Με την αύξηση του πληθωρισμού, οι Αμερικανοί καταναλωτές στρέφονται ολοένα και περισσότερο στην κινεζική eCommerce πλατφόρμα Temu για τις ανάγκες αγορών τους. Με το δελεαστικό σύνθημά του «Shop like a billionaire», έχει κατακτήσει το 17% του μεριδίου αγοράς των ΗΠΑ, θέτοντας μια πρόκληση για τους παραδοσιακούς αμερικανικούς λιανοπωλητές όπως η Amazon.com Inc., η Dollar Tree Inc. και η Five Below Inc., όπως διαβάζουμε στο finance.yahoo.com.

Temu στην κορυφή του Ad spend για online advertisers των ΗΠΑ
Φαίνεται ότι το Temu δεν λυπήθηκε τις διαφημιστικές δαπάνες στις ΗΠΑ και μπήκε στη λίστα με τους τοπ online advertisers!

Το Temu προσφέρει ένα ευρύ φάσμα προϊόντων, όπως διακόσμηση σπιτιού, είδη κατοικίδιων ζώων, προϊόντα ομορφιάς και υγείας και ρούχα. Η πλατφόρμα είναι γνωστή για τις ανταγωνιστικές τιμές της, προσφέροντας συχνά σημαντικές εκπτώσεις σε είδη σε σύγκριση με τις τιμές στο Amazon. Σε συνδυασμό με τους εκπτωτικούς κωδικούς της, οι καταναλωτές μπορούν να απολαμβάνουν ακόμη μεγαλύτερη οικονομία.

Το Temu έχει γίνει ακόμη και η Νο. 1 Εφαρμογή Αγορών στο App Store της Apple, ξεπερνώντας τις Amazon, Target Corp. και Walmart Inc., οι οποίες κατέχουν αυτήν τη στιγμή την τρίτη, τέταρτη και όγδοη θέση, αντίστοιχα, παρά την πληθώρα κριτικών που δέχεται. Η Νο. 2 εφαρμογή αγορών είναι η Shein, μια άλλη κινεζική εταιρεία λιανικής.

Amazon in distress: Temu και Shein ″σφυροκοπούν″
Το βασίλειο της Amazon απειλείται, ύστερα από την άνοδο των μετοχών και τη δημοτικότητα των εταιρειών Temu και Shein.

Οι παραγγελίες που αγοράζονται στο Temu αποστέλλονται από την Κίνα και εκτιμάται ότι θα παραδοθούν εντός 10 ημερών. Ωστόσο, σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί τη γρήγορη παράδοση της Amazon, άνοιξε την αγορά της στις αποθήκες των ΗΠΑ τον περασμένο μήνα. Οι αγορές από αυτούς τους πωλητές μπορούν να μειώσουν σημαντικά τον χρόνο αποστολής, δίνοντας στους λιανοπωλητές των ΗΠΑ τη δυνατότητα να χειρίζονται απευθείας την εκπλήρωση και την αποστολή.

Τον Δεκέμβριο, το Reuters ανέφερε ότι η Temu αμφισβητούσε με επιτυχία καταστήματα των ΗΠΑ όπως η Dollar Tree και η Dollar General Corp., αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το 17% του μεριδίου αγοράς στις Ηνωμένες Πολιτείες. Σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης δεδομένων Earnest Analytics, αυτό συγκρίνεται με 8% για το Five Below, 43% για το Dollar General και 28% για το Dollar Tree.

Τον Ιανουάριο, η Amazon ανακοίνωσε ότι θα απολύσει το 5% του εργατικού δυναμικού της Buy with Prime, το οποίο εξοπλίζει τους λιανοπωλητές με υπηρεσίες εκπλήρωσης και παράδοσης.

«Μετά από μια πρόσφατη αναθεώρηση, λάβαμε τη δύσκολη απόφαση να εξαλείψουμε έναν μικρό αριθμό ρόλων στην ομάδα μας Buy with Prime. Το Buy with Prime αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για την Amazon, με ισχυρή υιοθέτηση από τους εμπόρους και θετικά σχόλια από τους πελάτες, και εμείς θα συνεχίσει να επενδύει σημαντικούς πόρους στο Buy with Prime για να αξιοποιήσει αυτή τη δυναμική», ανέφερε μια δήλωση της Amazon.