Η χρήση των hashtag είναι πολύ αποτελεσματική για τα eshop καθώς επιδιώκουν να προσεγγίσουν περισσότερους πελάτες, να επικοινωνήσουν ελκυστικό περιεχόμενο και να το οργανώσουν σαφέστατα. Είναι σημαντικό να κατανοείτε πότε πρέπει και σε ποιόν στοχεύετε με τα eCommerce hashtag όταν τα περιλαμβάνετε στη στρατηγική marketing σας.

Όσο καλύτερα καταλαβαίνετε πότε πρέπει και δεν πρέπει να χρησιμοποιείτε hashtags, τόσο μεγαλύτερο θα είναι και το engagement των πελατών σας και η εμβέλειά σας στα social media. Σε αυτό το άρθρο συγκεντρώσαμε τα do's και dont's για την αποτελεσματική χρήση τους.

Τι είναι τα eCommerce hashtag;

Τα hashtags είναι φράσεις ή λέξεις που ακολουθούν το αριθμητικό σύμβολο #.

Τα eCommerce καταστήματα χρησιμοποιούν τα hashtags για να υποδείξουν στους αλγόριθμους και τους χρήστες ότι ένα συγκεκριμένο περιεχόμενο σχετίζεται με μια συγκεκριμένη κατηγορία περιεχομένου ή θέματος. Τα hashtags βοηθούν ουσιαστικά με την οργάνωση του περιεχομένου και των αλληλεπιδράσεων στις social media πλατφόρμες.

Social media πλατφόρμες που θα βοηθήσουν το ROI το 2024
Social media πλατφόρμες και eCmmerce πηγαίνουν χέρι χέρι για να πετύχει ένα eshop. Ποιες είναι εκείνες που θα αποφέρουν ROI το 2024 σε εσας;

Μέσα από τη χρήση των eCommerce hashtag κάνετε το περιεχόμενό σας πιο έυκολα και αποτελεσματικά ανακαλυπτόμενο από τους χρήστες, ενισχύοντας έτσι την εμβέλεια και το engagement των πελατών.

Το σύμβολο από eCommerce hashtag

Τα οφέλη των hashtags στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Η χρήση των hashtags στο eCommerce έχει γίνει πλέον ευρέως διαδεδομένη και φέρει πολλά οφέλη για τις επιχειρήσεις:

👌 Αναδεικνύουν τα προϊόντα, καθιστώντας τα πιο ορατά στους χρήστες. Αυτό οδηγεί σε αυξημένη αλληλεπίδραση μ,ε περισσότερα likes, κοινοποιήσεις, σχόλια και followers.
👌 Τα επώνυμα hashtags συμβάλλουν στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας, προωθώντας συζητήσεις, είτε πρόκειται για αστεία, memes είτε για άλλες μορφές αλληλεπίδρασης.
👌 Κινητοποιούν την υποστήριξη γύρω από τα κοινωνικά ζητήματα, γεγονός που δείχνει ότι το brand σας ευθυγραμμίζεται με την κοινωνική ευθύνη. Η τακτική αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική για τους αγοραστές της Gen Z.
👌 Πλαισιώνει τις αναρτήσεις όπου ο χώρος για κείμενο είναι περιορισμένος. Με τα eCommerce hashtag μεταδίδετε αποτελεσματικά πολύτιμες πληροφορίες.
👌 Σημειώνουν το χορηγούμενο περιεχόμενο. Οι influencers μπορούν να γνωστοποιούν στο κοινό τους ότι ένα συγκεκριμένο κομμάτι περιεχομένου είναι χορηγούμενο.

Τα Do's ⭕

Χρησιμοποιήστε τα σωστά hashtags για να προωθήσετε το περιεχόμενο και τις προσφορές σας

Επιλέξτε τα σωστά hashtags που θα κάνουν τα προϊόντα και το περιεχόμενό σας πιο ορατό και ανακαλύψιμο από το κοινό σας. Προσδιορίστε σχετικά hashtags, τουλάχιστον 2-4, και χρησιμοποιήστε τα για να ξεκινήσετε μια αποτελεσματική καμπάνια.

Θυμηθείτε να μην το παρακάνετε όμως καθώς η υπερβολική εισαγωγή μπορεί να γίνει αντιπαραγωγική και οι χρήστες να νιώσουν ότι spamάρονται από το brand σας.

Ξεκινήστε την αναζήτησή για eCommerce hashtag βλέποντας τι χρησιμοποιούν οι influencers του κλάδου σας καθώς και αναρτήσεις από brands που έχουν παρόμοια φιλοσοφία και προϊόντα με το δικό σας.

Αλληλεπιδράστε με το κοινό-στόχο σας

Eίναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνδεθείτε και να αλληλεπιδράσετε με τους followers σας, είτε μέσω συζητήσεων είτε μέσω της προβολής προϊόντων και υπηρεσιών.

Σας επιτρέπου επίσης να ανακαλύπτετε το user generated content από το κοινό το οποίο μπορείτε να αξιοποιήσετε κιόλας σε καμπάνιες προώθησης προϊόντων. Όσο περισσότερο τα hashtag σας προσελκύουν likes, κοινοποιήσεις, νέους followers και σχόλια, τόσο περισσότερο το brand σας κερδίζει δημοτικότητα, οδηγώντας σε αυξημένες μετατροπές.

Ψάξτε σε δημόσιες αναρτήσεις για να εντοπίσετε τα eCommerce hashtag που χρησιμοποιούνται στoν κλάδο σας και ενσωματώστε τα στο περιεχόμενό σας για βελτιωμένη αλληλεπίδραση. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία για την παρακολούθηση και τον εντοπισμό δημοφιλών hashtags στα social media που χρησιμοποιείτε. Η παρακολούθησή τους για να είστε ενήμεροι για τα νέα είναι μια χρήσιμη, όπως και η χρήση τους για να εμφανίζονται οι δημοσιεύσεις σας στα πιο ενδιαφέροντα trending topics.

Τα καλύτερα Social Media εργαλεία για eCommerce το 2024
Ανακάλυψε τα πιο hot Social Media εργαλεία για eCommerce και μάθε πώς να τα αξιοποιήσεις!
Χέρια που κάνουν το σύμβολο του hashtag

Παρακολουθήστε τον ανταγωνισμό

Παρακολουθήστε τι λένε οι άλλοι για τους ανταγωνιστές σας μέσα από σχετικά hashtags. Αυτή η προσέγγιση μπορεί να σας δώσει πληροφορίες σχετικά με το τι κάνουν καλά οι ανταγωνιστές σας και πού μπορεί να θέλετε να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο για να βελτιωθείτε.

Για να διευκολύνετε το έργο σας, εντοπίστε το eCommerce hashtag που χρησιμοποιούν κυρίως και το οποίο λειτουργεί ως σύνθημα για το brand τους και αναζητήστε το στα social media. Μάθετε πώς παρουσιάζονται οι ανταγωνιστές σας και πώς τους αντιλαμβάνεται το κοινό τους.

Αξιοποίηστε επώνυμα hashtags

Τα επώνυμα hashtag είναι εκείνα που είναι συγκεκριμένα για το δικό σας brand και μπορεί να είναι είτε η ονομασία σας, είτε κάποια καμπάνια που τρέχετε, είτε κάποιο σλόγκαν που αντιπροσωπεύει εσάς.

Είναι κρίσιμο να αξιολογήσετε ποια επώνυμα hashtags θα αποδώσουν καλύτερα για την επιχείρησή σας στο ηλεκτρονικό εμπόριο για αυτό είναι σημαντικό να κάνετε έρευνα και να αξιολογήσετε σωστά πριν δημιουργήσετε κάποιο.

Τα Dont's ❌

Μην κάνετε υπερβολική χρήση hashtags

Η απλότητα είναι το κλειδί όταν πρόκειται για hashtags. Μπορεί οι πλατφόρμες να επιτρέπουν την εισαγωγή πολλών hashtag, όμως η υπερβολική χρήση μπορεί να θεωρηθεί ως spam και να συγχύσει το χρήση. Διατηρήστε τα eCommerce hashtag σας σε 2-3 το πολύ για κάθε ανάρτηση και βεβαιωθείτε ότι είναι σχετικά με την εικόνα και την ανάρτηση.

Εξετάστε το ενδεχόμενο να τα συμπεριλάβετε στο πρώτο σχόλιο της ανάρτησή σας καθώς καθώς ορισμένοι άνθρωποι βρίσκουν τα hashtags μέσα σε φράσεις δυσάρεστα ή ενοχλητικά.

Το σύμβολο του hashtag δίπλα σε μαγνήτες

Αποφύγετε τη χρήση μακροσκελών hashtags

Δεν είναι απαραίτητο να περιορίζεστε σε μονολεκτικά hashtags. Όμως, από την άλλη η χρήση μακροσκελών hashtags που θυμίζουν προτάσεις διαβάζονται δύσκολα και μπορούν να γίνουν ενοχλητικά.

Το κοινό και οι πελάτες δεν θέλουν να ξοδέψουν πολύ χρόνο για να αποκρυπτογραφήσουν το hashtag. Χρησιμοποιήστε σύντομα και απλά eCommerce hashtag για να περιγράψετε τις καμπάνιες και τα προϊόντα σας.

Αποφύγετε την τακτική του hashtag hijacking

Το hashtag hijacking είναι η απόπειρα να επωφεληθείτε από την προβολή ενός hashtag που προορίζεται για άλλο σκοπό και από τα αποτελέσματα αναζήτησης του.

Πρόκειται επίσης για ένα είδος spam και γίνεται χειρότερο αν προσπαθείτε να επωφεληθείτε από καταστάσεις που αφορούν ευαίσθητα κοινωνικά θέματα ή σημαντικά νέα. Είναι μια τακτική που μπορεί να βλάψει ανεπανόρθωτα τη φήμη και το πως σας βλέπει το κοινό.

Μην προσθέτετε hashtags μόνο στο τέλος μιας ανάρτησης

Η εισαγωγή των hashtags στο τέλος μιας ανάρτησης δεν είναι απαραίτητα αποτελεσματική καθώς το να περιμένετε μέχρι το τέλος της ανάρτησής σας για να προσθέσετε eCommerce hashtag μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο και να αγνοηθούν.

Αυτό είναι ιδιαίτερα απαραίτητο για το X (πρώην Twitter), το οποίο έχει περιορισμό χαρακτήρων. Εάν το tweet σας γίνει retweet, είναι πιθανό να υπερβεί το όριο των έως 140 χαρακτήρων. Για μεγαλύτερη προβολή, εισαγάγετε τα hashtags κάπου μέσα στο ίδιο το περιεχόμενο, όπου ταιριάζουν μέσα στις προτάσεις.

Η χρήση των eCommerce hashtag έχει γίνει βασικό στοιχείο της σημερινής κουλτούρας και δεν πρόκειται να εξαφανιστεί σύντομα για αυτό είναι σημαντικό να τα χρησιμοποιείτε σωστά και αποδοτικά για να συμμετάσχετε σε συζητήσεις, να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητα σας και να προωθήσετε τις πωλήσεις προϊόντων στα social media.