Πόσο κοστίζει μια ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου; Αναρωτιέστε ποιο είναι το κόστος για κατασκευή eshop και προσπαθείτε να βγάλετε εκτιμήσεις, προσπαθώντας να συμπεριλάβετε όλα τα πιθανά χαρακτηριστικά; Για να υπολογίσετε το κόστος ενός eCommerce eshop, θα πρέπει να σημειώσετε τις ανάγκες και τις πτυχές που πρέπει να καλυφθούν από την επιχείρησή σας.

Υπάρχουν δύο τρόποι για να δημιουργήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα: να χρησιμοποιήσετε ένα πρόγραμμα κατασκευής eCommerce ιστοσελίδων ή να απευθυνθείτε σε μια εταιρεία που να ασχολείται με τη δημιουργία και το στήσιμο ιστοσελίδων. Η μέθοδος που θα επιλέξετε θα διαμορφώσει ανάλογα και το κόστος του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.

Τι πρέπει να αναλογιστώ όταν ξεκινάω να διαμορφώνω τα κόστη;

Αν και υπάρχουν διάφορα διαθέσιμα website calculators για κόστος, θα ήταν καλύτερα εσείς οι ίδιοι να σημειώσετε τι ανάγκες έχει η επιχειρήση σας, τι μέγεθος και στόχους έχει, τι αξιοποιήσιμους πόρους διαθέτει, τι εργαλεία θα χρειαστούν και πολλά ακόμη.

Σίγουρα, ξεκινάμε από θεμελιώδη στοιχεία που δεν μπορούν να λείπουν από μια κατασκευή eshop όπως το domain name, η eCommerce πλατφόρμα που θα χρησιμοποιήσετε (πχ. Shopify ή Woocomerce), οι πρόσθετες λειτουργίες και στη συνέχεια θα συνεχίσετε με έξτρα εργαλεία και υπηρεσίες που θα χρειαστείτε για να καλύψετε τις απαιτήσεις της επιχείρησής σας ώστε να φτάσετε σε έναν τελικό προϋπολογισμό.

Καθορίστε τις συγκεκριμένες ανάγκες της επιχείρησής σας απαντώντας σε βασικές ερωτήσεις όπως:

#1 Πόσο traffic υπολογίζετε ότι θα δέχεστε;
#2 Ποσο είναι το μέγεθος του αποθέματός σας;
#3 Σκοπεύετε να δραστηριοποιηθείτε στο B2C ή στο B2B;
#4 Ποιο είναι το κοινό-στόχος σας;
#5 Τι κανάλια πώλησης θα χρησιμοποιήσετε;
#6 Ποια είναι η διάρθρωση της επιχείρησης;
#7 Διαθέτετε εσείς ή κάποιος στην επιχείρηση ικανότητες ανάπτυξης ιστοσελίδων;
#8 Τι είδους προϊόντα/υπηρεσίες θα πουλάτε;
#9 Τι λειτουργίες θέλετε σίγουρα να έχει το eshop σας;

eCommerce στρατηγική: Τι είναι και πώς να την εφαρμόσεις
Η eCommerce στρατηγική σχεδίαση που αξίζει να ακολουθήσει κάθε eshop μέσα στο 2024

Συνοπτικτά συνολικό κόστος για κατασκευή eshop

Η τιμολόγηση μιας eCommerce ιστοσελίδας διαμορφώνεται ανάλογα με διάφορους παράγοντες όπως το design, η προσαρμογή και η πλατφόρμα που επιλέγετε.

Εδώ θα παραθέσουμε μια χονδρική σύνοψη από κόστος για κατασκευή eshop:

Domain registration: $10-$30 ετησίως
Web hosting: $5-$250 μηνιαίως (εξαρτάται από το hosting πακέτο και τον πάροχο)
SSL certificate: Δωρεάν με κάποιους hosting παρόχους έως $200 ετησίως
eCommerce πλατφόρμα: open-source (λογισμικό ανοιχτού κώδικα) ή hosted επιλογή;
👉 Open-source όπως τα WooCommerce, Magento ή PrestaShop: Δωρεάν λήψη με πιθανές χρεώσεις για add-ons ή επιλογή theme
👉 Hosted επιλογή όπως Shopify, BigCommerce ή Wix: $20 έως $300 μηνιαίως, ανάλογα με το πακέτο και τις περαιτέρω δυνατότητες και χαρακτηριστικά
Σχεδιασμός και ανάπτυξη website: έτοιμο template ή προσαρμοσμένος σχεδιασμός και ανάπτυξη;
👉 Έτοιμο template: $0-$200
👉 Προσαρμοσμένος σχεδιασμός και ανάπτυξη: $2.000-$20.000 και άνω, ανάλογα με την πολυπλοκότητα, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργικότητα που απαιτούνται
Επιπλέον έξοδα: για marketing, συντήρηση και διεκπεραίωση συναλλαγών
👉 Χρεώσεις payment gateway πληρωμών: Διαφέρει ανάλογα με τον πάροχο (PayPal, Stripe, Viva) και τον όγκο συναλλαγών
👉 Digital marketing και προώθηση: Εξαρτάται από τις ανάγκες και τη στρατηγική, εάν θα απευθυνθείτε σε freelancer ή digital agency
👉 Συντήρηση και υποστήριξη website: Διαμορφώνεται ανάλογα τη σύνθεση του website και το βαθμό της απαιτούμενης υποστήριξης

Τα 6 βασικά κόστη για κατασκευή eshop eCommerce

💻 Hosting

Το κόστος του hosting διαφέρει και εξαρτάται από από διάφορους παράγοντες, όπως η επισκεψιμότητα ή τυχόν πρόσθετες υπηρεσίες που μπορεί να χρειαστούν όπως αυτοματοποιημένα backup. Οι τιμές ξεκινούν από $2,49/μήνα και μπορεί να φτάσει μέχρι και $1.000.

Το hosting συνήθως διακρίνεται σε δύο τύπους που χρησιμοποιούνται στην κατασκευή eshop:

SaaS hosting eCommerce πλατφόρμας

Οι eCommerce πλατφόρμες, όπως π.χ. το Shopify συνήθως περιλαμβάνουν ό,τι χρειάζεστε για να εγκαταστήσετε, να διαχειριστείτε ή να φιλοξενήσετε ένα domain στη μηνιαία συνδρομή σας και δεν περιμένουν να το κάνετε μόνοι σας.

Το ασφαλές hosting περιλαμβάνεται σε όλα τα πακέτα του Shopify και περιλαμβάνει:

🖱️Απεριόριστο bandwidth για να μην χρειαστεί να πληρώσετε εξτρά αν έχετε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα
🖱️Συμμόρφωση PCI επιπέδου 1, η οποία διατηρεί ασφαλή τα δεδομένα των πελατών
🖱️Εξαιρετικά γρήγορους servers και άμεσες ενημερώσεις για να μην χάνετε τα νεότερα χαρακτηριστικά
🖱️SSL certificate για την πρόληψη της απάτης και την οικοδόμηση εμπιστοσύνης των πελατών
🖱️Ένα αξιόπιστο CMS ώστε να διαχειρίζεστε το περιεχόμενο του ιστότοπου
🖱️Απεριόριστο email forwarding

Το μόνο που θα χρειαστεί από μέρους σας είναι να αγοράσετε και να καταχωρίσετε ένα domain name ή να βρείτε κάποιο διαθέσιμο μέσω του domain name generator του Shopify.

SaaS hosting: $39 ανά μήνα με απεριόριστo hosting.

Self-hosting website

Ορισμένοι κατασκευαστές eCommerce website όμως όπως π.χ. το WooCommerce ή το Magento μπορεί να κάνουν κατασκευή eshop χωρίς κόστος αλλά αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να έχετε λογαριασμό σε ένα πάροχο hosting για να αγοράσετε ένα domain και να διαχειρίζεστε τις παραμέτρους του.

Κάποια λοιπόν από τα έξοδα που προκύπτουν όταν κάνετε self-hosting είναι:

🖱️Ένας λογαριασμός hosting που ξεκινά από $7,99/μήνα
🖱️Ένα domain name που μπορεί να κοστίζει περίπου $15/ετησίως
🖱️SSL cerficate το οποίο μπορεί να ξεκινά από $69/ετησίως
Τα παραπάνω βέβαια είναι μόνο εκτιμήσεις και υπάρχουν διάφοροι web hosts που προσφέρουν προσφορές όπως το Papaki που χρεώνει GR domain με €3/2 έτη και COM domain με €7,9/1 έτος.

⚠️
Keep in mind: εάν η κίνηση στο online store σας αυξηθεί, ίσως χρειαστεί να αναβαθμίσετε το πακέτο hosting σας και έαν έχετε μεγάλο όγκο, το self-hosting μπορεί να αγγίξει τα $1.000 με $2.000 το μήνα.

Self-hosting: $2,75 έως $2.000 ανά μήνα με πιθανές σταδιακές αναβαθμίσεις.

💻 Πύλες πληρωμών

Οι πύλες πληρωμών είναι μια λειτουργία που διαχειρίζεται τις συναλλαγές ώστε να υπάρχει η δυνατότητα αγοράς των προϊόντων σας. Όλα τα eCommerce site χρειάζεται να διαθέτουν μια πύλη πληρωμών ώστε να μπορούν να δέχονται πληρωμές από πιστωτικές και χρωστικές κάρτες και άλλες επιλογές πληρωμής.

Το κόστος μιας τέτοιας λειτουργίας κατά την κατασκευή eshop εξαρτάται από την πλατφόρμα και το πακέτο που έχετε επιλέξει, τα τέλη επεξεργασίας πληρωμών ανά συναλλαγή και τους τρόπους πληρωμής που προτιμούν οι πελάτες σας.

Η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου σας, για αρχή, είναι αυτή που καθορίζει το είδος των πυλών πληρωμής που θα μπορούσαν να ενσωματωθούν στο eshop.

Για παράδειγμα, το Shopify διαθέτει το Shopify Payments (μη διαθέσιμο στην Ελλάδα επί του παρόντος) και επιτρέπει την ενσωμάτωση από 100 άλλες πύλες πληρωμών τρίτων κατασκευαστών στα οποία περιλαμβάνονται τα PayPal, Viva, Stripe κ.λπ. ενώ από την άλλη το WooCommerce υποστηρίζει πάνω από 84 επιλογές για πύλες πληρωμών με μερικές από τις μεγαλύτερες να είναι τα Amazon Pay, Authorize.net, Square, Amazon Pay, Authorize.net, Worldpay, Braintree και PayPal.

Θα πρέπει λοιπόν 1) να ψάξετε ποιές πύλες πληρωμών είναι διαθέσιμες στη χώρα και την πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε και 2) ποια από αυτές προσφέρει το χαμηλότερο κόστος κατά τη διάρκεια των συναλλαγών.

καλάθι με μεγενθυτικό φακό, αριθμομηχανή και κέρματα για κόστη για κατασκευή eshop

💻 Κόστος σχεδιασμού eCommerce website

Γνωρίζατε ότι κάποιος χρειάζεται περίπου 50 χιλιοστά του δευτερολέπτου για να διαμορφώσει γνώμη για το site σας; Και σαν να μην αρκούσε αυτό, οι επισκέπτες βασίζουν τις αγοραστικές τους στην εμπιστοσύνη. Επομένως, η κατασκευή eshop είναι ζωτικής σημασίας για την επιβίωση της επιχείρησή σας.

Για να υπολογίσετε πόσα θα ξοδέψετε, αρχικά πρέπει να καταλήξετε στην προσέγγιση που θα ακολουθήσετε: να επιλέξετε μια πλατφόρμα κατασκευής ιστοτόπων, να προσλάβετε έναν σχεδιαστή ιστοσελίδων ή να αναθέσετε τα πάντα σε ένα γραφείο ανάπτυξης ιστοτόπων. Η διαμόρφωση του τελικού κόστους για μια τέτοια ανάπτυξη εξαρτάται επίσης σε μεγάλο βαθμό από το μέγεθος της επιχείρησης που δημιουργείτε.

Σίγουρες πρακτικτές που θα αυξήσουν την εμπιστοσύνη πελατών
Η εμπιστοσύνη πελατών είναι υψίστης σημασίας για τη βιωσιμότητα ενός eshop. Εδραιώστε τη με σίγουρες πρακτικές!

Μικροπωλητές

Οι μικροπωλητές έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ένα online store μέσα από καθιερωμένα marketplaces, όπως τα Amazon, AliExpress ή eBay. Εδώ το μόνο που χρειάζεται είναι η δημιουργία εμπορικού λογαριασμού και η διαμόρφωση σελίδων προϊόντων σε visual website builder.

Η μόνη χρέωση σε αυτήν την περίπτωση είναι πιθανά τέλη συνδρομής που μπορεί να έχει ένας εμπορικός λογαριασμός, τα οποία εξαρτόνται από τον αριθμό των καταχωρημένων προϊόντων ή εναλακτικά εάν είναι δωρέαν να αφαιρεί κάποια προμήθεια από τις πωλήσεις σας.

Μια προβλεπόμενη κοστολόγηση θα ήταν μεταξύ $0-$500/μήνα με πιθανότητα αύξησης εάν αυξηθούν οι πωλήσεις σας.

Μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις τείνουν να προτιμούν πλατφόρμες για κατασκευή eshop ιστοσελίδων, που προσφέρουν πρότυπα ανάπτυξης σελίδων μαζί με προσαρμόσιμα θέματα καθώς διάφορες λειτουργίες διαχείρισης.

Τέτοιες πλατφόρμες είναι τα Shopify, Wix, BigCommerce και Squarespace οι οποίες μπορούν να σχεδιάσουν, να φιλοξενήσουν και να τροφοδοτήσουν website ξεκινώντας από $30/μήνα. Τα templates ιστοσελίδων μπορούν να ξεκινούν από δωρεάν και ανάλογα τα χαρηκτηριστικά (features) που θα περιέχουν να κοστίζουν από $60-$200 το καθένα.

Εάν πάλι η επιχείρησή σας χρειάζεται μεγαλύτερη ευελιξία μπορείτε να επιλέξετε το WooCommerce, μια δωρεάν πλατφόρμα ανοικτού κώδικα που βασίζεται στο πλαίσιο του WordPress. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να αξιοποιήσετε μια μεγάλη δυναμική μέσω προσαρμοσμένης κωδικοποίησης, όμως αυτό μπορεί να απαιτεί την παρέμβαση ενός έμπειρου προγραμματιστή.

Οι ελεύθεροι επαγγελματίες συνήθως έχουν καλύτερα rates με ωριαία χρέωση $30-$45 για αρχάριους, $50-$100 για ικανοποιητική εμπειρία και $125+ για πιο προχωρημένους.

Σε συνδυασμό με το κόστο αγοράς θεμάτων, SSL certificate και ό,τι άλλο χρειαστεί το συνολικό κόστος θα είναι περίπου $1.500-$6.000.

Μεγάλες επιχειρήσεις

Οι μεγάλες επιχειρήσεις συνήθως αναθέτουν την ανάπτυξη website σε εξιδεικευμένες εταιρείες που αναλαμβάνουν τη δημιουργία και συντήρηση όλων των προσαρμοσμένων χαρακτηριστικών που μπορεί να χρειάζεται η επιχείρησή σας, όπως διαχείριση τεράστιων καταλόγων, πολλών καναλιών επικοινωνίας και προώθησης, ιδιαίτερες εμπειρίες πελατών και άλλα.

Ένα τόσο υψηλό επίπεδο διαμόρφωσης είναι εφικτό μόνο σε πλατφόρμες ανοικτού κώδικα ενώ ένα τέτοιο εγχείρημα μπορεί να απαιτήσει πάνω από 200 ώρες για να ολοκληρωθεί ο πλήρης σχεδιασμός και προσαρμογή λειτουργιών. Το κόστος για τέτοια κατασκευή eshop μπορεί να κυμανθεί σε $10.000 - $30.000

💻 Add-ons και πρόσθετες λειτουργίες

Σχεδόν ποτέ ένα eCommerce λογισμικό δεν μπορεί να ικανοποιήσει όλες τις ανάγκες μιας επιχείρησης και πιθανά θα θέλετε να προσθέσετε μερικές λειτουργίες στον ιστότοπό σας.

Τα add-ons, οι λειτουργίες και οι πρόσθετες εφαρμογές επεκτείνουν τις δυνατότητες του eshop σας και βελτιώνουν την εμπειρία του χρήστη. Άλλα μπορεί να είναι δωρεάν και άλλα επι πληρωμή, κάτι θα επηρεάσει το συνολικό κόστος.

Η τιμή για τις εφαρμογές επί πληρωμή ποικίλλει. Πολλές μπορεί να έχουν μηνιαία συνδρομή ενώ υπάρχει και η επιλογή να δημιουργήσετε εφαρμογές αποκλειστικά για το κατάστημά σας. Η προσθήκη add-ons και εφαρμογών μπορεί να κοστίσει από $19-$499/μήνα ενώ οι custom δημιουργίες μπορούν να κοστίσουν από $500-$10.000 ανάλογα την πολυπλοκότητα.

💻 Branding επιχείρησης

Το branding είναι η δημιουργία μιας ξεχωριστής και συνεπούς ταυτότητας μοναδική για την εταιρεία σας. Είναι σημαντικό το online κατάστημά σας να έχει μια αναγνωρίσιμη οπτική συνέχεια ώστε να εμπνέει εμπιστοσύνη και να είναι ελκυστικό.

Μικρές επιχειρήσεις

Οι ελεύθεροι επαγγελματίες και οι μικρότερες επιχειρήσεις συνήθως χρησιμοποιούν αυτοματοποιημένα εργαλεία branding και διάφορα generators για ιδέες ονόματος και λογοτύπων για την κατασκευή eshop. Μέσα από εργαλεία AI ή mock-up generators μπορούν ακόμη να φτιάξουν και εικαστικά για social media αναρτήσεις που να ταιριάζουν με το brand.

Αρκετά από αυτά τα εργαλεία προσφέρουν μια δωρεάν δοκιμή και κατόπιν χρώνουν για αναβάθμιση σε premium πακέτο.

Ανάλογα την πλατφόρμα ή τα εργαλεία που θα επιλέξετε το κόστος θα διαμορφωθεί από $3 - 500/μήνα.

Μεσαίες επιχειρήσεις

Οι μεσαίες επιχειρήσεις συνήθως συνεργάζονται με τρίτους επαγγελματίες όπως γραφίστες, σχεδιαστές προϊόντων, σχεδιαστές UI/UX και άλλους ειδικούς, οι οποίοι αναπτύσσουν μια ταυτότητα που είναι κοινή και ομογενοποιημένη σε όλα τα μέσα της επιχείρησης.

Για ένα τέτοιο έργο συνήθως η ώρα ενός έμπειρου επαγγελματία κοστολογείται σε $100 - $150/ώρα, οδηγώντας σε ένα συνολικό ποσό $4.500 - $15.000.

Μεγάλες επιχειρήσεις

Οι μεγάλες επιχειρήσεις τείνουν να αναθέτουν τη διαμόρφωση μιας αυστηρή στρατηγικής branding σε branding ή marketing agencies ώστε να σχεδιάσουν τα στοιχεία brand και να διαχειρίζονται τα συστήματα επικοινωνίας του.

Τέτοια γραφεία συνήθως έχουν σύνθετες ομάδες από ειδικούς οι οποιοί τελειοποιούν κάθε πτυχή της διαδικασίας branding ενώ παρέχουν και καθοδήγηση όπου απαιτείται στο προσωπικό της επιχείρησης για καλύτερη διαχείριση του brand.

Ένα τέτοιο εχγείρημα βέβαια μπορεί να ξεκινήσει από $15.000 και να φτάσει έως και $80.000.

💻 Marketing και προώθηση

Και φυσικά για να εξασφαλίσετε την επιβίωση και την αναγνωρισιμότητα του brand σας θα χρειαστεί να χτίσετε και μια στρατηγική marketing. Το σωστά δομημένο και εκτελεσμένο marketing θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε πελάτες να κερδίσετε leads, να προωθήσετε τα προϊόντα σας και να φτάσετε στην επιτυχία.

Αν και δεν συνδέεται ευθέως με το κόστος στην κατασκευή eshop, το marketing συμπεριλαμβάνεται στα έξοδα καθώς ξεκινάει αμέσως μόλις ένα brand αρχίζει και παίρνει μορφή. Ακόμη και πριν την επίσημη έναρξη λειτουργίας ενός eshop, μπορείτε να αρχίσετε να χτίζετε τη φήμη σας και να μπαίνετε στον ανταγωνισμό.

Είναι σημαντικό να ορίσετε μετρήσιμους στόχους, να επιλέξετε πλατφόρμες, να διαλέξετε ένα CMS για να συντονίζετε τα διάφορα σημεία επαφής με τους πελάτες και να παρακολουθείτε την εξέλιξη των δεδομένων ώστε να παίρνετε αποφάσεις για να συνεχίσει ακάθεκτη η πορεία της επιχείρησή σας και να καταφέρετε να χτίσετε και να διατηρήσετε ένα κοινό επαναλαμβανόμενων πελατών.

47 eCommerce KPIs για ένα επιτυχημένο eshop
Ποια είναι τα eCommerce KPIs για ένα δυνατό και επιτυχημένο eshop και πώς να τα εφαρμόσετε αποτελεσματικά.

Εδώ λοιπόν θα δούμε μερικά από τις σημαντικότερες χρεώσεις marketing που συνοδεύουν το κόστος για κατασκευή eshop:

SEO: Search Engine Optimization

Αξιολογείται ότι το μέσο κόστος για βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης ανέρχεται περίπου σε $3.000 δολάρια ανά μήνα. Εξειδικευμένα γραφεία SEO χρεώνουν περίπου $150 - $250/ώρα, τα οποία ανάλογα τον όγκο και τις ανάγκες μπορούν να αποτελέσουν $2.500 - $10.000 το μήνα.

Τα καλύτερα 27 δωρεάν SEO εργαλεία για το eshop σας
Βελτιστοποιήστε την κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησης με μια σειρά από δωρέαν SEO εργαλεία. Βρείτε αυτά που θα καλύψουν τις ανάγκες σας!

Social media marketing

Οι δαπάνες για ανάπτυξη και συντήρηση των social media πλατφορμών είναι κάπου μεταξύ $500 - $10.000 το μήνα. Πολλές φορές μέσα σε αυτό το ποσό όμως δεν περιλαμβάνεται η διαχείριση των social media, η οποία μπορεί να αποτελέσει άλλο ξεχωριστό σχέδιο τιμολόγησης.

Email marketing

Το κόστος του email marketing μπορεί να κυμανθεί ανάμεσα σε $300 με $2.000 μηνιαίως ανάλογα την πλατφόρμα που θα επιλέξετε και τον όγκο των email που αποστέλλετε ενώ οι μεγάλες επιχειρήσεις δαπανούν συνήθως $5.000 - $15.000.

PPC: Pay per Click

Οι μικρoμεσαίες επιχειρήσεις επενδύουν $1.000-$10.000 σε pay-per-click διαφήμισεις ανά μήνα, με το κόστος ανά κλικ να ανέρχεται κατά μέσο όρο σε $2,59.

Influencer Marketing

Εάν επιχειρείτε να διευρύνετε το κοινό και την αναγνωρισιμότητα σας μέσω του influencer marketing, αυτό έχει επίσης το δικό του σημαντικό κόστος. Οι χρεώσεις ανάλογα με το είδος του influencer που θα επιλέξετε καθώς και τη βάση των followers του μπορούν να ξεκινήσουν από $20 και να αγγίξουν έως και τα $10.000 ανά ανάρτηση εάν το άτομο είναι macro-influencer με 500.000 - 1 εκατ. followers ή celebrity.

25 Influencer marketing στατιστικά για το eCommerce 2024
Το influencer marketing είναι μια υπολογίσιμη δύναμη τα τελευταία χρόνια. Εδώ συγκεντρώσαμε κάποια από τα πιο σημαντικά σταστιστικά για το 2024!

CRM: Customer Relations Management

Τα συστήματα για μικρές επιχειρήσεις χρεώνουν $12 ανά χρήστη κάθε μήνα ενώ συστήματα CRM που ασχολούνται με μεγάλες επιχειρήσεις συνήθως πωλούν πιο προηγμένα χαρακτηριστικά για $50 - $150 ανά χρήστη κάθε μήνα.

Δελτία Τύπου

Κάθε δελτίο τύπου που γράφεται από έναν εξειδικευμένο copywriter μπορεί να σας κοστίσει από $500 έως $2.500.

Λοιπά κόστη επιχείρησης

Γύρω από όλο αυτό το κόστος για κατασκευή eshop, θα πρέπει βέβαια να αναλογιστείτε και άλλα πιθανά κόστη που θα έχει η επιχείρησή σας, όπως προσωπικό, φυσικά καταστήματα, διαχείριση social media, διαχείριση και εκτέλεση παραγγελιών.

Αυτά τα περαιτέρω έξοδα είναι πτυχές της επιχείρησή σας που μόνο εσείς πιθανά μπορείτε να γνωρίζετε και να εντοπίσετε και είναι σημαντικό να τα αναλογιστείτε ώστε να φτάσετε τελικά σε ένα προϋπολογισμό που θα είναι όσο πιο κοντά γίνεται στην πραγματικότητα ώστε να μπορέσετε να λάβετε τις καλύτερες αποφάσεις για το πως θα ενεργήσετε και θα στήσετε την επιχείρησή σας.

*Όλες οι τιμές που αναφέρονται στο παρόν άρθρο είναι ενδεικτικές και ενδέχεται να αλλάζουν.