Ηττήθηκε στα eCommerce "καλλιστεία" το Alibaba καθώς μια άλλη ανταγωνιστική εταιρία αναδεικνύεται ως Νο. 1 στην Κίνα συγκεντρώνοντας τα νικητήρια νούμερα στις πωλήσεις, μαθαίνουμε από το CNBC. Ο λόγος φυσικά για την PPD Holdings, μητέρα εταιρεία του Temu.
O ανταγωνισμός είναι σκληρός
Καθώς ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου, φαίνεται ότι η PPD Holdings έχει εκτοξεύσει τις μετοχές της στο 7,5%, φέρνοντας την σε ισχυρότερη θέση από εκείνη της ανταγωνίστριας εταιρείας Aliababa. Οι μετοχές της έχουν υπερδιπλασιάσει την αξία τους - με άνοδο 109% - τον τελευταίο χρόνο, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG.

Οι αναλυτές εκτιμούν ότι η νίκη αυτή της PPD οφείλεται στην τοποθέτησή της στην αγορά ως εταιρεία με σχέση ποιότητας-τιμής και στην επέκταση της eCommerce πλατφόρμας Temu. H εταιρεία έχει επίσης κεφάλαιο στην αγορά περίπου $208 δισ. έναντι των $196 δισ. του Alibaba, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG. Τρίτη στη λίστα έρχεται η JD.com με μεγάλη απόσταση στα $48 δισ.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία ξεπερνάει το Alibaba αλλά φαίνεται ότι αυτή η κυριαρχία αρχίζει σιγά σιγά να εδραιώνεται ύστερα από τα πρόσφατα δεδομένα. Η πρώτη επέκταση της PPD Holdings έγινε το Σεπτέμβρη του 2022 ενώ έκτοτε έχει επεκταθεί ακόμη περισσότερο από την Ασία έως την Ευρώπη και τις ΗΠΑ, όπου κατέχει πλέον το 17% της αγοράς μέσα από το Temu.

Η κυριαρχία όμως δεν σταμάτησε στο eCommerce καθώς βρέθηκε και στην κορυφή του ad spend στις ΗΠΑ ενώ πρόσφατα βρέθηκε στο στόχαστρο καταγγελιών από καταναλωτές της ΕΕ.