Η ευρωπαϊκή online DIY αγορά αξίζει πολλά χρήματα – 56 δισεκατομμύρια ευρώ! Αυτό είναι ένα μεγάλο μέρος του συνολικού ποσού των χρημάτων που ξοδεύουν οι άνθρωποι για DIY προϊόντα στην Ευρώπη, που πέρυσι σημείωσαν το ποσό των 368 δισεκατομμύρια ευρώ. 

💡
Ο όρος DIY αγορά αναφέρεται στην αγορά προϊόντων και υπηρεσιών Do-It-Yourself. Η αγορά DIY μπορεί να περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα κατηγοριών, όπως οικιακές βελτιώσεις, χειροτεχνίες, επισκευές, ανακαινίσεις, κηπουρική και άλλα. Περιλαμβάνει προϊόντα όπως εργαλεία, υλικά, κιτ, προμήθειες και εκπαιδευτικούς πόρους προσαρμοσμένους για self-directed έργα.

Περίπου το 15,2% αυτού προήλθε από online πωλήσεις. Αλλά μάντεψε: Προβλέπεται ότι μέχρι το 2025, η online αγορά DIY θα αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο, έως και 66 δισεκατομμύρια ευρώ!

Το AI σταματά την απάτη στις επιστροφές online αγορών
Πώς μπορεί να συμβάλει το AI στην εξάλειψη απάτης που αφορά επιστροφές online αγορών.

Αυτές οι πληροφορίες προέρχονται από μια έκθεση της Cross-Border Commerce Europe. Πιστεύουν ότι συνολικά, η αγορά λιανικής πώλησης DIY στην Ευρώπη θα αυξάνεται κατά 1,2 % κάθε χρόνο, φτάνοντας τα 380 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2025. 

diy agora

Ωστόσο, δεν αναπτύσσεται όσο γρήγορα θα μπορούσε λόγω κάποιων οικονομικών προβλημάτων.

Αλλά εδώ είναι το συναρπαστικό μέρος: Ενώ η συνολική αγορά μπορεί να μην αναπτύσσεται πολύ, η online DIY αγορά ανθεί! Αναμένεται να αυξηθεί κατά 18% έως το 2025. Αυτό οφείλεται στο ότι περισσότεροι άνθρωποι αγοράζουν πράγματα online, ειδικά από eshop που ειδικεύονται σε πράγματα DIY. Μέχρι το 2025, πιστεύουν ότι το 17% όλων των πωλήσεων DIY θα γίνεται online.

Ορόσημo με €1,7 τρισ. επιφυλλάσει το ευρωπαϊκό B2B eCommerce
Το ευρωπαϊκό Β2Β eCommerce παραμένει δυναμικά στο παιχνίδι και ετοιμάζεται να αγγίξει νέο ορόσημο εντ΄ςο της διετίας.

Και λάβετε υπόψιν αυτό: Ένα μεγάλο μέρος αυτών των online πωλήσεων προέρχεται από διασυνοριακές αγορές, που σημαίνει αγορές από άλλες χώρες. Το 2023, ήταν το 23,5% όλων των online πωλήσεων DIY, αξίας 13,25 δισεκατομμυρίων ευρώ. Πιστεύουν ότι μέχρι το 2025, θα είναι ακόμη μεγαλύτερο – περίπου 30%, αξίας σχεδόν 20 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Κάπως έτσι ανοίγει ένα «νέο παράθυρο» στο eCommerce. Αυτή η ανάπτυξη σημαίνει μεγάλες ευκαιρίες για τις online επιχειρήσεις , ειδικά εκείνες που ειδικεύονται σε προϊόντα DIY, ώστε να επεκτείνουν τις πωλήσεις τους και να προσεγγίσουν περισσότερους πελάτες, σε ένα διεθνές επίπεδο.