Αν θέλετε να ενισχύσετε το engagement του eshop σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις αυτόν τον Μάρτιο, η αξιοποίηση των marketing tips για την Ημέρα της Γυναίκας μπορεί να αλλάξει την προσέγγιση, τη στρατηγική και κατά συνέπεια τα αποτελέσματά σας. 

Αυτή η ιδιαίτερη ημέρα, που γιορτάζεται παγκοσμίως στις 8 Μαρτίου, δεν είναι απλώς μια στιγμή για να τιμήσουμε τα κοινωνικά, οικονομικά, πολιτιστικά και πολιτικά επιτεύγματα των γυναικών. Αποτελεί επίσης μια ανεκτίμητη ευκαιρία για τις επιχειρήσεις ώστε να συνδεθούν με το κοινό τους μέσω targeted, empowering καμπανιών. 

Οι σωστές στρατηγικές μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να έχει απήχηση στους καταναλωτές, ενισχύοντας μια θετική εικόνα του brand σας και ενισχύοντας τα αποτελέσματα σας. Ας δούμε πώς μπορείτε να εφαρμόσετε αυτά τα marketing tips για την Ημέρα της Γυναίκας, ώστε να ενισχύσετε το customer retention και τα conversions.

Τι είναι customer retention; Οφέλη, metrics & στρατηγικές
Μάθετε όλα όσα χρειάζεστε για το customer retention: Τι είναι, ποια metrics να παρακολουθείτε και τι στρατηγικές να ακολουθήσετε για να το ενισχύσετε.

13 εμπνευσμένα eCommerce marketing tips για την Ημέρα της Γυναίκας

Προωθήστε επιχειρήσεις που ανήκουν σε γυναίκες

Η προβολή των επιχειρήσεων που ανήκουν σε γυναίκες είναι υψίστης σημασίας για την ενίσχυση της προβολής, την υποστήριξη της οικονομικής ενσωμάτωσης και την ενίσχυση της αίσθησης του community. Η συνεργασία με τέτοιες επιχειρήσεις όχι μόνο ταυτίζεται με το θέμα της ισότητας των φύλων, αλλά συμβάλλει επίσης στην άρση των παραδοσιακών επιχειρηματικών εμποδίων. Με την προώθηση αυτών των επιχειρήσεων, τα brands στέλνουν ένα ισχυρό μήνυμα αλληλεγγύης, εμπνέοντας τους καταναλωτές να συμμετάσχουν σε ένα κίνημα που υπερασπίζεται τη γυναικεία επιχειρηματικότητα και επιτυχία.

Συνεργαστείτε ή προωθήστε προϊόντα και υπηρεσίες από επιχειρήσεις που ανήκουν σε γυναίκες, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της προβολής και της επιτυχίας τους. Αυτή η eCommerce στρατηγική μπορεί να απογειώσει τα marketing tips για την Ημέρα της Γυναίκας.

eCommerce στρατηγική: Τι είναι και πώς να την εφαρμόσεις
Η eCommerce στρατηγική σχεδίαση που αξίζει να ακολουθήσει κάθε eshop μέσα στο 2024

Για παράδειγμα, η PayPal φιλοξένησε μια συζήτηση στην οποία συμμετείχαν τέσσερις επιτυχημένες γυναίκες για να τονίσει το γεγονός ότι η αντιμετώπιση του χάσματος των φύλων είναι ένα επιχειρηματικό ζήτημα, όχι μόνο ένα γυναικείο ζήτημα.

Ο τρόπος με τον οποίο η PayPal εκτέλεσε αυτήν την καμπάνια είναι εξαιρετικά λεπτός: Ολόκληρο το βίντεο γυρίστηκε από μια αποκλειστικά γυναικεία ομάδα παραγωγής, υπογραμμίζοντας τη δύναμη της γυναικείας συντροφικότητας στην επίτευξη οποιουδήποτε στόχου.

Τιμήστε τις γυναίκες υπαλλήλους στην ομάδα σας και διηγηθείτε τις ιστορίες τους

Η προβολή των εργαζομένων γυναικών είναι απαραίτητη για την προβολή της συμμετοχής στο χώρο εργασίας, τη δημιουργία μιας θετικής εικόνας του brand και τη σύνδεση με ένα διαφορετικό κοινό. Προβάλλοντας ιστορίες γυναικών σε όλα τα επίπεδα, οι επιχειρήσεις συνδέονται με το θέμα της Ημέρας της Γυναίκας, εμπνέοντας άλλους και δίνοντας έμφαση στη δέσμευσή τους για την ισότητα των φύλων. Αυτή η στρατηγική brand είναι ένα από τα σημαντικότερα marketing tips για την Ημέρα της Γυναίκας, καθώς προωθεί μια βαθύτερη σύνδεση με τους καταναλωτές που εκτιμούν τη διαφορετικότητα και την ισότητα στις εταιρείες.

Στρατηγική Brand: Τα 5 βήματα για ένα success story
Στρατηγική Brand: Ο απόλυτος οδηγός που σας μαθαίνει πώς να απογειώσετε άμεσα και αποτελεσματικά το eshop σας.

Επισημάνετε τα επιτεύγματα και τις ιστορίες των γυναικών στην εταιρεία σας, όχι μόνο σε ηγετικούς ρόλους αλλά σε όλα τα επίπεδα, για να αναδείξετε τον χώρο εργασίας σας ως υποστηρικτικό και χωρίς αποκλεισμούς.

Παρέχετε αποκλειστικές προσφορές για γυναίκες-πελάτες

Ένα εξαιρετικά δημοφιλές βήμα από τα marketing tips για την Ημέρα της Γυναίκας είναι να εισαγάγετε αποκλειστικές εκπτώσεις ή προσφορές για γυναίκες - πελάτες για να γιορτάσουν τη συνεισφορά και τα επιτεύγματά τους.

Η παροχή αποκλειστικών προσφορών για γυναίκες - πελάτες αναγνωρίζει και γιορτάζει τη συνεισφορά των γυναικών. Αυτές οι αποκλειστικές εκπτώσεις ή προσφορές δείχνουν εκτίμηση για τα επιτεύγματά τους, δημιουργώντας μια θετική και χωρίς αποκλεισμούς εικόνα της επωνυμίας. Ενθαρρύνει τις γυναίκες πελάτες να ασχοληθούν με το εμπορικό σήμα, ενισχύοντας το engagement και τα conversion κατά τη διάρκεια αυτής της ειδικής περίστασης.

Δημιουργήστε «πακέτα γυναικών»

Η δημιουργία πακέτων γυναικών είναι ζωτικής σημασίας για το μάρκετινγκ για την Ημέρα της Γυναίκας, καθώς προσαρμόζει τα προϊόντα στις γυναικείες προτιμήσεις, ενισχύοντας την αίσθηση της αναγνώρισης και της αξίας. Αυτή η personalized προσέγγιση αποτελεί ένα από τα marketing tips για την Ημέρα της Γυναίκας και καταδεικνύει τη δέσμευση μιας μάρκας να κατανοεί και να γιορτάζει τη γυναικεία πελατεία της. Η προσφορά ειδικά σχεδιασμένων πακέτων διασφαλίζει ότι οι γυναίκες αισθάνονται ότι τις βλέπουν και τις εκτιμούν, ενισχύοντας μια θετική σύνδεση και ενθαρρύνοντας τη δέσμευση με το brand κατά τη διάρκεια του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας.

Προσφέρετε ειδικά πακέτα προϊόντων που καλύπτουν τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις των γυναικών, διασφαλίζοντας ότι κατανοούν ότι τις εκτιμάται και τις ακούτε.

Συμπεριλάβετε δώρα σε κάθε αγορά

Η συμπερίληψη των δώρων για κάθε αγορά είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση της εμπειρίας αγορών και την έκφραση ευγνωμοσύνης προς τις γυναίκες - πελάτες. Αυτά τα δώρα προσθέτουν αξία, κάνοντας τους πελάτες να αισθάνονται ότι τους εκτιμάτε αυτήν τη σημαντική ημέρα. Ενθαρρύνει μια θετική συναισθηματική σύνδεση και τις επαναλαμβανόμενες αγορές. Βελτιώστε την εμπειρία αγορών συμπεριλαμβάνοντας δώρα με κάθε αγορά, κάνοντας τους πελάτες σας να αισθάνονται μοναδικοί.

Οργανώστε μια φωτογραφική καμπάνια στα social media που τιμά τη μοναδική ομορφιά των γυναικών

Ενθαρρύνετε τους followers σας στα social media να κάνουν share φωτογραφίες που γιορτάζουν την ποικιλόμορφη ομορφιά των γυναικών, ενθαρρύνοντας ένα community υποστήριξης και ενδυνάμωσης.

Η δημιουργία μιας φωτογραφικής marketing καμπάνιας στα social media που γιορτάζει την ομορφιά κάθε γυναίκας και τονίζει ότι ο καθένας είναι όμορφος με τον δικό του τρόπο είναι ένα σημαντικό και έξυπνο βήμα από τα marketing tips για την Ημέρα της Γυναίκας.

Social media marketing: 30+ hot stats για eCommerce 2024
Social media marketing: Ποια είναι τα πιο hot στατιστικά και πώς να τα αξιοποιήσετε για τη στρατηγική της επιχείρησής σας.

Η Dove, το παγκοσμίου φήμης brand, ξεκίνησε μια καμπάνια που ονομάζεται «Real Beauty» στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Χρησιμοποιούσαν αληθινές γυναίκες αντί για μοντέλα, επιδεικνύοντας τις ατέλειες. Η εκστρατεία επέτρεψε στους ανθρώπους να ψηφίσουν αρνητικά και κέρδισε 1,5 εκατομμύρια επισκέψεις, δείχνοντας την επίδραση τέτοιων ιδεών στον εορτασμό της γυναικείας ομορφιάς για περισσότερα από 18 χρόνια.

«Name the Dame» ένα ενδιαφέρον παιχνίδι στα Social Media

Προσελκύστε το κοινό σας με διασκεδαστικό, διαδραστικό περιεχόμενο που τιμά τις γυναίκες με επιρροή στην ιστορία και στο σήμερα.

Η διεξαγωγή του minigame «Name the Dame» στα social media είναι ζωτικής σημασίας για να ενταχθεί στα marketing tips για την Ημέρα της Γυναίκας καθώς προσελκύει το κοινό με διασκεδαστικό, διαδραστικό περιεχόμενο που γιορτάζει τις γυναίκες με επιρροή στον κόσμο. Αυτό το παιχνίδι ενισχύει την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις αξιόλογες γυναίκες από την ιστορία μέχρι σήμερα, κάνοντας την εκστρατεία ευχάριστη και εκπαιδευτική. Με τη σύνδεση με το κοινό μέσω ψυχαγωγίας και εκπαίδευσης, οι επιχειρήσεις μπορούν να ενισχύσουν την εικόνα του brand και να ενισχύσουν το μήνυμα της ισότητας των φύλων.

marketing tips gia tin Imera tis Ginekas lipstick mirror girl woman

Κάντε ένα Giveaway την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

Ένα από τα «άχαστα» marketing tips για την Ημέρα της Γυναίκας είναι η οργάνωση ενός giveaway για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, καθώς ενθαρρύνει τη συμμετοχή του κοινού και γιορτάζει τις γυναίκες. 

Το δώρο δημιουργεί ενθουσιασμό, στρέφει την προσοχή στο brand σας και ενισχύει τους δεσμούς της κοινότητας. Τα repost και τα hashtags που χρησιμοποιούνται συχνά από τους πελάτες όταν συμμετέχουν σε ένα giveaway είναι δωρεάν προωθητικές ενέργειες - αυτό είναι το νόημα μιας καμπάνιας για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας.

Ξεκινήστε ένα campaign video

Δημιουργήστε και μοιραστείτε ένα βίντεο που τιμά τα επιτεύγματα των γυναικών και τη δέσμευσή σας στην ισότητα των φύλων, ενισχύοντας τη συναισθηματική σύνδεση με το κοινό σας, ώστε να ενισχύσετε τα marketing tips για την Ημέρα της Γυναίκας.

Η κυκλοφορία ενός campaign video συνδέει συναισθηματικά το κοινό με τα επιτεύγματα των γυναικών και τη δέσμευση για την ισότητα των φύλων. Τα βίντεο έχουν ισχυρό αντίκτυπο αφήγησης, ενισχύοντας τη βαθύτερη κατανόηση της αιτίας. Αυτή η προσέγγιση όχι μόνο έχει απήχηση στο κοινό, αλλά και εξανθρωπίζει το brand, καθιστώντας το πιο σχετικό και υποστηρικτικό για την ενδυνάμωση των γυναικών.

How to:

  • Αναφέρετε τις γυναίκες που εμπνέουν: Δημιουργήστε ένα βίντεο που επισημαίνει επιτυχημένες γυναίκες από όλα τα κοινωνικά στρώματα. Ενσωματώστε έξυπνα τα προϊόντα του online store σας στην καθημερινή τους ζωή.
  • Προωθήστε τις γυναικείες πρωτοβουλίες σας: Εάν στο eshop σας έχετε προγράμματα που διευθύνονται από γυναίκες, δημιουργήστε ένα βίντεο που προωθεί και γιορτάζει αυτές τις πρωτοβουλίες. Αυτό μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείξετε τη θετική επίδραση που έχει το brand σας στη ζωή των γυναικών.
  • Επισημάνετε την υποστήριξή σας στους γυναικείους σκοπούς: Επιμεληθείτε ένα βίντεο που υπογραμμίζει τον τρόπο με τον οποίο το brand σας υποστηρίζει τους γυναικείους σκοπούς και οργανισμούς. Αυτός μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αναδείξετε τις αξίες και τη δέσμευσή της για την ισότητα των φύλων.
  • Συνεργαστείτε με γυναίκα influencer: Σκεφτείτε να συνεργαστείτε με μια γυναίκα influencer που ακολουθεί και ασπάζεται τις αξίες και την αποστολή της επωνυμίας σας. Μαζί, μπορείτε να κοινοποιήσετε ένα βίντεο που προωθεί το μήνυμά σας και προσεγγίζει ένα ευρύτερο κοινό.

Πουλήστε προϊόντα για όλους

Η αναγνώριση διαφορετικών σχέσεων όπως φίλοι, συνάδελφοι, οικογένεια και γείτονες εξασφαλίζει μια ολοκληρωμένη γιορτή. Αυτή η προσέγγιση αναγνωρίζει ότι η ημέρα δεν αφορά αποκλειστικά δώρα με ρομαντικό ή οικογενειακό θέμα, τονίζοντας την παγκόσμια σημασία της τιμής και της εκτίμησης των γυναικών σε διάφορους ρόλους και διασυνδέσεις.

Η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας γιορτάζει όλες τις γυναίκες, εκφράζοντάς τους την ευγνωμοσύνη με διάφορα δώρα. Οι εργαζόμενοι μπορεί να εκτιμούν τις γυναίκες συναδέλφους για την επιτυχία στο χώρο εργασίας. Τα personalized προϊόντα προσφέρουν μια στοχαστική πινελιά, επιτρέποντας στους αγοραστές να customάρουν τα αντικείμενα για τον παραλήπτη.

Βεβαιωθείτε ότι οι προσφορές σας για το IWD είναι χωρίς αποκλεισμούς, προσφέροντας δώρα κατάλληλα για όλες τις γυναίκες στη ζωή των πελατών σας, από μέλη της οικογένειας έως συναδέλφους.

Τα Shopify apps για Ημέρα της Γυναίκας που σίγουρα θέλετε
Δείξτε την υποστήριξή σας ενδυναμώνοντας τις γυναίκες αλλά και το eshop σας αξιοποιώντας Shopify apps για Ημέρα της Γυναίκας!

Υποστηρίξτε έναν σκοπό

Υποστηρίξτε έναν σκοπό που σχετίζεται με τα δικαιώματα ή την εκπαίδευση των γυναικών, δείχνοντας τη δέσμευση της επωνυμίας σας σε κοινωνικά ζητήματα πέρα από το κέρδος.

Η προσφορά για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας είναι μία από τις ιδέες των eCommerce marketing tips για την Ημέρα της Γυναίκας, καθώς δείχνει τη δέσμευση μιας μάρκας πέρα από το κέρδος. Η υποστήριξη ενός σκοπού που σχετίζεται με τα δικαιώματα των γυναικών ή την εκπαίδευση ξεπερνά τις πωλήσεις, δίνοντας έμφαση στην πραγματική υποστήριξη για την ισότητα των φύλων, η οποία έχει απήχηση στους κοινωνικά συνειδητοποιημένους καταναλωτές, χτίζοντας μια ισχυρότερη σύνδεση μεταξύ του brand και του κοινού της.

Υπενθυμίστε στους πελάτες σας την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

Χρησιμοποιήστε το email marketing ή τις ειδοποιήσεις για να υπενθυμίσετε στο κοινό σας σχετικά με το IWD, αυξάνοντας ενδεχομένως την επισκεψιμότητα στο eshop σας.

Πώς χτίζεις μια email λίστα; 14 εγγυημένες τακτικές
Το email marketing είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά κανάλια επικοινωνίας. Αξιοποίησε το προς όφελός σου και χτίσε την απόλυτη email λίστα.

Η υπενθύμιση στους πελάτες για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας  διασφαλίζει την ευαισθητοποίηση και την αφοσίωση. Η χρήση email ή ειδοποιήσεων αποτελούν αξιόλογα marketing tips για την Ημέρα της Γυναίκας, ειδικά για το eCommerce, και προτρέπει την αύξηση της επισκεψιμότητας του eshop και τη συμμετοχή σε καμπάνιες για την ημέρα αυτή. Αυτή η υπενθύμιση ενισχύει την προβολή του eshop, ενισχύοντας μια θετική εικόνα. Διατηρώντας τους πελάτες ενήμερους, συνδέεστε με το κοινό σας, κάνοντας τη γιορτή πιο συμπεριληπτική και αυξάνετε έτσι τις δυνατότητες συμμετοχής σε σχετικές προωθητικές ενέργειες.

❓How to:

  • Αποστολή υπενθυμίσεων μέσω email για την επερχόμενη Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας
  • Αποστολή push notification και υπενθυμίσεων
  • Συμπερίληψη των banner για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας στις landing και search σελίδες.
marketing tips gia tin Imera tis Gls women bathtub

eCommerce Marketing tips για την Ημέρα της Γυναίκας πέρα από τα όρια

Η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας είναι μια σημαντική ευκαιρία για να γιορτάσουμε την αξιοσημείωτη συνεισφορά των γυναικών και να υποστηρίξουμε τη συνεχή πρόοδο προς την ισότητα των φύλων. Μέσω δημιουργικών και ουσιαστικών καμπανιών, οι επιχειρήσεις μπορούν όχι μόνο να συνεισφέρουν σε έναν αξιόλογο σκοπό, αλλά και να προωθήσουν μια βαθύτερη σύνδεση με το κοινό τους.

Εφαρμόζοντας αυτές τις ιδέες, από την προβολή των γυναικών εργαζομένων μέχρι την υποστήριξη επιχειρήσεων που ανήκουν σε γυναίκες, η επιχείρησή σας μπορεί να προωθήσει την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας με τρόπο που να έχει απήχηση στους πελάτες σας και να τιμά τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο.

💪
Η δέσμευσή σας σε αυτές τις αξίες και οι digital στρατηγικές χωρίς αποκλεισμούς, διασφαλίζουν την προσφορά σας στο θεσμό ισότητας των φύλων και της ενδυνάμωσης των γυναικών, ενισχύοντας ταυτόχρονα το αίσθημα του community και τα conversions.