6 τύποι Shopify email automations που θα έπρεπε να χρησιμοποιείς
Κατά προσέγγιση, ο αριθμός των χρηστών που χρησιμοποιούν email είναι 4,26 δισ. από το 2022, δηλαδή πάνω από το 50% του συνολικού πληθυσμού, το οποίο μάλιστα αναμένεται να αυξηθεί στα 4,48 δισ. μέχρι το τέλος του 2024. Συνεπώς, αυτό το στατιστικό μας δείχνει πόση δύναμη μπορεί να έχει μια σωστή στρατηγική email marketing για το Shopify eshop σας. Εκτός από δυνατό περιεχόμενο, είναι επίσης σημαντικό τα email σας να φτάνουν στους παραλήπτες τη σωστή στιγμή. Σε αυτό το κομμάτι της διαδικασίας είναι που μπαίνουν τα Shopify email automations.
Στο παρόν άρθρο θα δούμε βασικά είδη από email αυτοματισμούς που αξίζει να σετάρετε και να χρησιμοποιείτε ως μέρος από τις καμπάνιες σας.
Τι είναι τα Shopify email automations;
Η αυτοματοποίηση του email marketing στο Shopify είναι ένα εργαλείο που σας επιτρέπει να ρυθμίσετε διάφορα triggers. Μόλις ενεργοποιηθεί ένα από τα triggers, αποστέλλεται το σχετικό email. Για παράδειγμα, όταν ένας χρήστης επισκέπτεται το κατάστημα για πρώτη φορά και εγγράφεται για να λάβει τον κωδικό έκπτωσης για την πρώτη αγορά, αυτή είναι μια πράξη αυτοματοποίησης του Shopify email, καθώς δεν υπάρχει ανθρώπινη παρέμβαση (δεν το στέλνει κάποιος υπάλληλος χειροκίνητα δηλαδή).
Τα Shopify email automations αφορούν την αποστολή των σωστών πληροφοριών τη σωστή στιγμή στους συνδρομητές και τους υφιστάμενους πελάτες τη στιγμή που είναι πιο πιθανό να κάνουν κάποια ενέργεια, ώστε να προκύψει μια μετατροπή.
Ποια είναι τα οφέλη του αυτοματισμού email του Shopify;
Αυξάνει τις συναλλαγές
Η αυτοματοποίηση του Shopify επιτρέπει την εξατομίκευση των μηνυμάτων και αυτό σας επιτρέπει να επιτυγχάνετε ακριβώς αυτό το επίπεδο της κατ' ιδίαν συνομιλίας με τους συνδρομητές και τους πελάτες σας χωρίς όμως τον επιπλέον φόρτο δημιουργίας πολλαπλών καμπανιών για κάθε ένα χρήστη.
Βοηθά στην αποστολή σχετικών μηνυμάτων
Σημαντικό εκτός από το να μετατρέψετε τους πιθανούς πελάτες είναι και να καταφέρετε να τους κρατήσετε. Τα Shopify email automations συνεπώς σας βοηθούν να προσαρμόσετε ορισμένα πεδία πληροφοριών και σας επιτρέπουν να αξιοποιήσετε τις δυναμικές ενότητες για να εξατομικεύσετε το περιεχόμενο, ειδικά όσον αφορά τις συστάσεις προϊόντων.
Κλιμακώνει τα έσοδα
Τα σωστά automations μπορούν να αποβούν πολύ υποστηρικτικά για τα έσοδά σας. Τα email συναλλαγών είναι ένα σημείο που μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτό. Δεδομένου ότι ο πελάτης περιμένει ήδη το εν λόγω email και θα το ανοίξει για τις σχετικές λεπτομέρειες, οι πιθανότητες είναι ότι μπορείτε να μετατρέψετε το έτοιμο πλαίσιο του μυαλού τους σε μια άλλη αγορά, όχι την ίδια στιγμή απαραίτητα αλλά αρκετά σύντομα.
Συγχρονίζει τα emails με τον κύκλο και το μοτίβο αγοράς του πελάτη
Τα Shopify email automations σας επιτρέπουν να συναντάτε τους συνδρομητές σας με βάση το στάδιο στο οποίο βρίσκονται. Λειτουργεί τόσο ως υπενθύμιση για τον πελάτη όσο και ως αγορά για εσάς. Βοηθά επίσης στην εδραίωση της αφοσίωσης των πελατών, καθώς θα γνωρίζουν ότι έχουν ένα brand που θα φροντίσει τον κύκλο αγοράς τους.
Τα 6 Shopify email automation που δεν πρέπει να λείπουν από τη φαρέτρα σας
1. Welcome email
Τα welcome email είναι ένα από τα email templates που λειτουργούν ως μηνύματα πρώτης εντύπωσης που μπορούν να κάνουν ή να χαλάσουν μια μελλοντική συμφωνία με έναν συνδρομητή ή πελάτη που έρχεται για πρώτη φορά. Τα Shopify email automations αυτά πρέπει να μεταφέρουν στον παραλήπτη γιατί θα επωφεληθεί από το brand, τα προϊόντα και τις προσφορές σας και πλέον θα νιώθει ως μέλος της κοινότητάς σας.
Το καλωσόρισμα ενός πελάτη είναι δύσκολο και γι' αυτό και θέλετε να διασφαλίσετε ότι τους ευχαριστείτε που σας εμπιστεύονται!
2. Abandoned cart email
Οι άνθρωποι μπορούν να "εγκαταλείψουν τα καλάθια" τους για πολλούς λόγους. Τα αυτοματοποιημένα email για ανάκτηση καλαθιού βοηθούν ως μπουστάρισμα για να ωθήσουν τους αγοραστές να ολοκληρώσουν τις αγορές που ξεκίνησαν. Ανάλογα με την email στρατηγική σας και το προϊόν που πουλάτε, μπορεί να είναι ένα μόνο αυτοματοποιημένο Shopify email ή μια σειρά από τέτοια email.
Μπορείτε να ξεκινήσετε με μια απλή υπενθύμιση, να προχωρήσετε στο να τους προσφέρετε ένα κίνητρο για να κάνουν μια αγορά ή να τα τυλίξετε όλα σε ένα email. Ο πρωταρχικός στόχος είναι να αξιοποιήσετε τα Shopify email automations και τις εφαρμογές Shopify για το cart abandonment και την αυτοματοποίηση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τη μετατροπή του καλαθιού.
3. Εορταστικά email
Τα γενέθλια και οι επέτειοι μπορούν επίσης να χρησιμεύσουν ως έναυσμα για αυτοματοποιημένα emails. Και δεν εννοούμε μόνο τις συνήθεις περιστάσεις πελατών. Αυτές οι εορταστικές περιστάσεις μπορεί επίσης να είναι η πρώτη σας επέτειος αγοράς με τον πελάτη, η συμπλήρωση ενός ορόσημου από το εμπορικό σήμα κ.λπ.
Το κλειδί είναι να εντοπίσετε αυτά τα triggers, ώστε να έχετε προσαρμοσμένα Shopify email automations έτοιμα για αποστολή.
4. Email για απόκτηση lead
Η δημιουργία ροών email για lead είναι για εκείνους τους συνδρομητές που δείχνουν συνεχώς ενδιαφέρον για τη μάρκα ή το προϊόν αλλά δεν μετατρέπονται. Εδώ, ο καλύτερος τρόπος είναι να δημιουργήσετε μια σειρά από αυτοματοποιημένα email που απευθύνονται στα προβλήματα και τα σημεία πόνου τους και προσφέρουν λύσεις ή απαντούν στις ανησυχίες τους σχετικά με την αγορά.
Για παράδειγμα, μπορείτε να τους στείλετε οδηγούς σχετικά με τον τρόπο χρήσης του προϊόντος σας. Εάν ο αγοραστής έχει αποφύγει να προβεί σε αγορά, μπορεί να είναι γιατί δεν είναι σίγουρος για το πώς να το χρησιμοποιήσει.
5. Emails επαναπροσέλκυσης
Αν εντοπίζετε συνδρομητές ή πελάτες στις email λίστες σας που είναι ανενεργοί και δεν έχουν πραγματοποιήσει καμία αλληλεπίδραση με το brand σας για περισσότερες από 30 ημέρες σκεφτείτε τη δημιουργία Shopify email automations για να τους κερδίσετε πίσω. Αυτό θα σας βοηθήσει επίσης να συνειδητοποιήσετε αν υπάρχουν περιθώρια για την επιστροφή αυτών των συνδρομητών και τη μετατροπή τους. Διαφορετικά, ίσως θα πρέπει να προχωρήσετε σε καθαρισμό των λιστών σας.
Μπορείτε να τους στέλνετε απλά email "Σας έλειψα;" με στόχο είτε να τους παρακινήσετε με μια έκπτωση για να τους επαναφέρετε, είτε να ζητήσετε feedback για να καταλάβετε γιατί δεν έχουν έρθει σε επαφή μαζί σας.
6. Email επιβεβαίωσης παραγγελίας
Αυτά είναι ίσως τα πιο αβίαστα αυτοματοποιημένα email στο Shopify που μπορείτε να δημιουργήσετε και να εκμεταλλευτείτε. Τα email για την κατάσταση της παραγγελίας σας μπορούν να αυτοματοποιηθούν με τέσσερις τρόπους.
◾ Ο πρώτος ενεργοποιείται με τη μορφή email επιβεβαίωσης παραγγελίας όταν γίνεται η παραγγελία.
◾ Ο επόμενος ενεργοποιείται ως email αποστολής της παραγγελίας όταν η παραγγελία αποστέλλεται.
◾ Ο επόμενος ενεργοποιείται ως μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παρακολούθησης παραγγελίας όταν δημιουργείται το αναγνωριστικό παρακολούθησης.
◾ Το τελευταίο από τα Shopify email automations ενεργοποιείται όταν ο πελάτης παραλάβει την παραγγελία.
Έφτασε η ώρα να αρχίσετε να αποκομίζετε τα οφέλη των Shopify email automations. Το να έρχεστε σε επαφή με τους συνδρομητές και τους πελάτες σας τη σωστή στιγμή, με το σωστό μήνυμα, έχει μεγαλύτερη σημασία τώρα παρά ποτέ, ιδίως λόγω του ανταγωνισμού εκεί έξω. Βεβαιωθείτε ότι έχετε δημιουργήσει τις κατάλληλες ροές εργασίας για να μην χάσετε κανέναν αγοραστή που θα μπορούσε να γίνει πελάτης με ένα μικρό σπρώξιμο!