Για τις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών στη σημερινή digital εποχή, η δημιουργία μιας ισχυρής online παρουσίας είναι πρωταρχικής σημασίας, με τη Facebook Business Page κάθε brand να ξεχωρίζει ως δύναμη στη σφαίρα του social media marketing.

Καθώς το eCommerce συνεχίζει να αναδιαμορφώνει το τοπίο του λιανικού εμπορίου, η αξιοποίηση των social media πλατφορμών όπως το Facebook έχει καταστεί απαραίτητη για την αύξηση των πωλήσεων, την προώθηση της αφοσίωσης των πελατών και την οικοδόμηση της αφοσίωσης στην επωνυμία. Με την απαράμιλλη βάση χρηστών και τις ευέλικτες λειτουργίες, μια Facebook Business Page συμβάλει στη σύνδεση με τους πελάτες, την ενίσχυση της προβολής της επωνυμίας και την προώθηση της επιχειρηματικής ανάπτυξης.

Κάνοντας «mastering» στις eCommerce πωλήσεις - 11 tips
Πώς να αυξήσεις τις eCommerce πωλήσεις στο eshop σου σε μόλις μερικά βήματα!
αρχική σελίδα eshopexperts.gr σε γραφικό

Γιατί είναι σημαντική η χρήση του Facebook στο eCommerce;

Η βελτιστοποίηση μιας Facebook business page είναι σημαντική για το eCommerce για διάφορους λόγους:

Αυξάνει την ορατότητα: Μια βελτιστοποιημένη Facebook business page διασφαλίζει ότι η επιχείρησή σας ξεχωρίζει στην online αγορά, αυξάνοντας την προβολή της στους πιθανούς πελάτες.

Βελτιώνει την εικόνα του brand: Μια καλά βελτιστοποιημένη σελίδα αντικατοπτρίζει τον επαγγελματισμό και την αξιοπιστία, ενισχύοντας την εικόνα και την αξιοπιστία της επωνυμίας σας στα μάτια των πελατών.

Ενισχύει το customer engagement: Στρατηγικές βελτιστοποίησης, όπως ξεκάθαρα κουμπιά call-to-action (CTA) για δράση και ελκυστικό περιεχόμενο, ενθαρρύνουν την αλληλεπίδραση με τους πελάτες, οδηγώντας σε αυξημένο engagement.

Συμβάλει στο targeted marketing: Η βελτιστοποίηση επιτρέπει την ακριβή στόχευση του επιθυμητού κοινού σας μέσω δημογραφικών στοιχείων, ενδιαφερόντων και συμπεριφορών πελατών, με αποτέλεσμα πιο αποδοτικές καμπάνιες marketing.

Προσφέρει καλύτερα Analytics και Insights: Η βελτιστοποίηση σάς δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθείτε και να αναλύετε τη συμπεριφορά, τις προτιμήσεις και τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών, παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες για τη βελτίωση των στρατηγικών marketing και τη βελτίωση της απόδοσης επένδυσης (ROI).

Οδηγεί σε υψηλότερα ποσοστά conversion: Παρέχοντας σχετικές πληροφορίες, εύκολο navigation και απρόσκοπτες επιλογές αγορών, μια βελτιστοποιημένη σελίδα μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερα ποσοστά μετατροπών και αυξημένες πωλήσεις.

7 conversion killer για eshop και πώς διορθώνονται
Μα πού είναι οι μετατροπές μου, ρωτάτε. Πιθανά τις εμποδίζει κάποιο conversion killer! Εντοπίστε ποιο είναι και πάμε να το διορθώσουμε.
Facebook Business Page σε κινητό android δίπλα από υπολογιστή

Τα 13 Tips για τη βελτιστοποίηση του Facebook Business Page

Μεταξύ των διαθέσιμων εργαλείων digital marketing, το Facebook ξεχωρίζει για την ικανότητα να προσφέρει σύνδεση με τους πελάτες, ενίσχυση της προβολής της επωνυμίας και την αύξηση των πωλήσεων, όπως προαναφέρθηκε. Ας εξετάσουμε μερικούς τρόπους με του οποίους μπορείτε να βελτιώσετε την απόδοση της Facebook Business σελίδας σας: 

Ορίστε εικόνες προφίλ εξωφύλλου

Επιλέξτε μια φωτογραφία προφίλ που αντιπροσωπεύει την επιχείρησή σας, όπως ένα λογότυπο ή μια εικόνα προϊόντος. Συμπληρώστε το με μια φωτογραφία εξωφύλλου που αποδίδει οπτικά την ταυτότητα του brand σας. Αυτά τα γραφικά βοηθούν στη δημιουργία μιας επαγγελματικής και αναγνωρίσιμης σελίδας που προσελκύει και διατηρεί το ενδιαφέρον των πελατών.

Επιλέξτε τον σωστό τύπο σελίδας

Επιλέξτε την κατάλληλη κατηγορία για την επιχείρησή σας για να εξασφαλίσετε ακριβή αναπαράσταση. Οι επιλογές περιλαμβάνουν Τοπική επιχείρηση, Εταιρεία, Επωνυμία ή Προϊόν και Σκοπός ή Κοινότητα στη Facebook business page. Η επιλογή της σωστής κατηγορίας βοηθά τους πελάτες να σας βρίσκουν εύκολα και να κατανοήσουν τη φύση της επιχείρησής σας.

Δώστε το όνομα και την περιγραφή της επιχείρησής σας

Δηλώστε ξεκάθαρα το όνομα της επιχείρησής σας και γράψτε μια συνοπτική περιγραφή του brand και των προσφορών σας. Είναι πολύ σημαντικό για τη brand στρατηγική σας. Αυτή η εισαγωγή βοηθά τους πιθανούς πελάτες να κατανοήσουν ποιοι είστε και τι παρέχετε, καθιερώνοντας μια σαφή ταυτότητα για την επιχείρησή σας και αφήνοντας μια θετική πρώτη εντύπωση.

Στρατηγική Brand: Τα 5 βήματα για ένα success story
Στρατηγική Brand: Ο απόλυτος οδηγός που σας μαθαίνει πώς να απογειώσετε άμεσα και αποτελεσματικά το eshop σας.

Χρησιμοποιήστε σελίδες τοποθεσίας

Δημιουργήστε συνδεδεμένες σελίδες τοποθεσίας για κάθε βιτρίνα κάτω από την κύρια σελίδα της επιχείρησής σας. Συμπεριλάβετε λεπτομερείς πληροφορίες, όπως ονόματα, διευθύνσεις, αριθμούς τηλεφώνου και διευθύνσεις URL σελίδας προορισμού για κάθε τοποθεσία. Αυτό διασφαλίζει ότι οι πελάτες μπορούν εύκολα να βρουν και να επικοινωνήσουν με τις διάφορες τοποθεσίες σας.

Ενημερώνετε τις πληροφορίες σας

Ενημερώνετε τακτικά το ωράριο λειτουργίας και τις λεπτομέρειες της τοποθεσίας σας για ακρίβεια. Χρησιμοποιήστε αναρτήσεις ή διαφημίσεις στο Facebook για να ανακοινώσετε αλλαγές, ειδικά κατά τη διάρκεια διακοπών ή εκδηλώσεων. Καρφιτσώστε σημαντικές αναρτήσεις στην κορυφή του χρονολογίου σας για να επισημάνετε σημαντικές ενημερώσεις και να διασφαλίσετε ότι θα παραμείνουν ορατές στην Facebook business page σας.

Δημιουργήστε CTA

Προσθέστε ένα κουμπί CTA κάτω από τη φωτογραφία εξωφύλλου για να ενθαρρύνετε την αφοσίωση των χρηστών. Επιλέξτε ενέργειες όπως Αγορά εισιτηρίων, Κάντε κράτηση τώρα ή Αγορά τώρα, ανάλογα με τους επιχειρηματικούς σας στόχους. Ένα σωστά επιλεγμένο CTA κατευθύνει τους επισκέπτες προς τις επιθυμητές ενέργειες, αυξάνοντας τις μετατροπές και τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες.

Δημοσιεύστε ελκυστικό περιεχόμενο

Μοιραστείτε περιεχόμενο που είναι σχετικό και ενδιαφέρον για το κοινό σας, συμπεριλαμβανομένων φωτογραφιών, βίντεο, live και ενημερώσεων. Συνδυάστε μεγαλύτερο περιεχόμενο με πιο σύντομες αναρτήσεις για να διατηρήσετε το ενδιαφέρον. Η τακτική δημοσίευση ελκυστικού περιεχομένου διατηρεί το κοινό σας ενεργό και ενθαρρύνει την αλληλεπίδραση.

Χρησιμοποιήστε τη σελίδα σας για εξυπηρέτηση πελατών

Διατηρήστε τα στοιχεία επικοινωνίας σας ενημερωμένα και συνδέστε το κουμπί ενέργειάς σας σε μια σχετική σελίδα, όπως το website σας ή τη φόρμα επικοινωνίας. Χρησιμοποιήστε τη Facebook business page σας για να χειριστείτε ζητήματα εξυπηρέτησης πελατών, παρέχοντας ένα βολικό σημείο επαφής για να επικοινωνήσουν οι πελάτες σας.

Χρησιμοποιήστε το social proof

Ενθαρρύνετε τους ικανοποιημένους πελάτες να αφήνουν θετικές κριτικές (review) και επισημάνετε αυτές τις κριτικές στη σελίδα σας. Η προβολή σχολίων πελατών δημιουργεί εμπιστοσύνη και προσελκύει νέους πελάτες, δείχνοντας ότι η επιχείρησή σας προσφέρει μια πολύτιμη και ικανοποιητική εμπειρία.

Καρφιτσώστε πολύτιμες αναρτήσεις

Καρφιτσώστε σημαντικά post, προωθήσεις ή αναρτήσεις στην κορυφή της σελίδας σας. Αυτό διασφαλίζει ότι θα έχουν μέγιστη ορατότητα και δεν θα θάβονται από νεότερο περιεχόμενο. Το καρφίτσωμα πολύτιμων αναρτήσεων διατηρεί κρίσιμες πληροφορίες εύκολα προσβάσιμες στο κοινό σας.

Χρησιμοποιήστε το Facebook Messenger

Αξιοποιήστε το Facebook Messenger για αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες. Απαντήστε άμεσα για να διατηρήσετε υψηλό ποσοστό απόκρισης, το οποίο εμφανίζεται στη σελίδα σας. Η χρήση του Messenger για ερωτήσεις πελατών δείχνει ότι νοιάζεστε και παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες, χτίζοντας καλές σχέσεις.

Ρυθμίστε την αυτόματη απάντηση για μηνύματα (DM)

Δημιουργήστε αυτόματες απαντήσεις για να παρέχετε άμεσες πληροφορίες σε ερωτήματα στη Facebook business page σας. Συμπεριλάβετε χρήσιμες πληροφορίες και συνδέσμους στις αυτόματες απαντήσεις σας και ενημερώστε τους πελάτες ότι θα απαντήσετε προσωπικά σύντομα. Οι αυτόματες απαντήσεις εξασφαλίζουν άμεση δέσμευση, ενισχύοντας την ικανοποίηση των πελατών, καθώς έχει θετικό αντίκτυπο στην ψυχολογία τους - τους κάνει να αισθάνονται σημαντικοί.

Ψυχολογία αγοραστών 101: Μάθε τις βασικές έννοιες
Mπείτε στο μυαλό των καταναλωτών σας και κατανοείστε το τρόπο που λειτουργεί, με τον οδηγό βασικών εννοιών για ψυχολογία αγοραστών.

Δώστε προτεραιότητα στη δέσμευση του community

Αλληλεπιδράστε ενεργά με το κοινό σας απαντώντας σε σχόλια και μηνύματα. Διατηρήστε τη συζήτηση σε ροή για να καλλιεργήσετε την αίσθηση της κοινότητας. Η αλληλεπίδραση με το κοινό σας όχι μόνο δημιουργεί αφοσίωση αλλά και σηματοδοτεί στον αλγόριθμο του Facebook ότι η σελίδα σας είναι ενεργή και πολύτιμη.

λογότυπο facebook σε μπλε

H Facebook Business Page σας μετράει

Ακολουθώντας τα βήματα που περιγράφονται σε αυτόν τον οδηγό, μπορείτε να δημιουργήσετε μια ισχυρή online παρουσία που οδηγεί την επισκεψιμότητα στο eshop σας, προσελκύει πελάτες και εν τέλει ενισχύει την επιχείρησή σας. Να ενημερώνετε τακτικά το περιεχόμενό σας, να αλληλεπιδράτε με το κοινό σας και να χρησιμοποιείτε τα εργαλεία του Facebook για να διατηρείτε μια δυναμική και αποτελεσματική Facebook Business Page, η οποία θα συμβάλει στην ενίσχυση του eshop σας κατά την πάροδο του χρόνου.