Στον κόσμο του eCommerce, ο συνδυασμός των social media στο Shopify είναι μεγάλη υπόθεση και στο παρόν άρθρο θα δούμε πώς μπορείτε να τα ενσωματώσετε. H επένδυση στο social media marketing είναι μια έξυπνη κίνηση για το eshop σας και την επέκταση της εμβέλειάς του μιας και το πιθανότερο είναι ότι ήδη χρησιμοποιείτε έστω και μια social media πλατφόρμα προς όφελός σας.
Στον παρόν οδηγό συγκεντρώσαμε όλες τις οδηγίες που χρειάζεστε για να συνδέσετε τις πλατφόρμες, ώστε να ξεκινήσετε να οργανώνετε τις καμπάνιες σας ακόμη καλύτερα καθώς και γιατί είναι οφέλιμο να το κάνετε.
Οφέλη από την ενσωμάτωση social media στο Shopify eshop σας
👍 Προσέγγιση περισσότερων πελατών: Πλέον το μεγαλύτερο ποσοστό των ενεργών καταναλωτών χρησιμοποιεί τα social media. Συνεπώς, μέσα από την ενσωμάτωσή τους στο eshop σας, προσεγγίζετε ήδη δυνητικούς πελάτες εκεί όπου περνούν τον περισσότερο χρόνο τους.

👍 Βελτιστοποιημένη εμπειρία αγορών: Μέσα από την ενσωμάτωση social media στο Shopify θα έχετε πρόσβαση σε περισσότερα εργαλεία και λειτουργίες για αγορές, κάνοντας έτσι τη σύνδεση και τη εναλλαγή ανάμεσα στα μέσα πιο απρόσκοπτη. Όσο πιο ομαλά λοιπόν ψωνίζουν οι πελάτες τόσο πιο θετικά προσκύμενοι γίνονται προς το brand σας, καθώς θα έχουν μια καλύτερη εμπειρία αγορών.
👍 Καλύτερη αφήγηση ιστοριών: Τα social media παρέχουν εγγενώς μια πλατφόρμα για αφήγηση ιστοριών, η κάθε μια με το δικό της τρόπο. Μέσα από TikToks, Reels, stories και την τέχνη του copywriting ξεκλειδώνετε ένα εντελώς νέο επίπεδο αφήγησης ιστοριών που προβάλλει το brand και τα προϊόντα σας με έναν συναρπαστικό τρόπο που απευθύνεται στους δυνητικούς πελάτες και τους φέρνει πιο κοντά σε εσάς πριν ακόμη κάνουν κάποια αγορά.
👍 Στοχευμένη διαφήμιση και acquisition: Με τα paid ads, μπορείτε να στοχεύσετε σε συγκεκριμένα segments που έχετε δημιουργήσει με ορισμένα δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα και συμπεριφορές τα οποία είναι πιο πιθανό να γίνουν πελάτες σας και να αυξηθούν οι μετατροπές.
#1 Facebook & Instagram
O συνδυασμός Shopify και Facebook σας επιτρέπει να συνδεθείτε με ένα τεράστιο σύνολο χρηστών. Η ενσωμάτωση του συγκεκριμένου social media στο Shopify θα σας δώσει τη δυνατότητα να προβάλλετε τα προϊόντα σας αβίαστα στους δυνητικούς πελάτες, εμφανιζόμενοι απρόσκοπτα στις ροές ειδήσεων και σε περίοπτη θέση στο Facebook Marketplace.
Ας δούμε πώς μπορείτε να ενσωματώσετε το κατάστημά σας Shopify με το Facebook.
1. Στο Shopify admin μεταβείτε στο Settings > Apps and Sales channels

2. Κάντε κλικ στο Shopify App Store και αναζητήστε την εφαρμογή Facebook & Instagram.
3. Κάντε κλικ στο κουμπί Install.

4. Στη συνέχεια, συνδέστε το λογαριασμό σας στο Facebook κάνοντας κλικ στο κουμπί Connect Account.

5. Μπορείτε να προσαρμόσετε το κατάστημά σας στο Facebook επιλέγοντας τις συλλογές, τα προϊόντα ή τις εικόνες που θέλετε να παρουσιάσετε.
6. Μόλις αποδεχτείτε τους όρους και τις προϋποθέσεις, κάνετε κλικ στο κουμπί Finish Setup.
7. Όταν το κατάστημα στο Facebook ρυθμιστεί, θα συγχρονιστεί αυτόματα με το κατάστημά σας στο Shopify.
Μπορείτε να βρείτε τον αναλυτικό οδηγό για Facebook marketing στο Shopify εδώ.
#2 Pinterest
Tο Pinterest είναι ένα εξαιρετικό social media στο Shopify που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λόγω της μοναδικής οπτικής μορφής του και λειτουργεί καλά για επιχειρήσεις, ενώ απευθύνεται κυρίως σε γυναίκες. Συγχρονίστε τα προϊόντα σας με τον επαγγελματικό σας λογαριασμό στο Pinterest, προσεγγίστε περισσότερους ανθρώπους και επαναπροσανατολίστε το κοινό που έχει ασχοληθεί με τα pin σας. Μπορείτε να πουλάτε στο Pinterest με το Shopify.
1. Στο Shopify admin μεταβείτε στο Shopify App Store και βρείτε στην εφαρμογή Pinterest.

2. Ελέγξτε τα δικαιώματα και κάντε κλικ στο κουμπί Install.

3. Συνδέστε το λογαριασμό σας στο Pinterest κάνοντας κλικ στο κουμπί Connect Account.

4. Προσαρμόστε τα rich pins σας, επιλέγοντας τα πρωταρχικά σας προϊόντα ή τις αποκλειστικές συλλογές που θέλετε να παρουσιάσετε μέσω λεπτομερών επεξηγήσεων και εντυπωσιακών εικόνων.
5. Ανακαλύψτε επιλογές όπως Promoted Pins ή διαφημίσεις αγορών για να μεγιστοποιήσετε την προβολή του brand.
#3 X (πρώην Twitter)
Με τα επαγγελματικά προφίλ X (πρώην Twitter) του Shopify, μπορείτε να προβάλλετε τα προϊόντα σας, με κάθε στοιχείο να ανακατευθύνει τους χρήστες σε σελίδα προϊόντος του Shopify. Η σύνδεση αυτού του social media στο Shopify θα σας επιτρέψει να προβάλλετε τα προϊόντα σας μπροστά και στο κέντρο του προφίλ σας στο X (πρώην Twitter).
1. Στο Shopify admin μεταβείτε στο Settings > Apps and Sales channels.

2. Κάντε κλικ στο Shopify App Store και αναζητήστε την εφαρμογή X.
3. Κάντε κλικ στο κουμπί Install.

4. Επιλέξτε το X, κάντε κλικ στο κουμπί Get started και εισαγάγετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας.

5. Στη συνέχεια, συνδεθείτε με το Twitter Shopping Manager, όπου μπορείτε να διαχειριστείτε τον τρόπο με τον οποίο εμφανίζεται το περιεχόμενο της επιχείρησής σας για αγορές στο X.
6. Μόλις ολοκληρώσετε, κάντε κλικ στο κουμπί Finish Setup κάτω δεξιά.

Πώς να αναπτύξετε μια στρατηγική social media για το Shopify eshop σας
Η ανάπτυξη μιας social media στρατηγικής στο Shopify είναι απαραίτητη για την επιτυχία σας και για αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
◾ Ολοκληρώστε τη δημιουργία του καταστήματός σας στο Shopify και βεβαιωθείτε ότι ο κατάλογος των προϊόντων σας περιλαμβάνει συναρπαστικές εικόνες, λεπτομερείς περιγραφές και ακριβείς πληροφορίες τιμολόγησης.
◾ Επιλέξτε σε ποια social media στο Shopify θέλετε να επικεντρωθείτε. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να γνωρίζετε ποιες πλατφόρμες χρησιμοποιεί περισσότερο το κοινό-στόχος σας. Έτσι, για παράδειγμα, αν είναι η Gen-z, θα θέλατε να επικεντρωθείτε περισσότερο στο TikTok και το Instagram παρά, ας πούμε, στο Facebook και το X.
◾ Δεδομένου ότι οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν πρόσβαση στα social media μέσω κινητών συσκευών, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το κατάστημα Shopify και οι ενσωματώσεις είναι βελτιστοποιημένα για εμπειρίες κινητών και παρέχουν μια εύκολη εμπειρία.
◾ Όταν πρόκειται για τη δημιουργία περιεχομένου social media στο Shopify, υπάρχουν τόσοι πολλοί τρόποι για να προχωρήσετε. Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να έχετε κατά νου είναι να δημιουργείτε περιεχόμενο που έχει απήχηση στο κοινό σας. Μπορεί να είναι δελεαστικό να αντιγράψετε τους ανταγωνιστές σας, αλλά να ξέρετε ότι οι πελάτες είναι πιο έξυπνοι από ό,τι νομίζετε και σίγουρα θα το εντοπίσουν. Μια βασική κατευθυντήρια γραμμή είναι να δημιουργείτε περιεχόμενο που είναι τόσο ιδιαίτερο αλλά και σχετικό.
◾ Μπορείτε να επωφεληθείτε από τις πλατφόρμες των social media για την υπερ-στόχευση πελατών και να δημιουργήσετε διαφημίσεις και καμπάνιες που θα προσεγγίζουν τους πελάτες σας πιο αποτελεσματικά και θα επιταχύνουν τη διαδικασία πώλησης.

Εκτός από την ενσωμάτωση social media στο Shopify, εάν χρειάζεστε ακόμη περισσότερη βοήθεια ή οδηγούς, όπως πώς να έχεις μια ολοκληρωμένη product page, πώς να επεξεργαστείτε τα segments ή πώς θα προσθέσετε variants, μπείτε στην κατηγορία "Shopify Guide".