Χτίστε buzz μέσα απο τακτικές social media marketing για eshops

Τα social media είναι ένας βέβαιος τρόπος για να δημιουργήσετε αίσθηση και να προσελκύσετε πελάτες στο eshop σας. Πλέον οι περισσότεροι πωλητές χρησιμοποιούν τουλάχιστον δυο social media πλατφόρμες για να επικοινωνήσουν και να προσελκύσουν αγοραστές. Με δημιουργικές ιδέες περιεχομένου, paid ads στρατηγική και analytics για να παρακολουθείτε τις προσπάθειές σας, το social media marketing για eshops αποτελεί ένα τεράστιο πλεονέκτημα για την ανάπτυξη σας.

Τακτικές social media marketing για eshops για να δημιουργήσετε ενθουσιασμό

Παρακάτω θα εξετάσουμε μερικές τακτικές τις οποίες μπορείτε να αξιοποιήσετε για να δημιουργήσετε ενθουσιασμό.

✨ Δημιουργήστε ένα event στο Facebook

Τα Facebook Events είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να διαδώσετε ένα μήνυμα για εκδήλωση ή για κάποιο συμβάν και σας δίνουν ένα εξαιρετικό περιβάλλον από όπου μπορείτε να λαμβάνετε πληροφορίες και metrics ώστε να παρακολουθείτε το ενδιαφέρον.

Επιπλέον, μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να προωθήσετε κάποια προσφορά σε συνδυασμό με κάποιο συμβάν ώστε να λάβετε πληροφορίες πελατών και στην συνέχεια να κάνετε πιο στοχευμένο social media marketing για eshops μέσα από retargeting ads, SMS και email.

Facebook Business Page tips που ενισχύουν το eshop σου
Σημαντικά tips για τη βελτιστοποίηση του Facebook Business Page, που θα συμβάλλουν στην επιτυχία του eshop σου!

✨Δώρα και διαγωνισμοί

Τα δώρα και οι διαγωνισμοί είναι ένας ακόμη αποδοτικός τρόπος για να ενισχύσετε το engagement και την εμβέλειά σας μέσα από τα social media ενώ παράλληλα προωθείτε τα προϊόντα σας.

Μπορείτε να σκεφτείτε όσο δημιουργικά θέλετε και να προτείνετε ακόμη και διαγωνισμούς με φυσική παρουσία ή παιχνίδι που θα κάνει την ενέργειά σας ελκυστική και θα προσελκύσει επίσης followers, οι οποίοι θα μπορούσαν να καταλήξουν και στο eshop σας.

✨Χρησιμοποιήστε hashtags

Τα hashtag είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο ακόμη και για το social media marketing για eshops. Σας βοηθούν να συμμετάσχετε σε συζητήσεις που ήδη γίνονται γύρω από το κλάδο σας ή από θέματα που σας ενδιαφέρουν. Η χρήση τους λοιπόν επεκτείνει την εμβέλειά σας και λειτουργεί σαν λέξη-κλειδί του hashtag.

eCommerce hashtag: Τα Do’s και Dont’s για αποδοτική χρήση
Τα eCommerce hashtag είναι πολύ σημαντικά για τη προώθηση του περιεχομένου και των προϊόντων, για αυτό μαζέψαμε όλα τα do’s & dont’s για τη χρήση τους.

Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα επώνυμο hashtag για να προωθήσετε το κατάστημα ή την εκδήλωσή σας και αξιοποιήστε τα τοπικά hashtags που είναι trending για να τραβήξετε την προσοχή. Η χρήση ενός επώνυμου hashtag μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε αίσθηση και αναγνωρισιμότητα γύρω από την επωνυμία σας και να σας βοηθήσει να παρακολουθείτε τις προσπάθειές σας. Ωστόσο, μην το παρακάνετε, η υπερχρήση μπορεί να έχει αρνητικά αποτελέσματα.

✨Επενδύστε σε social media paid ads

Αφού δημιουργήσετε και γεμίσετε τις σελίδες σας στα social media με οργανικό περιεχόμενο, τρέξτε πληρωμένες διαφημίσεις. Έτσι, θα βρεθείτε μπροστά στο σωστό κοινό και θα μπορέσετε να επιλέξετε σε ποιον θέλετε να προβάλλετε τη διαφήμιση και σε τι εύρος.

✨Ασχοληθείτε με τους followers σας

Ένα σημαντικό μέρος του social media marketing για eshops είναι η διαχείριση και αλληλεπίδραση με την κοινότητας. Να θυμάστε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι μια μονόδρομη συζήτηση.

Τα brands πρέπει να αλληλεπιδρούν με τo κοινό τους, να ακούν τα σχόλιά τους και να απαντούν στις ερωτήσεις τους και να συμμετέχουν σε συζητήσεις.

Τα καλύτερα Social Media εργαλεία για eCommerce το 2024
Ανακάλυψε τα πιο hot Social Media εργαλεία για eCommerce και μάθε πώς να τα αξιοποιήσεις!

Ιδέες για content στο social media marketing για eshops

Δείξτε σκηνές από τα backstage της επιχείρησής σας

Οι σκηνές από backstage του brand σας είναι μια πολύ καλή επιλογή ως content για τα social media καθώς είναι αυθεντικές και εξανθρωπίζουν το brand σας. Με αυτόν τον τρόπο οι χρήστες μπορούν να συνδεθούν καλύτερα με εσάς και νιώθουν ότι έχουν πρόσβαση σε πιο άγνωστες πτυχές της επιχείρησής σας.

Είναι ακόμη πιο αποδοτικό εάν επιλέξετε να το κάνετε μέσα από βίντεο καθώς το κοινό θα νιώσει ακόμη περισσότερο ότι είναι μέρος από την ομάδα σας, ενισχύοντας την αφοσίωσή τους.

Γιατί τα eshops θα έπρεπε να χρησιμοποιούν video content
Γιατί eshop δεν στρέφονται εύκολα στο video content και γιατί πρέπει οπωσδήποτε να το κάνουν.

Αναδείξτε τον ενθουσιασμό σας

Είτε προωθείτε ένα μεγάλο άνοιγμα, μια ειδική εκδήλωση ή μια κανονική καθημερινή ημέρα στο κατάστημα λιανικής σας, μοιραστείτε τον ενθουσιασμό με το κοινό σας στο πλαίσιο του social media marketing για eshops.

Γράψτε εμπνευστικές αναρτήσεις για την ιστορία του καταστήματός σας, σημαντικές στιγμές με πελάτες, πωλητές ή υπαλλήλους μέσω των οποίων μπορείτε να μοιραστείτε τον ενθουσιασμό σας με νέα κοινά σε άλλα κοινωνικά κανάλια.

Δημοσιεύστε περιεχόμενο με βάση την κοινότητα

Δραστηριοποιηθείτε στην τοπική σας κοινότητα για να συνδεθείτε με τους πελάτες της περιοχής σας. Ακόμη και αν δεν πρόκειται για φιλανθρωπική συμμετοχή στην κοινότητα, το πάθος σας για την ακμάζουσα οικονομική ανάπτυξη της τοπικής κοινότητας είναι μεταδοτική.

Βρείτε ευκαιρίες από συμβάντα ή δρώμενα στην περιοχή που βρίσκεστε για να γίνετε πιο προσιτοί.

Συνεργαστείτε με τοπικούς influencers

Το influencer marketing είναι μια άλλη σπουδαία τακτική από το social media marketing για eshops για να εκθέσετε το brand σας μπροστά σε νέα κοινά. Συνεργαστείτε με bloggers και δημιουργούς για να προωθήσουν τα προϊόντα σας και να αναδείξουν τι έχετε να προσφέρετε για να καλύψετε ανάγκες των καταναλωτών.

Αυτό το κοινό είναι πιο πιθανό να εμπιστευτεί τους influencers που ήδη ακολουθεί και συνεργάζεται με αυτούς παρά ένα ολοκαίνουργιο κατάστημα που δεν έχει γίνει γνωστό ακόμη.

Δημιουργήστε διασκεδαστικές, ελκυστικές αναρτήσεις

Δεν χρειάζεται όλα να είναι κομμάτι από προώθηση. Οι αναρτήσεις στα social media που είναι απλώς για διασκέδαση μπορούν να εμπνεύσουν το κοινό και να δημιουργήσουν θετικά συναισθήματα για την επωνυμία σας.

Δημιουργικές ιδέες για αναρτήσεις σε κοινωνικά δίκτυα θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν προκλήσεις προς το κοινό σας να βάλει λεζάντα σε μια φωτογραφία, γνώσεων ή παιχνιδιών όπου οι οπαδοί πρέπει να μαντέψουν τι υπάρχει στη φωτογραφία.

Κοινές προκλήσεις για τους λιανοπωλητές στα social media

Στο κομμάτι αυτό θα δούμε πέντε κοινές προκλήσεις που συχνά αντιμετωπίζουν οι πωλητές όσον αφορά το social media marketing για eshops και θα τις απαριθμήσουμε εδώ.

Δεν υπάρχει υπάρχον κοινό

Εάν η επιχείρησή σας ή η παρουσία σας στα social είναι φρέσκια, πιθανά δεν έχετε την πολυτέλεια ενός ήδη υπάρχοντος κοινού.

Μπορείτε να αξιοποιήσετε τεχνικές που αναφέρθηκαν παραπάνω ή ακόμη και να ζητήσετε από γνωστούς και οικογένεια να σας διαφημίσουν στους δικούς τους followers για να ξεκινήσει να κυκλοφορεί το όνομά σας.

Δεν έχουν ιδέες για το περιεχόμενο

Η έλλειψη ιδεών για περιεχόμενο στο social media marketing για eshops αποτελεί μια ακόμη πρόκληση, ιδίως για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με τη δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου.

Μπορείτε να εξετάσετε προφιλ από παρόμοια brand του κλάδου σας ή να αναζητήσετε προφιλ που βγάζουν την αισθητική που θα θέλατε να έχει και το δικό σας. Αναπτύξτε μια στρατηγική και πάρτε ιδέες για να ξεκινήσετε να διαμορφώνετε και το δικό σας προφίλ.

Δεν έχουν χρόνο να αφιερώσουν στα social media

Φυσικά, η ανάπτυξη και η διαχείριση ενός καταστήματος είναι ένα δύσκολο και χρονοβόρο εγχείρημα και έτσι συχνά τα social media μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα ενώ μπορεί να μην είναι ο τομέας εξειδίκευσης κάθε πωλητή.

15 eCommerce social media tips για να αδράξεις το 2024
New year, new e-commerce you. Υλοποιήστε όλους τους στόχους του e-shop σας για φέτος με όλα τα απαραίτητα social media tips.

Μπορείτε πάντα να απευθύνεστε σε ειδικούς για να αναλάβουν το social media marketing για eshops ή να αφιερώνετε ένα κομμάτι χρόνου αποκλειστικά εκεί ώστε να χτίσετε τα προφιλ σας. Καλύτερα αργά και σταθερά παρά βιαστικά και χωρίς απόδοση.

Δεν προσφέρουν κίνητρα για να τους προτιμήσει το κοινό

Ένα λάθος που κάνουν συχνά οι έμποροι λιανικής πώλησης είναι ότι δεν προσφέρουν κίνητρα στους πελάτες να επισκεφθούν τα καταστήματά τους, ιδίως εφόσον είναι κανούρια.

Εκτός από ενημέρωση γύρω από τις εκδηλώσεις και τα προϊόντα σας καλό θα ήταν να πρόσφερετε στον κόσμο εκπτώσεις και προσφορές, ένα λόγο δηλαδή για να ολοκληρώσουν μια συναλλαγή.

Διαθέτουν χαμηλό προϋπολογισμό

Πολλοί έμποροι λιανικής δεν έχουν μεγάλο προϋπολογισμό για να επενδύσουν στο social media marketing για eshops. Όσο περισσότερο είναι φυσικά επιτρεπτό είναι καλύτερο να επενδύσετε περισσότερα στην αρχή για να γίνει σωστά.

Ζητήστε τη βοήθεια ενός ειδικού που θα χτίσουν τις βάσεις γύρω από το branding σας και τη σταρτηγική που θα ήταν πιο αποδοτική για εσάς καθώς και για να ρυθμίσουν όλους τους επαγγελματικούς λογαριασμούς από το μηδέν.

Επιπλέον, στην αρχή είναι σημαντικό να επενδύετε στην πληρωμένη προώθηση ώστε να ανοίξετε το πεδίο εμβέλειά σας.

Οι καλύτερες τακτικές social media marketing για eshops δημιουργούν ενθουσιασμό και για αυτό μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα social media για να παραμείνετε στo μυαλό των καταναλωτών, να προωθήσετε νέα προϊόντα και να κερδίσετε την εμπιστοσύνη νέων πελατών.