H ταχέως αναπτυσσόμενη eCommerce εταιρεία Temu από την Κίνα, προχωρά σε δυναμικές αλλαγές καθώς ετοιμάζεται να υποδεχτεί πωλητές όχι μόνο από τις Ηνωμένες Πολιτείες αλλά και από την Ευρώπη

Όπως έχουμε αναφέρει στο παρελθόν, η εταιρεία Temu, ο νέος eCommerce «κολοσσός» που ανήκει στη μητρική εταιρεία της κινεζικής εταιρείας Pinduoduo, σχεδίαζε το στρατηγικό της άνοιγμα σε πωλητές και άλλων δυνατών αγορών.

Temu: Επεκτείνει το δίκτυο πωλητών σε παγκόσμιο επίπεδο
Η Temu σχεδιάζει να επεκτείνει το δίκτυό της με Αμερικανούς και Ευρωπαίους πωλητές.

Αυτή η διεθνής online αγορά, που υποστηρίζεται από τον κινεζικό τεχνολογικό «γίγαντα» PDD Holdings, έκανε το ευρωπαϊκό ντεμπούτο της πέρυσι, με γραφείο στην Ιρλανδία.

Η Temu ξεχωρίζει λειτουργώντας μέσω του dropshipping, ενός μοντέλου όπου τα προϊόντα αποστέλλονται απευθείας από τους κατασκευαστές στους καταναλωτές. Ο αντίκτυπός της ήταν αξιοσημείωτος, προκαλώντας πτώση του αριθμού των καθημερινών mobile shoppers της Amazon και του eBay.

Σε μια στρατηγική κίνηση, η Temu επέκτεινε το ευρωπαϊκό της delivery network μέσω συνεργασιών με εταιρείες logistics, αυξάνοντας την παρουσία της στην Ευρώπη. Στις 15 Μαρτίου, η πλατφόρμα θα ανοίξει τις πόρτες της σε local sellers, αρχικά από τις Ηνωμένες Πολιτείες και στη συνέχεια από την Ευρώπη.

Ενώ όλοι οι current sellers στο app προέρχονται από την Κίνα, αυτή η επέκταση σημαίνει ότι οι local sellers θα πρέπει τώρα να δημιουργήσουν logistics από τις δικές τους εγχώριες αποθήκες. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες θα λαμβάνουν τις παραγγελίες τους πιο γρήγορα, ακολουθώντας το μοντέλο που χρησιμοποιούν το Amazon και το eBay.

Το Temu επιτρέπει στους πωλητές να ελέγχουν την τιμολόγηση και το marketing, παρόμοια με άλλες μεγάλες πλατφόρμες. Καθώς εντάσσονται περισσότεροι πωλητές, υπάρχει η ευκαιρία για τα brand να προσεγγίσουν τη μεγάλη πελατεία της Temu. Το μεγάλο ερώτημα είναι: Θα εκμεταλλευτούν τα brand την ευκαιρία να ενταχθούν στην πλατφόρμα;

Είναι ενδιαφέρον ότι άλλες πλατφόρμες όπως το Wish και το AliExpress έχουν επιχειρήσει παρόμοιες πρωτοβουλίες για να προσελκύσουν μια ευρύτερη βάση πωλητών, με μερική επιτυχία.

💡
Η μετάβαση της Temu στην ευρωπαϊκή αγορά προσθέτει μια ενδιαφέρουσα δυναμική στον ανταγωνισμό και μόνο ο χρόνος θα αποκαλύψει τον αντίκτυπο στο τοπίο του eCommerce.