεμφάνιση στο Super Bowl με μια σειρά διαφημίσεων και $15 εκάτ. σε giveaways.

Η ταχύτατη άνοδός τους έχει διαταράξει σημαντικά τις παραδοσιακές εμπορευματικές μεταφορές, καθώς επιδιώκουν ακατάπαυστα τους γρήγορους χρόνους παράδοσης για να ανταποκριθούν στις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις των digital καταναλωτών.

Αποστέλλοντας το μεγαλύτερο μέρος των προϊόντων τους απευθείας από τους κόμβους παραγωγής στην Κίνα σε πελάτες σε όλο τον κόσμο μέσω αεροπορικών μεταφορών, Shein και Temu έχουν γίνει τρομεροί παίκτες στην αρένα του eCommerce.

Σύμφωνα με αναφορές του κλάδου, αυτές οι εταιρείες αποστέλλουν συλλογικά σχεδόν 600.000 πακέτα καθημερινά σε προορισμούς μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Τέτοιοι εντυπωσιακοί όγκοι όχι μόνο έχουν επιβαρύνει την ικανότητα αεροπορικών εμπορευματικών μεταφορών, αλλά προκάλεσαν επίσης αύξηση του κόστους, ιδιαίτερα από ασιατικούς κόμβους φορτίου όπως το Γκουανγκζού και το Χονγκ Κονγκ.

Ο αντίκτυπος του Shein και του Temu στο τοπίο των αεροπορικών φορτίων έχει επισκιάσει άλλα αξιοσημείωτα γεγονότα, όπως η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα. Ο Basile Ricard, διευθυντής των εργασιών Greater China στην διαμεταφορική Bollore Logistics, το υπογραμμίζει, τονίζοντας ότι οι κινεζικοί γίγαντες του eCommerce είναι οι κύριοι οδηγοί αλλαγής στον κλάδο.

Παρά την κυριαρχία τους, Shein και Temu δεν μένουν χωρίς προκλήσεις. Έχουν εκφραστεί ανησυχίες για τη βιωσιμότητα και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των ταχειών αεροπορικών εμπορευματικών τους επιχειρήσεων.

Temu στην κορυφή του Ad spend για online advertisers των ΗΠΑ
Φαίνεται ότι το Temu δεν λυπήθηκε τις διαφημιστικές δαπάνες στις ΗΠΑ και μπήκε στη λίστα με τους τοπ online advertisers!

Ο Guillermo Ochovo, διευθυντής της Cargo Facts Consulting, προειδοποιεί ότι το τρέχον μοντέλο αερομεταφερόμενου eCommerce μπορεί να μην είναι βιώσιμο μακροπρόθεσμα, επικαλούμενος οικονομικούς και περιβαλλοντικούς λόγους.

Ως απάντηση σε αυτές τις προκλήσεις, Shein και Temu διερευνούν εναλλακτικές στρατηγικές logistics. Αυτό περιλαμβάνει τη διαφοροποίηση των μεθόδων αποστολής τους με την ενσωμάτωση περισσότερων θαλάσσιων εμπορευμάτων και τη δημιουργία αποθηκών εκτός Κίνας για την επίσπευση των χρόνων παράδοσης. Ωστόσο, η αδιάκοπη επιδίωξή τους για κυριαρχία στην αγορά συνεχίζεται αμείωτη, με τη Shein μόνη να κατέχει σημαντικό μερίδιο στην παγκόσμια αγορά fast-fashion.

Καθώς Shein και Temu επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους, αντιμετωπίζουν αντίσταση σε ορισμένες περιοχές, όπου οι εκκλήσεις για αυστηρότερους κανονισμούς και μέτρα για την προστασία των τοπικών αγορών γίνονται όλο και πιο δυνατές. Ωστόσο, ο αντίκτυπός τους στο τοπίο του eCommerce είναι αναμφισβήτητος, διαμορφώνοντας το μέλλον των αεροπορικών μεταφορών και των παγκόσμιων αλυσίδων εφοδιασμού με ουσιαστικό τρόπο.