Τα mega hot tips για αύξηση πωλήσεων στο Shopify

Αν θέλετε να επιτύχετε αύξηση πωλήσεων στο Shopify, δεν είστε μόνοι. 

Είτε μόλις ξεκινάτε, είτε στοχεύετε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας στο eCommerce, η εξοικείωση με τις τεχνικές της αύξησης των πωλήσεων Shopify είναι το «κλειδί».

Από την αξιοποίηση ισχυρών στρατηγικών marketing έως τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας των χρηστών και την εφαρμογή αποτελεσματικών τεχνικών πωλήσεων, ακολουθεί ένας πλήρης οδηγός με χρήσιμα και δυναμικά retail sales tips, που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις στο Shopify store σας.Φ

Τα mega hot tips για αύξηση πωλήσεων στο Shopify

Ακολουθούν 30 hot tips που έχουν σχεδιαστεί για την αύξηση πωλήσεων στο Shopify και τη βελτίωση του eshop σας. Αυτά τα tips καλύπτουν βασικούς τομείς όπως το marketing, η δέσμευση πελατών και η βελτιστοποίηση καταστημάτων, για να διασφαλίσουν ότι θα αξιοποιήσετε στο έπακρο την πλατφόρμα Shopify.

Είτε είστε νέος στο eCommerce, είτε θέλετε να βελτιώσετε το υπάρχον κατάστημά σας, αυτές οι πληροφορίες θα αυξήσουν τις πωλήσεις του eshop σας.

Στρατηγικές Marketing

Δημιουργήστε καμπάνιες email marketing

Τα εργαλεία και τα apps για email marketing, επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να στέλνουν στοχευμένες καμπάνιες στους πελάτες. Αυτές οι καμπάνιες μπορούν να οδηγήσουν σε  αύξηση πωλήσεων στο Shopify και να ενισχύσουν την αφοσίωση των πελατών. Με διάφορες εφαρμογές όπως το Shopify Email διαθέσιμες, οι έμποροι μπορούν να σχεδιάσουν και να στείλουν personalized email που ευθυγραμμίζονται με την ταυτότητα του brand τους, ενισχύοντας την αφοσίωση και τα έσοδα. Ακόμη, είναι σημαντικό να αναφερθεί πως χωρίς το Shopify email, δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους αυτοματισμούς του Shopify.

Shopify email: Τι είναι και πώς θα το αξιοποιήσετε
It’s a bird, it’s a plane, it’s... Shopify email και θα γίνει ο ήρωας που ψάχνατε για το email marketing. Μάθετε ό,τι χρειάζεστε εδώ.

Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα Loyalty & Reward 

Τα προγράμματα Loyalty & Reward είναι σημαντικά για τη διατήρηση των πελατών στον ανταγωνιστικό χώρο του eCommerce και την αύξηση πωλήσεων στο Shopify. Εξειδικευμένες εφαρμογές, όπως το Rivo και το Joy, επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να δημιουργούν συστήματα ανταμοιβής που δίνουν κίνητρα για επαναλαμβανόμενες αγορές, ενισχύοντας έτσι τη διατήρηση των πελατών και ενισχύοντας την αφοσίωση στο brand.

Προσθέστε Social Proof στις κριτικές προϊόντων

Η εμφάνιση κριτικών και testimonials μπορεί να αυξήσει σημαντικά την εμπιστοσύνη και και να οδηγήσει στην αύξηση πωλήσεων στο Shopify. Με την ενσωμάτωση apps όπως το TrustReviews ή το Yotpo, οι έμποροι του Shopify μπορούν εύκολα να επιδείξουν θετικά σχόλια, τα οποία συμβάλλουν στο να πειστούν οι νέοι πελάτες σχετικά με την ποιότητα και την αξιοπιστία των προϊόντων.

Ασχοληθείτε ενεργά με τα social media κανάλια

Η χρήση social media πλατφορμών όπως το Facebook και το Instagram είναι απαραίτητη για την αύξηση της προβολής του brand και την αύξηση της επισκεψιμότητας στο Shopify eshop σας. Η αλληλεπίδραση με το κοινό σας μέσω αυτών των καναλιών μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη αφοσίωση πελατών και αυξημένες πωλήσεις.

Success story: Αξιοποιώντας τα Instagram tips στο Shopify
Μάθε τα πιο αποτελεσματικά Instagram tips στο Shopify για να οδηγήσεις την επιχείρησή σου στα ύψη!

Επενδύστε στο video content

Το video contentείναι σημαντικό για την αύξηση πωλήσεων στο Shopify, καθώς ενισχύει την αφοσίωση, βελτιώνει τα ποσοστά conversion και χτίζει εμπιστοσύνη παρουσιάζοντας τα προϊόντα, μέσω της ρεαλιστικής παρουσίασης, δημιουργώντας συναισθηματικές συνδέσεις. Οι πελάτες βρίσκουν τα βίντεο πιο ενημερωτικά και συναρπαστικά από το στατικό περιεχόμενο, όπως μόνο εικόνες ή περιγραφές κειμένου. Βελτιώνει την κατανόηση των προϊόντων, υποστηρίζει το SEO και ενθαρρύνει το share στα social media. Τα βίντεο διευκολύνουν το marketing πολλών καναλιών και προσελκύουν χρήστες κινητών τηλεφώνων, συμβάλλοντας στη διαφοροποίηση του brand σας. Επιδεικνύοντας ξεκάθαρα τα χαρακτηριστικά και τα οφέλη του προϊόντος, τα βίντεο μειώνουν τα ποσοστά επιστροφής και αυξάνουν την ικανοποίηση των πελατών, καθιστώντας τα ένα πολύτιμο εργαλείο για την αύξηση των πωλήσεων και τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη.

14 tips για άπαιχτο Shopify User Experience στο eshop σου
Η εμπειρία χρήστη, ή αλλιώς το Shopify User Experience μπορεί να αναδείξει ή και να «θάψει» ένα eshop. Ας δούμε μερικά tips για «άπαιχτο» UX σε ένα online store!

Μοιραστείτε τα stories των πελατών

Η ανάδειξη των εμπειριών των πελατών και τα success stories προσθέτουν αυθεντικότητα και χτίζουν εμπιστοσύνη. Η κοινή χρήση μαρτυριών από την πραγματική ζωή μπορεί να καταδείξει τα οφέλη των προϊόντων σας και να έχει απήχηση στους πιθανούς αγοραστές, αυξάνοντας την πιθανότητα αγοράς. Ακόμη, η αναδημοσίευση περιεχομένου των πελατών σας, είτε αναφέρουν με tag το όνομα του brand σας, είτε όχι, στα social media, είναι σημαντική, καθώς προβάλλει εμπειρίες προϊόντων από την πραγματική ζωή και εγκρίσεις.

Τελειοποιήστε το sales pitch σας

Ένα συνοπτικό και συναρπαστικό sales pitch μπορεί να επικοινωνήσει αποτελεσματικά την αξία των προϊόντων σας. Το να επικεντρωθείτε στα μοναδικά οφέλη και τα χαρακτηριστικά των προσφορών σας βοηθά στη διαφοροποίησή τους από τους ανταγωνιστές, προσελκύει το ενδιαφέρον των πελατών και οδηγεί στην αύξηση πωλήσεων στο Shopify.

💡
Το sales pitch είναι μια σύντομη παρουσίαση που στοχεύει να πείσει έναν πιθανό πελάτη να κάνει μια αγορά.

Ενθαρρύνετε τα referrals 

Ενθαρρύνετε τους πελάτες να παραπέμπουν το brand σας / το eshop σας σε φίλους και συγγενείς, προσφέροντας ανταμοιβές ή εκπτώσεις για επιτυχημένες παραπομπές. Αυτό μπορεί να είναι ένας ισχυρός τρόπος για να αυξήσετε τις πωλήσεις και να δημιουργήσετε μια πιστή βάση πελατών.

🚨 Προσοχή: Ενώ οι έννοιες «Loyalty & Reward» και «Referrals» μπορεί να μοιάζουν, δεν είναι το ίδιο. Τα Loyalty & Reward αφορούν apps ή προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί για να ενθαρρύνουν την αφοσίωση των πελατών επιβραβεύοντας επαναλαμβανόμενες αγορές ή συγκεκριμένες συμπεριφορές. Συχνά περιλαμβάνουν λειτουργίες όπως συστήματα πόντων, ανταμοιβές ή αποκλειστικές εκπτώσεις για πιστούς πελάτες.

Από την άλλη, τα Referrals περιλαμβάνουν την παροχή κινήτρων σε υπάρχοντες πελάτες ώστε να παραπέμπουν φίλους, συγγενείς ή συναδέλφους στην επιχείρησή σας. Συνήθως, οι πελάτες ανταμείβονται με εκπτώσεις, πιστώσεις ή άλλα προνόμια όταν οι χρήστες που έχουν παραπέμψει πραγματοποιούν μια αγορά ή πραγματοποιούν εγγραφή.

Δέσμευση και Customer retention

Εφαρμόστε Push Notifications

Τα Push Notifications είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να ανακτήσετε τα εγκαταλελειμμένα καρότσια και να παρακινήσετε τους πελάτες να ολοκληρώσουν τις αγορές τους. Μέσω των στοχευμένων ειδοποιήσεων μπορείτε να αυξήσετε την αφοσίωση και να οδηγήσετε σε αύξηση πωλήσεων στο Shopify store σας, βελτιώνοντας τη συνολική εμπειρία αγορών.

Κάντε τις πληροφορίες εύκολες στο να βρεθούν

Η διασφάλιση ότι οι πελάτες μπορούν εύκολα να βρουν τις σχετικές πληροφορίες για το εκάστοτε προϊόν είναι σημαντική. Χρησιμοποιήστε σαφείς επικεφαλίδες, συνοπτικές περιγραφές προϊόν και γραφικά για να καθοδηγήσετε τους χρήστες στο περιεχόμενο. Αυτό βοηθά στην πρόληψη της σύγχυσης και της απογοήτευσης και ενθαρρύνει τους πελάτες να ολοκληρώσουν τις αγορές τους.

Παραμείνετε ενεργοί «ακροατές»

Το να δίνετε εξαιρετική προσοχή στα σχόλια και τις ανησυχίες των πελατών βοηθά στη δημιουργία σχέσεων και εμπιστοσύνης και στην αύξηση πωλήσεων στο Shopify eshop. Αντιμετωπίζοντας τις ανάγκες τους και παρέχοντας personalized λύσεις, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών και να ενισχύσουν τη μακροπρόθεσμη αφοσίωση.

Μπορείτε να εντοπίσετε τα σχόλια, τις παρατηρήσεις και τα παράπονα των πελατών σας μέσω διαφόρων πλατφορμών και καναλιών:

  • Social media DMs: Παρακολουθήστε τα DMs σε πλατφόρμες όπως το Instagram, το Facebook, το X (πρώην Twitter) και το LinkedIn όπου οι πελάτες μπορούν να επικοινωνήσουν με σχόλια ή ανησυχίες.
  • Customer Support Emails: Χρησιμοποιήστε μια αποκλειστική διεύθυνση email ή φόρμα επικοινωνίας στο eshop σας, όπου οι πελάτες μπορούν να υποβάλουν σχόλια, παρατηρήσεις ή παράπονα.
  • Eshop live chat: Εφαρμόστε μια δυνατότητα ζωντανής συνομιλίας στο eshop σας για να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες σε πραγματικό χρόνο και να απαντήσετε αμέσως στα ερωτήματα ή τα σχόλιά τους.
  • Έρευνες για feedback πελατών: Στείλτε έρευνες μέσω email ή μέσω του online store σας για να συγκεντρώσετε δομημένα σχόλια από πελάτες σχετικά με τις εμπειρίες τους και τυχόν ζητήματα που αντιμετώπισαν.

Προσφέρετε Guest Checkout

Επιτρέποντας στους πελάτες να πραγματοποιήσουν αγορές χωρίς τη δημιουργία λογαριασμού απλοποιεί τη διαδικασία αγοράς, μειώνοντας τις τριβές και την εγκατάλειψη του καλαθιού. Οι επιλογές ολοκλήρωσης αγοράς επισκεπτών διευκολύνουν τους αγοραστές για πρώτη φορά να ολοκληρώσουν τις αγορές τους γρήγορα και αποτελεσματικά.

Διευκρινίστε τα έξοδα αποστολής

Τα διαφανή και κατανοητά έξοδα αποστολής είναι εξαιρετικά σημαντικά για την αποφυγή εγκατάλειψης του καλαθιού. Η σαφής εμφάνιση των τελών αποστολής νωρίς στη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς βοηθά στη διαχείριση των προσδοκιών των πελατών και μειώνει την πιθανότητα αιφνιδιαστικών χρεώσεων στο τέλος, ενώ ενισχύει την αύξηση πωλήσεων στο Shopify eshop σας.

Κάντε Follow Up στους πελάτες σας

Η διατήρηση σχέσης με τους πελάτες, ειδικά μετά τις αγορές, δείχνει ότι εκτιμάτε την επιχείρησή τους. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε επαναλαμβανόμενες αγορές και υψηλότερη πίστη πελατών. Η αποστολή ευχαριστήριων email ή το αίτημα για σχόλια συμβάλλει στη διατήρηση μιας θετικής σχέσης.

Δώστε δωρεάν δείγματα

Η προσφορά δωρεάν δειγμάτων επιτρέπει στους πελάτες να δοκιμάσουν τα προϊόντα σας, χωρίς δέσμευση, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση πωλήσεων στο Shopify και marketing από στόμα σε στόμα. Οι πελάτες είναι πιο πιθανό να αγοράσουν αφού γνωρίσουν το προϊόν από πρώτο χέρι.

Δημιουργήστε ποιοτικές προϊοντικές σελίδες

Τα product pages πρέπει να είναι ενημερωτικά και οπτικά ελκυστικά για να μετατρέπουν τους επισκέπτες σε πελάτες. Οι εικόνες υψηλής ποιότητας, οι σαφείς περιγραφές και το εύκολο navigation είναι βασικά στοιχεία για την αύξηση πωλήσεων στο Shopify. Τα καλά σχεδιασμένα product pages βοηθούν τους πελάτες να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις, αυξάνοντας την πιθανότητα αγοράς.

Πώς να έχεις ένα ολοκληρωμένο Shopify product page; (Οδηγός)
Οι καλές πληροφορίες κάνουν και τους καλούς λογαριασμούς! Εσείς είστε σίγουροι ότι τα Shopify product page σας είναι βελτιστοποιημένα;

Βελτίωση online store

Βελτιστοποιήστε το On-Page και το Off-Page SEO

Η βελτίωση του SEO του Shopify καταστήματός σας το βοηθά να κατατάσσεται υψηλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, προσελκύοντας περισσότερη οργανική επισκεψιμότητα. Βελτιστοποιώντας το περιεχόμενο, τα meta-tags και τη δημιουργία backlinks, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την προβολή τους και να οδηγήσουν περισσότερους δυνητικούς πελάτες στο κατάστημά τους.

Χρησιμοποιήστε 360 Product Viewer στις εικόνες

Η βελτίωση των εικόνων προϊόντων με προβολή 360 μοιρών επιτρέπει στους πελάτες να εξετάζουν αντικείμενα από όλες τις γωνίες. Αυτή η διαδραστική λειτουργία μπορεί να μειώσει τα ποσοστά επιστροφής και να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών, καθώς παρέχει μια σαφέστερη κατανόηση του προϊόντος, οδηγώντας τελικώς σε αύξηση πωλήσεων στο Shopify store σας.

Βελτιστοποιήστε τις αγορές μέσω κινητού τηλεφώνου

Η διασφάλιση ομαλής εμπειρίας αγορών μέσω κινητού είναι απαραίτητη, καθώς πολλοί πελάτες ψωνίζουν μέσω smartphone. Ο σχεδιασμός με απόκριση, η εύκολη πλοήγηση και οι λειτουργίες φιλικές προς τα κινητά βελτιώνουν την προσβασιμότητα και την ευκολία, οδηγώντας σε αύξηση πωλήσεων στο Shopify.

Ενημερώνετε τακτικά το Shopify Theme σας

Το να διατηρείτε το theme και το design του Shopify store σας ενημερωμένα μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την εμπειρία χρήστη και να αυξήσει τις μετατροπές. Ενημερώνετε τακτικά το theme σας για να βεβαιωθείτε ότι ανταποκρίνεται, ότι είναι γρήγορο και οπτικά ελκυστικό και φροντίστε να το δοκιμάζετε σε διαφορετικές συσκευές και προγράμματα navigation για να εξασφαλίσετε μια ομαλή εμπειρία για όλους τους πελάτες και να κερδίσετε αύξηση πωλήσεων στο Shopify online store σας.

Τοπθετήστε ελκυστικά CTA

Ένα συναρπαστικό CTA μπορεί να παρακινήσει τους πελάτες να προβούν σε συγκεκριμένες ενέργειες, όπως να κάνουν μια αγορά ή να εγγραφούν σε ένα newsletter. Τα CTA που τραβούν την προσοχή των επισκεπτών, μπορούν να οδηγήσουν σε αύξηση πωλήσεων στο Shopify και conversion.

Χρησιμοποιήστε τα χρώματα στρατηγικά

Η στρατηγική χρήση του χρώματος μπορεί να επηρεάσει τη συμπεριφορά των πελατών και να βελτιώσει τα ποσοστά conversion. Για παράδειγμα, η χρήση χρωμάτων με αντίθεση για CTA μπορεί να τα κάνει πιο αισθητά και αποτελεσματικά. Ο πειραματισμός με διαφορετικούς συνδυασμούς χρωμάτων μπορεί να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε τι λειτουργεί καλύτερα για το κοινό σας.

Κάντε το Checkout εύκολο

Η βελτιστοποίηση της διαδικασίας ολοκλήρωσης αγοράς μειώνει την εγκατάλειψη του καλαθιού και αυξάνει τα ποσοστά μετατροπών. Το σαφές κόστος αποστολής και οι επιλογές ολοκλήρωσης αγοράς επισκεπτών είναι απαραίτητα για μια ομαλή και αποτελεσματική εμπειρία ολοκλήρωσης αγοράς και για την αύξηση πωλήσεων στο Shopify eshop σας.

Τεχνικές και Εργαλεία Πωλήσεων

Βελτιώστε την υποστήριξη πελατών

Η παροχή εξαιρετικής υποστήριξης πελατών μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών. Η εφαρμογή επιλογών ζωντανής συνομιλίας, κατατοπιστικού section «Συχνές Ερωτήσεις» και ανταποκρινόμενη υποστήριξη μέσω email βοηθά στην άμεση αντιμετώπιση των ερωτημάτων και των προβλημάτων των πελατών. Η εξαιρετική υποστήριξη πελατών οικοδομεί εμπιστοσύνη, ενθαρρύνει τα από στόμα σε στόμα referrals, οδηγώντας στην αύξηση πωλήσεων στο Shopify.

Εισάγετε Upselling Offers

Το Upselling είναι μια στρατηγική για την αύξηση της μέσης αξίας παραγγελίας προτείνοντας προϊόντα υψηλότερης ποιότητας ή πρόσθετα είδη. Ενθαρρύνουν τους πελάτες να αγοράσουν μια πιο ακριβή έκδοση του προϊόντος που σκέφτονται, κάνοντάς τους να ξοδεύουν περισσότερα και έτσι βοηθά στην αύξηση πωλήσεων στο Shopify store. Αυτή η στρατηγική μπορεί επίσης να ενισχύσει την ικανοποίηση των πελατών προσφέροντάς τους καλύτερες επιλογές ή προστιθέμενη αξία.

Επενδύστε στο Cross-Sell

Το να προτείνετε σχετικά προϊόντων που συμπληρώνουν τις αρχικές αγορές των πελατών μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία αγορών τους και να αυξήσει τη μέση αξία παραγγελίας. Το cross-selling προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση, ενθαρρύνοντας τους πελάτες να αγοράσουν περισσότερα.

Ενισχύστε τις πωλήσεις σας με multichannel πωλήσεις

Η πώληση προϊόντων σε πολλαπλές πλατφόρμες, όπως το Amazon, το eBay ή τα μέσα social media, διευρύνει την απήχησή σας και τη δυνητική βάση πελατών. Με τη διαχείριση των πωλήσεων σε πολλά κανάλια, μπορείτε να επιτύχετε αύξηση πωλήσεων στο Shopify store σας και να αναπτύξετε αποτελεσματικά την επιχείρησή σας στο eCommerce.

Χρησιμοποιήστε τα Shopify apps για να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών

Οι εφαρμογές Shopify μπορούν να βελτιώσουν τη συνολική εμπειρία αγορών προσφέροντας λειτουργίες όπως εξατομικευμένες προτάσεις ή ανάκτηση εγκαταλελειμμένου καλαθιού. Marketing Apps (προσέλκυση πελατών μέσω στρατηγικών marketing, καμπάνιες email, ενσωμάτωση social media και εργαλεία SEO), Sales Conversion Apps (εργαλεία για την ανάκτηση εγκαταλελειμμένου καλαθιού, κριτικές προϊόντων κ.α), Customer Retention Apps (προγράμματα αφοσίωσης, personalized προτάσεις, feedback tools πελατών), Analytics & Reporting Apps (πληροφορίες για τη συμπεριφορά των πελατών, τις τάσεις πωλήσεων και την απόδοση του eshop), Payment Gateway Apps (διάφορες επιλογές πληρωμής και διασφάλιση συναλλαγών), κ.α.

Προσφέρετε limited-time discounts & flash sales

Δημιουργήστε επείγουσα ανάγκη και ενθαρρύνετε τις γρήγορες αγορές, προσφέροντας εκπτώσεις περιορισμένου χρόνου και εκπτώσεις «έκτακτης ανάγκης». Αυτές οι τεχνικές μπορούν να επιφέρουν αύξηση πωλήσεων στο Shopify, ανεβάζοντας την επισκεψιμότητα και αυξάνοντας τα ποσοστά conversion, αξιοποιώντας τον φόβο της απώλειας (FOMO).

Εφαρμόστε Dynamic Pricing Strategy

Το Dynamic Pricing Strategy (δυναμική τιμολόγηση) σας επιτρέπει να προσαρμόζετε τις τιμές των προϊόντων με βάση διάφορους παράγοντες όπως η ζήτηση, ο ανταγωνισμός και τα επίπεδα αποθέματος. Αυτή η προσέγγιση σας βοηθά να προσαρμοστείτε στις συνθήκες της αγοράς σε πραγματικό χρόνο, διασφαλίζοντας ότι προσελκύετε περισσότερους πελάτες και επιτυγχάνετε αύξηση πωλήσεων στο Shopify.

«Απογειώνοντας» τις πωλήσεις στο Shopify

Η έναρξη και η ανάπτυξη ενός επιτυχημένου eshop περιλαμβάνει τη χρήση των σωστών στρατηγικών και εργαλείων. Από τη δημιουργία αποτελεσματικών καμπανιών marketing έως τη βελτιστοποίηση του store ως mobile friendly, κάθε βήμα μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες και να οδηγήσει στην αύξηση πωλήσεων στο Shopify.

Θυμηθείτε, το eCommerce έχει να κάνει με τη συνεχή βελτίωση και προσαρμογή στις νέες τάσεις. Χρησιμοποιήστε αυτές τις συμβουλές για να βελτιώσετε την απόδοση του καταστήματός σας και να συνεχίσετε να μαθαίνετε να παραμένετε μπροστά στην ανταγωνιστική online αγορά!