Εφόσον στήσατε το Shopify eshop σας, σκοπός είναι να αυξήσετε τις πωλήσεις της επιχείρησής σας προσεγγίζοντας περισσότερους ανθρώπους που θέλουν τα προϊόντα σας. Αν μετά από λίγο διάστημα, βλέπετε ότι ακόμη δεν κερδίζετε όσες πωλήσεις θα θέλατε, τότε ίσως δεν έχετε εφαρμόσει κανόνες βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO). Πως μπορείτε να βελτιώσετε λοιπόν το SEO για Shopify;

Δείτε παρακάτω μερικά tips που θα σας δώσουν τρόπους με τους οποίους μπορείτε να βελτιώσετε την επισκεψιμότητα και εύρεση τους brand σας.

Shopify SEO: Ο απόλυτος οδηγός για σίγουρο traffic
Το μυστήριο γύρω από το τι είναι και πώς εφαρμόζω το Shopify SEO, έχει λύση. Θα τη βρεις σε αυτόν τον απόλυτο οδηγό για να γίνεις και εσύ Expert.

Τι είναι το SEO;

SEO ή Search Engine Optimization είναι η στρατηγική marketing που στοχεύει στη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων κατάταξης ενός website μέσα από τεχνικές όπως η βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών (keywords), η δόμηση σωστών link, το ποιοτικό περιεχόμενο και άλλα.

Τα είδη του SEO

🔎 Technical SEO: Διασφαλίζει ότι οι σελίδες σας είναι βελτιστοποιημένες για τους crawlers των μηχανών αναζήτησης και για mobile συσκευές, και έχουν καλή ταχύτητα φόρτωσης.

🔎 On-Page SEO: Είναι οι δράσεις στο SEO για Shopify που βοηθούν τους επισκέπτες και τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν το τι αφορά η σελίδα σας. Ανάμεσα σε αυτά περιλαμβάνονται η συνάφεια λέξεων-κλειδιών και θεμάτων, τα meta-tags, το slug στη διεύθυνση URL και οι εικόνες σας.

🔎 Off-Page SEO: Είναι ουσιαστικά η διαχείριση της φήμης σας μέσα από την εξυπηρέτηση πελατών και την παρουσία στα social media, η οποία πρακτικά γίνεται μέσα από την οικοδόμηση backlinks, δηλαδή συνδέσμων που παραπέμπουν στο eshop σας.

Backlinks για eshops: Τι είναι και πώς να τα αποκτήσετε
Τι είναι τα backlinks για eshops, πώς να φτιάξετε μια backlink στρατηγική και γιατί τα θέλετα για το online store σας.
Γραφείο με λάπτοπ μπροστά σε τεράστιο SEO

Τα θετικά που προσφέρουν οι τεχνικές SEO για Shopify:

✔ Ποιoτική επισκεψιμότητα: Ετοιμάστε περιεχόμενο που να προσφέρει μια σωστή και καλή εμπειρία ώστε να πετυχαίνετε επισκεψιμότητα από το κοινό-στόχο σας.

✔ Ποσοτική επισκεψιμότητα: Όταν αρχίσει και σας ανακαλύπτει το κατάλληλο κοινό, όσο μεγαλύτερη γίνετε η επισκεψιμότητα τόσο το καλύτερο.

✔ Οργανικά αποτελέσματα: Είναι επισκεψιμότητα και αποτελέσματα που κερδίζετε χωρίς να ξοδεύετε επιπλέον λεφτά.

Shopify SEO: Ο απόλυτος οδηγός για σίγουρο traffic
Το μυστήριο γύρω από το τι είναι και πώς εφαρμόζω το Shopify SEO, έχει λύση. Θα τη βρεις σε αυτόν τον απόλυτο οδηγό για να γίνεις και εσύ Expert.

Στρατηγικές ενδυνάμωσης του SEO για Shopify

#1 Στοχεύστε σε σχετικές λέξεις-κλειδιά

Οι λέξεις-κλειδιά είναι το στοιχείο που καθορίζει πού εμφανίζεται η ιστοσελίδα σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Είναι σημαντικό να βελτιστοποιήσετε τις σελίδες του online store σας για κατάλληλα λέξεις-κλειδιά που θα σας βοηθήσουν ώστε να εμφανίζεστε στα σωστά αποτελέσματα αναζήτησης και να αποκτήσετε επισκεψιμότητα από το σωστό κοινό. Υπάρχουν διάφορες εφαρμογές SEO για Shopify που θα σας βοηθήσουν με την εύρεση λέξεων-κλειδιών ανάμεσα σε άλλες διαδικασίες.

15 Shopify εφαρμογές για SEO που θα φέρουν σίγουρο traffic
Οδηγήστε το eshop σας στο βάθρο της ορατότητας και επισκεψιμότητας χρησιμοποιώντας Shopify εφαρμογές για SEO που θα βελτιώσουν την κατάταξή σας.

Τρόποι για να βελτιστοποιήσετε τις σελίδες σας στο Shopify για σχετικές λέξεις-κλειδιά:

  1. Πραγματοποιήστε έρευνα για τις λέξεις-κλειδιά: Αξιοποιώντας τα κατάλληλα εργαλεία, κάνετε έρευνα για σχετικές λέξεις-κλειδιά με το brand και τα προϊόντα σας και φτιάξτε μια λίστα με τις σωστές που δεν πρέπει να λείπουν από τα κείμενά σας.
  2. Επικεντρωθείτε σε long-tail λέξεις-κλειδιά: Τα long-tail λέξεις-κλειδιά περιλαμβάνουν τρεις ή περισσότερες λέξεις, όπως "γυναικεία αθλητικά παπούτσια για τρέξιμο". Τέτοιες λέξεις-κλειδιά είναι δυνατές για το SEO για Shopify καθώς είναι πιο συγκεκριμένες και σας βοηθά να καταλαβαίνετε ουσιαστικότερα την πρόθεση αναζήτησης του χρήστη.

#2 Ενσωματώστε με σύνεση τα keywords

Όταν καταλήξετε στις λέξεις-κλειδιά που είναι κατάλληλες για τις σελίδες προϊόντων σας, θα πρέπει κατόπιν να τις ενσωματώσετε στις ανάλογες σελίδες ώστε να καταταγούν για αυτούς τους όρους.

Αποφύγετε την υπερβολική χρήση των λέξεων-κλειδιών σας, καθώς αυτό οδηγεί σε αυτό που ονομάζεται "keyword stuffing" και είναι μια πρακτική που επηρεάζει αρνητικά τις κατατάξεις σας. Τα title, meta-description και header tags είναι βασικά σημεία για να τοποθετήσετε τη λέξη-κλειδί σας, ώστε να μπορέσετε να καταταγείτε στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Λάπτοπ με οθόνη που ελέγχει το χρόνο φόρτωσης

#3 Ελέγξτε τον χρόνο φόρτωσης των σελίδων

Σημαντικό στο SEO για Shopify είναι και ο χρόνος φόρτωσης των σελίδων, δηλαδή το page speed ή load speed. Η εμπειρία του χρήστη είναι ζωτικής σημασίας για να κρατήσετε τους πελάτες να ασχολούνται με τη σελίδα σας και να μαθαίνουν για τα προϊόντα σας και ένας γρήγορος χρόνος φόρτωσης είναι ένα κομμάτι αυτής.

Υπάρχουν διάφορα εργαλεία που μπορούν να σας βοηθήσουν με διαδικασίες όπως αυτή και είναι εξαιρετικά στο να εντοπίζουν θέματα προς επίλυση ώστε το online store σας να παραμένει γρήγορο και λειτουργικό.

Τα καλύτερα 27 δωρεάν SEO εργαλεία για το eshop σας
Βελτιστοποιήστε την κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησης με μια σειρά από δωρέαν SEO εργαλεία. Βρείτε αυτά που θα καλύψουν τις ανάγκες σας!

Για να βελτιώσετε τον χρόνο φόρτωσης του eshop σας, εξετάστε ποιες εφαρμογές χρησιμοποιείτε στο Shopify κατάστημά σας και καθορίστε αν τις χρειάζεστε. Αν δεν είναι απαραίτητες, καταργήστε τις από τον ιστότοπό σας για να τον επιταχύνετε καθώς επηρεάζουν το SEO για Shopify. Μπορείτε επίσης να ακολουθήσετε και άλλες συμβουλές βελτίωσης της ταχύτητας της σελίδας για την ταχύτητα του ιστότοπου Shopify, όπως:

  1. Μείωση των ανακατευθύνσεων
  2. Συμπίεση μεγεθών εικόνων
  3. Αξιοποίηση της προσωρινής αποθήκευσης του προγράμματος περιήγησης
  4. Ελαχιστοποίηση JavaScript
  5. Ελαχιστοποίηση CSS

#4 Επιλέξτε σωστές εικόνες για καλύτερο engagement

Η επιλογή των εικόνων είναι πολύ σημαντική τόσο για την εμπειρία χρήστη όσο για στο SEO για Shopify. Οι χρήστες δεν μπορούν να δουν φυσικά τα προϊόντα και έτσι πρέπει να βασίζονται σε εικόνες και βίντεο για να δουν το προϊόν σας. Είναι επίσης ένας ωραίος τρόπος για να σπάνε τα κείμενα και να προσφέρουν σημεία ενδιαφέροντος.

Όταν προσθέτετε οπτικά στοιχεία στον ιστότοπό σας, είτε πρόκειται για φωτογραφίες, βίντεο ή γραφικά, θέλετε να διασφαλίσετε ότι είναι υψηλής ποιότητας. Eικόνες χαμηλής ποιότητας που είναι θολές θα αποτρέψουν τους ανθρώπους από τον ιστότοπό σας. Προσθέστε οπτικά ερεθίσματα στην αρχική σελίδα σας, στις σελίδες προϊόντων και σε άλλα σημεία.

Κατασκευή eshop με Shopify: Checklist για το design σου
Ξεκινήσατε την κατασκεύη eshop με Shopify; Βεβαιωθείτε με την παρακάτω λίστα ότι όλα έχουν στηθεί και λειτουργούν προς όφελος σας!

Αξιοποιήστε τις λήψεις 360 μοιρών για να δώσετε κάθε χαρακτηριστικό και γωνία του προϊόντος σας. Αυτό θα τους δώσει καλύτερη εικόνα για το προϊόν σας και θα οδηγήσει σε περισσότερες μετατροπές βοηθώντας το SEO για Shopify. Η προσθήκη αυτών των οπτικών μέσων θα κρατήσει το κοινό σας απασχολημένο στη σελίδα, ώστε να αυξηθεί ο χρόνος παραμονής και, στη συνέχεια, η κατάταξη του ιστότοπού σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Φωτογραφία με αθλητικά στημένα για φωτογράφηση προϊόντος

#5 Δημιουργήστε μια εύχρηστη πλοήγησή

Όταν οι χρήστες περιηγούνται στον ιστότοπό σας, δεν θέλετε να δυσκολεύονται να βρουν τα προϊόντα που χρειάζονται. Δομήστε την πλοήγησή σας με τρόπο που θα διευκολύνει και χωρίστε αποτελεσματικά τις κατηγορίες προϊόντων.

Η απλή και εύχρηστη πλοήγηση κρατάει τους αγοραστές στη σελίδα, επειδή μπορούν να βρουν τα προϊόντα που χρειάζονται χωρίς ταλαιπωρία. Αυτή η μεγαλύτερη διάρκεια στέλνει ένα θετικό μήνυμα στη Google γύρω από το SEO για Shopify ότι η σελίδα σας είναι σχετική, γεγονός που οδηγεί σε αύξηση της κατάταξης στα αποτελέσματα αναζήτησης.

#6 Βεβαιωθείτε ότι οι σελίδες των προϊόντων σας είναι βελτιστοποιημένες

Θυμηθείτε επίσης να παρέχετε υψηλής ποιότητας σελίδες προϊόντων που θα είναι ενημερωτικές για το κοινό σας και θα τους κάνουν να αισθάνονται σιγουριά για την επιλογή των προϊόντων σας. Δείτε πώς μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τις σελίδες προϊόντων σας:

  1. Συμπεριλάβετε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας: Το κοινό σας χρησιμοποιεί τις φωτογραφίες για να διαπιστώσει αν το προϊόν σας είναι κατάλληλο γι' αυτό. Βεβαιωθείτε ότι οι φωτογραφίες σας έχουν υψηλή ανάλυση και αποτυπώνουν το προϊόν σας από όλες τις γωνίες.
  2. Παρέχετε τις απαραίτητες λεπτομέρειες στις περιγραφές των προϊόντων: Παρέχετε στο κοινό σας όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται στην περιγραφή του προϊόντος σας οι οποίες είναι ένα σημαντικό κομμάτι από το SEO για Shopify. Μπορείτε να μιλήσετε για τα υλικά και τα βασικά χαρακτηριστικά του προϊόντος για να δείξετε πώς το προϊόν σας ταιριάζει στις ανάγκες τους ή προσφέρει λύση στο πρόβλημά τους.
  3. Δείξτε τις επιλογές του προϊόντος: Εάν προσφέρετε προϊόντα σε πολλά χρώματα, στυλ ή μεγέθη, βεβαιωθείτε ότι διευκολύνετε την προβολή των επιλογών προϊόντος, ώστε οι αγοραστές να μπορούν να βρουν το προϊόν που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους.
Πώς να γράψεις επικές περιγραφές προϊόντων για Shopify
Έχετε το απόλυτο προϊόν; Ακολουθήστε τις κατάλληλες τακτικές για περιγραφές προϊόντων για Shopify eshop και πάρτε το προβάδισμα στον ανταγωνισμό!

#7 Δημιουργία περιεχομένου για την προώθηση της επισκεψιμότητας στο online store σας

Το περιεχόμενο είναι κρίσιμο για να σας βοηθήσει να βελτιώσετε το SEO για Shopify. Το content marketing σας βοηθά να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στις ιστοσελίδες σας, να κρατήσετε το ενδιαφέρον των πελατών σας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα του brand σας.

Σας βλέπουν ως αξιόπιστη πηγή στον κλάδο σας και αισθάνονται μεγαλύτερη εμπιστοσύνη για να επιλέξουν την επιχείρησής σας. Για να ξεκινήσετε με τη δημιουργία περιεχομένου, πρέπει να προσδιορίσετε τα θέματα που θα καλύψετε. Θα πρέπει οι ιδέες σας να είναι σχετικές με τον κλάδο σας, ώστε να διασφαλίσετε ότι οδηγείτε στη σελίδα σας επισκεψιμότητα που ενδιαφέρεται για την επιχείρησή σας.

Σίγουρες πρακτικτές που θα αυξήσουν την εμπιστοσύνη πελατών
Η εμπιστοσύνη πελατών είναι υψίστης σημασίας για τη βιωσιμότητα ενός eshop. Εδραιώστε τη με σίγουρες πρακτικές!

Μπορείτε να βρείτε θέματα από:

  1. Αναζήτηση στο Google για να δείτε τι υπάρχει
  2. Εργαλεία όπως το Google Trends
  3. Αναζήτηση για λέξεις-κλειδιά σχετικές με την επιχείρησή σας

Η μορφή του περιεχομένου μπορεί να έχει πολυάριθμες μορφές, όπως blogs, βίντεο, infographics, ebooks, οδηγούς και πολλά άλλα.

Κινητό που στην οθόνη γράφει SEO και δίπλα ξύλινα μπλοκ με λέξεις για βελτιστοποίηση

#8 Τοποθετήστε call-to-action (CTA) για να καθοδηγήσετε τους χρήστες

Το επόμενο στη λίστα με συμβουλές SEO για Shopify είναι η χρήση κουμπιών CTA. Τα CTA είναι πολύ σημαντικά καθώς κατευθύνουν το κοινό σας στο επόμενο βήμα. Είτε πρόκειται να επισκεφτούν μια συγκεκριμένη σελίδα προϊόντος είτε να προσθέσουν το προϊόν σας στο καλάθι τους, δημιουργήστε CTA που να ξεχωρίζουν.

Υπάρχουν πολλά στυλ που μπορείτε να επιλέξετε και ίσως χρειαστεί και να πειραματιστείτε λίγο για να βρείτε ποιο είδος κουμπιού και χρώματος λειτουργεί καλύτερα για τις σελίδες σας.

#9 Κάντε δοκιμές

Φυσικά, δεν αρκεί μόνο να εφαρμόζουμε τα πάντα, σημαντικό είναι και να κάνουμε δοκιμές και αξιολογήσεις. Το online store σας μπορεί να δείχνει τέλειο αλλά πρέπει να διασφαλίζετε ότι και τα διάφορα στοιχεία του λειτουργούν κανονικά και εξυπηρετούν σωστό το SEO για Shopify.

Επικεντρωθείτε σε ένα στοιχείο τη φορά όπως κουμπιά CTA ή κείμενα ώστε να λαμβάνετε ξεκάθαρο feedback και να είστε σε θέση να εντοπίσετε τι χρήζει βελτίωσης. Δοκιμάστε στοιχεία όπως:

  1. CTA
  2. Κείμενα
  3. Φωτογραφίες
  4. URL και backlinks
  5. Ταχύτητα σελίδων και φόρμες συμπλήρωσης
Shopify Forms:Τι είναι και πώς βοηθούν ένα eshop
Πώς να χρησιμοποιήσετε τα Shopify Forms σε ένα eshop

Δοκιμάζοντας αυτά τα στοιχεία, θα δημιουργήσετε την καλύτερη έκδοση του eshop σας και θα παρέχετε τη βέλτιστη εμπειρία στο κοινό σας.

Η βελτιστοποίηση ξεκινά!

Τώρα που ξέρετε όλα τα χρήσιμα tips, ξεκινήστε σήμερα τη βελτιστοποίηση της επιχείρησής σας και δείτε την κατάταξή σας να αλλάζει και μαζί με αυτή τις μετατροπές να εκτοξεύονται. Εάν δεν γνωρίζετε πως να ξεκινήσετε τη διαδικασία μπορείτε να απευθυνθείτε σε ένα από τους Shopify experts ώστε να σας βοηθήσει με τις τεχνικές εργασίες του SEO για Shopify.