Σίγουρες τακτικές που εκτοξεύουν την επισκεψιμότητα στο eshop
Από μυστικά SEO έως συμβουλές για viral περιεχόμενο, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο eshop σας. Στο παρόν άρθρο συγκεντρώσαμε αποδεδειγμένες στρατηγικές για να βελτιώσετε το web traffic σας και να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε πελάτες. Κάθε μέθοδος είναι σχεδιασμένη για να προσελκύει το έμπειρο κοινό εν έτει 2024, βοηθώντας σας να δημιουργήσετε μια σύγχρονη διαδικτυακή παρουσία.
Ας δούμε όλες τις κατηγορίες αναλυτικότερα παρακάτω
Paid ads στα social media
Είναι σημαντικό να εκθέτετε την επιχείρησή σας μπροστά σε μεγαλύτερο κοινό και μέσα από paid ads καμπάνιες που θα προβάλλουν εξατομικευμένες διαφημίσεις σε πελάτες κάνοντάς τους πιο πιθανό να αγοράσουν αυξάνοντας έτσι και την επισκεψιμότητα στο eshop.
Για paid ads μπορείτε να αναλογιστείτε τις εξής πλατφόρμες:
#1 Facebook ads
Το Facebook είναι η μεγαλύτερη social media πλατφόρμα με τους περισσότερους ενεργούς χρήστε μηνιαίως και προσφέρει πολλές δυνατότητες για να έρθετε πιο κοντά με το κοινό και να τους ανακατευθύνετε στο eshop σας. Τα Facebook ads σας επιτρέπουν να στοχεύσετε τους χρήστες ανάλογα με τα ενδιαφέροντα, τις συμπεριφορές, τις τοποθεσίες και άλλα, βελτιστοποιώντας τις πιθανότητες μετατροπών.
Χρησιμοποιήστε τις δυναμικές διαφημίσεις του Facebook για να στοχεύσετε πιθανούς πελάτες με βάση το ιστορικό περιήγησης και την online δραστηριότητά τους για να ενισχύσετε την επισκεψιμότητα στο eshop σας. Τα ads αυτά φτιάχνονται αυτόματα και εμφανίζουν σχετικά προϊόντα από το online store σας που είναι πιθανό να ενδιαφέρουν τους ανθρώπους. Για καλύτερη στόχευση μπορείτε να προσθέσετε το Meta Pixel στο site σας για ακόμη καλύτερη προώθηση διαφημίσεων.
#2 Instagram ads
Αναλογιστείτε και τη δική σας εμπειρία: σίγουρα ακολουθείτε έστω και ένα επαγγελματικό λογαριασμό στην πλατφόρμα, κάνοντας τη μια σημαντική πηγή για πιθανή επισκεψιμότητα στο eshop, τόσο οργανικά όσο και σε επίπεδο διαφημίσεων. Τα Instagram ads ενισχύουν τις πωλήσεις καθώς μπορείτε να πουλάτε ακόμη απευθείας και από την πλατφόρμα.
Αν χρησιμοποιείτε προσωπικό λογαριασμό, η μετατροπή του σε business θα ξεκλειδώσει επιπλέον λειτουργίες που είναι απαραίτητες για τους διαφημιζόμενους. Μπορείτε να δημιουργήσετε διαφημίσεις σε διάφορες μορφές, όπως φωτογραφίες, βίντεο, carousel και stories, κάνοντάς το μια ευέλικτη προσέγγιση marketing. Η εξερεύνηση εργαλείων και hashtags* στο Instagram και η ενημέρωση γύρω από τις τάσεις μπορούν να σας κερδίσουν περισσότερους followers και να ενισχύσουν τις καμπάνιες σας.
#3 TikTok ads
Φυσικά από μια λίστα για επισκεψιμότητα στο eshop δεν θα μπορούσε να λείπει το TikTok. Αποτελεί μια σημαντική πηγή για έυρεση περιεχομένου και για τους διαφημιστές, είναι ένας εξαιρετικος χώρος για να προσεγγίσουν και να συνδεθούν με μεγάλα κοινά από οποιαδήποτε δημογραφική ομάδα.
Αν και η δημιουργία περιεχομένου απαιτεί χρόνο, μπορεί να αποδειχτεί ένα πολύ δυνατό όπλο στη φαρέτρα σας. Η πλατφόρμα διαφημίσεων TikTok είναι εύκολη στη χρήση, με προκαθορισμένες επιλογές για τον προϋπολογισμό και την επιλογή κοινού.
#4 Google ads
Τα Google Ads είναι ένα ιδιαίτερο μέσο διαφήμισης, καθώς στοχεύουν σε άτομα που ήδη αναζητούν κάτι που παρέχει το online κατάστημά σας. Αυτές οι διαφημίσεις σας επιτρέπουν να εμφανίσετε τις σελίδες σας μπροστά σε χρήστες που έχουν κάνει σχετικές αναζητήσεις στο Google και το YouTube και να αυξάνετε την επισκεψιμότητα στο eshop σας.
Υπάρχουν διάφορες μορφές Google ads:
👉 Τα search ads που εμφανίζονται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης
👉 Τα display και shopping ads που περιέχουν media και προϊόντα
👉 Τα video ads που τραβούν την προσοχή των θεατών στο YouTube
Η κατανόηση αυτών των εργαλείων και η αποτελεσματική εφαρμογή τους μπορεί να μεγιστοποιήσει τη διαφημιστική σας δαπάνη. Η δημιουργία και η διαχείριση των διαφημίσεων στο YouTube είναι μια πειθαρχία που απαιτεί χρόνο για να μάθει κανείς, αλλά εφόσον εφαρμοστεί σωστή θα φέρει επισκεψιμότητα στις ιστοσελίδες σας.
#5 Pinterest ads
Μια ακόμη πηγή για επισκεψιμότητα στο eshop αποτελεί και το Pinterest, που σύμφωνα με την ίδια την πλατφόρμα οι χρήστες του τείνουν να είναι πιο εύποροι και πιο πρόθυμοι να ξοδέψουν σε σύγκριση με άλλα SOME.
Τα Promoted Pins είναι ιδιαίτερα χρήσιμα για την προσέγγιση ανθρώπων που αναζητούν ενεργά ιδέες και προϊόντα. Αυτός ο τύπος διαφήμισης εμφανίζει το περιεχόμενό σας στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης και έχει αποδειχθεί ότι επηρεάζει τις αγοραστικές αποφάσεις των χρηστών.
Το Pinterest λειτουργεί εξαιρετικά εφόσον απευθύνεται σε εξειδικευμένο κοινό. Είτε κάποιος ανακαινίζει τον κήπο του, είτε σχεδιάζει έναν γάμο, είτε ανανεώνει τη διακόσμηση του σπιτιού του, η πλατφόρμα βοηθά να συνδέσετε το brand με τα κοινά ενδιαφέροντά τους.
Οργανικό traffic από τα social media
Εκτός από τα ads όμως, μπορείτε να αξιοποίησετα τα social media και με άλλους τρόπους για να βελτιωθεί η επισκεψιμότητα στο eshop. To social engagement προέρχεται κατόπιν ενθάρρυνσης των χρηστών να συμμετέχουν σε μια συζήτηση ή την πρόκληση ενθουσιασμού μέσα από κάποια ενέργεια.
#1 Ζητήστε από τους οικείους σας να μοιραστούν τις σελίδες σας
Καθώς ξεκινάτε την επιχείρησή σας, μια εξαιρετική τακτική είναι να στραφείτε σε φίλους και συγγενείς για τη δημιουργία μιας πρώτης αναγνωριστμότητας ή ακόμη και πώλησης.
Επικοινωνήστε με τους φίλους και την οικογένειά σας με στοχευμένο τρόπο και ζητήστε τους να μοιραστούν το eshop σας στους δικούς τους λογαριασμούς. Αυτός ο τύπος έκθεσης λέγεται word-of-mouth marketing και είναι ένας δωρεάν αλλά πολύ αποτελεσματικός τρόπος για βελτίωση της φήμης σας.
#2 Μείνετε ενεργοί στο Instagram
Δεν χρειάζεται να ξεκινήσετε απευθείας με προώθηση πωλήσεων. Μπορείτε να επενδύσετε στη δημιουργία μιας κοινότητας, να κάνετε follow back ένα επιλεγμένο κοινό που θα ενδιαφέρεται για εσάς και να αναζητήσετε σχετικές λέξεις κλειδιά σε bio και προφίλ.
Φροντίστε επίσης να ανεβάζετε δελεαστικό περιεχόμενο ακόμη και πριν να είναι διαθέσιμο το προϊόν προς πώληση. Δείτε το ως teaser. Κάντε το κοινό να το αναζητήσει για να βελτιώσετε την επισκεψιμότητα στο eshop.
Εξετάστε επίσης πώς θα ενισχύσετε το engagement με το κοινό:
👉Aναζητήστε ευκαιρίες να βοηθήσετε τους ανθρώπους ή να προσθέσετε αξία στις συζητήσεις τους με τρόπο μη πωλησιακό.
👉 Χρησιμοποιήστε Instagram Reels για να προωθήσετε προσφορές που είναι διαθέσιμες στο κοινό σας μόνο αν επικοινωνήσουν μαζί σας στην πλατφόρμα.
👉 Αφιερώστε χρόνο για να απαντάτε σε ερωτήσεις και να επικοινωνείτε με την κοινότητά σας.
#3 Δημοσιεύστε το κατάστημά σας στο Reddit
Το Reddit διαθέτει χιλιάδες εξειδικευμένα φόρουμ, τα λεγόμενα subreddits. Μπορείτε να βρείτε ένα subreddit για σχεδόν οποιοδήποτε θέμα και είναι μια ενδιαφέρουσα ευκαρία για αύξηση της αναγνωρισιμότητας και επισκεψιμότητα στο eshop. Είναι ένα σημείο όπου άνθρωποι συγκεντρώνονται γύρω από τα αγαπημένα τους θέματα και μοιράζονται συμβουλές, βέλτιστες πρακτικές και προσωπικές ιστορίες ζωής.
Δημιουργήστε μια νέα δημοσίευση με σύντομη και λεπτομερή περιγραφή και ορισμένα παραδείγματα που θα τραβήξουν τους αναγνώστες. Ακολουθούν τα συστατικά μιας εξαιρετικής ανάρτησης στο Reddit:
✨ Επιλέξτε ένα επίκαιρο και ελκυστικό τίτλο για το subreddit σας.
✨ Το κείμενο μέσα στο κύριο σώμα της ανάρτησης πρέπει να είναι σύντομο, πιασάρικο και όχι πωλητικό.
✨ Η προσθήκη εικόνων μπορεί να βοηθήσει να μεταφέρετε το μήνυμά σας και να προσελκύσετε περαιτέρω αναγνώστες.
✨ Προσθέστε ένα link ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να μάθουν περισσότερα για το προϊόν ή την επιχείρησή σας.
Δώστε προσοχή στις οδηγίες της πλατφόρμας του Reddit και στις αξίες του Reddiquette. Ορισμένα subreddits δεν επιτρέπουν διαφημιστικό υλικό.
#4 Δημιουργήστε ενθουσιασμό με διαγωνισμούς και δώρα
Οι διαγωνισμοί και τα δώρα είναι ένας ισχυρός τρόπος για να αποκτήσετε περισσότερους followers στο Instagram, να αυξήσετε το engagement στα social media και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο eshop σας.
Μπορείτε να ενσωματώσετε εφαρμογές ή να κάνετε οργανική και paid κοινοποίηση για ακόμη περισσότερη εμβέλεια και γνωστοποίηση.
#5 Προσφέρετε εκπτώσεις με χρονικό περιορισμό
Η προσφορά εκπτώσεων με χρονικό περιορισμό μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να κάνετε τους ανθρώπους να αναλάβουν δράση, δημιουργώντας επισκεψιμότητα στο eshop και αυξάνοντας τις πωλήσεις. Η σπανιότητα είναι ένα ισχυρό ψυχολογικό κίνητρο παρακίνησης των πελατών.
Οι εκπτώσεις προϊόντων δεν είναι η μόνη χρονικά ευαίσθητη προσφορά που μπορείτε να παρέχετε στους πελάτες σας. Αν δεν προσφέρετε συνήθως δωρεάν αποστολή, τότε περιστασιακά αυτό μπορεί να αποτελέσει επίσης ένα συναρπαστικό κίνητρο για την προώθηση της επισκεψιμότητας.
Βελτιώστε την αναγνωρισιμότητας σας με SEO
Η επιστήμη του SEO είναι σημαντική και απαιτεί την εκμάθηση κανόνωνς που όμως όταν εφαρμόζονται ορθά τότε μπορείτε να δημιουργήσετε συνεχόμενη και εξειδικευμένη επισκεψιμότητα στο eshop σας. Υπάρχουν πολλά εργαλεία που μπορούν να σας βοηθούν εκτενώς με τις διαδικασίες αυτές και την εφαρμογή των κανόνων.
#1 Γράψτε title tags που να ταιριάζουν με την πρόθεση αναζήτησης
Όταν κάνουμε μια αναζήτηση οι μηχανές αναζήτησης εμφανίζουν συνήθως ένα title-tag και ένα meta-description και είναι το μόνο κομμάτι που μπορεί να επηρεάσει την απόφαση ενός χρήστη να κάνει κλικ και συνεπώς να αυξήσει την επισκεψιμότητα στο eshop. Επομένως, θα πρέπει να φροντίσετε οι τίτλοι σας να είναι περιεκτικοί και υψηλής ποιότητας για να έχετε αποτελέσματα.
Ορισμένα tips για τη σύνταξη των title-tags είναι:
- Δημιουργήστε μοναδικούς τίτλους σε κάθε σελίδα.
- Φροντίστε οι τίτλοι να είναι μέχρι 60 χαρακτήρες.
- Συμπεριλάβετε μια λέξη-κλειδί.
- Βεβαιωθείτε ότι οι τίτλοι αντιστοιχούν στην πρόθεση αναζήτησης των ερωτημάτων.
#2 Γράψτε ακαταμάχητα meta-description
Στο προηγούμενο section αναφέραμε τα meta-description, τις σύντομες περιγραφές δηλαδή που εμφανίζονται στις μηχανές αναζήτησης. Μια δελεαστική και ενδιαφέρουσα περιγραφή μπορεί να κερδίσει το πολυπόθητο κλικ και να βελτιώσει την επισκεψιμότητα στο eshop σας.
Εάν το meta-description σας δεν προσφέρει έναν πειστικό λόγο για να κάνει κλικ ένας χρήστης, μπορεί να επηρεάσει την κατάταξη της οργανικής σας αναζήτησης.
Ορισμένα tips για τη δημιουργία δυνατών meta-description:
- Συνοψίστε ουσιαστικά και ενημερωτικά το περιεχόμενο της σελίδας.
- Φροντίστε να είναι έως 145 χαρακτήρες.
- Ελέξτε ότι είναι μοναδικά για κάθε σελίδα.
- Συμπεριλάβετε ενδιαφέρουσες πληροφορίες που θα κερδίζουν το κλικ.
- Συμπεριλάβετε τη λέξη-κλειδί του περιεχομένοτ της σελίδας.
#3 Προσθέστε backlinks από και προς σημαντικές σελίδες
Η απόκτηση backlinks προς άλλες σελίδες είναι μια γνωστή τεχνική SEO και αυτοί οι σύνδεσμοι παίζουν σημαντικό ρόλο για ενίσχυση της κατάταξής σας και κατ' επέκταση για επισκεψιμότητα στο eshop σας. Συνεπώς όσο πιο ποιοτικά links χρησιμοποιείται τόσο το καλύτερο.
Ενέργειες που μπορείτε να κάνε για να βελτιστοποιήσετε τη διασύνδεσή σας είναι:
- Βελτιστοποιήστε τη δομή του website σας.
- Βρείτε και υποβάλετε το sitemap σας στο Google Search Console.
- Δημιουργήστε μια λίστα με τις σελίδες-στόχους υψηλής αξίας που θα θέλατε να κατατάξετε καλύτερα.
- Προσδιορίστε τις σελίδες που έχουν επί του παρόντος το μεγαλύτερο κύρος και την υψηλότερη κατάταξη σελίδας.
- Προσθέστε έναν σύνδεσμο από τις σελίδες σας με κύρος στις σελίδες-στόχους σας.
#4 Προσθέστε long-tail keywords στις σελίδες σας
Το επόμενο βήμα για καλύτερη επισκεψιμότητα στο eshop είναι η δημιουργία μιας στρατηγικής λέξεων-κλειδιών. Οι long-tail λέξεις-κλειδιά, οι οποίες καταγράφουν πιο λεπτομερή ή συγκεκριμένα ερωτήματα αναζήτησης, είναι ευκολότερο να καταταγούν και συνήθως έχουν υψηλότερο ποσοστό κλικ στις μηχανές αναζήτησης από ό,τι οι συντομότεροι, πιο γενικοί όροι.
#5 Ξεχωρίστε με rich snippets
Τα rich snippets είναι βελτιωμένες λίστες που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης με πρόσθετες πληροφορίες όπως αξιολογήσεις, τιμές και διαθεσιμότητα, κάνοντας τις καταχωρήσεις σας να ξεχωρίζουν και την επισκέψιμότητα στο eshop να αυξάνετε.
Βεβαιωθείτε ότι structured data των σελίδων σας είναι δομημένα σωστά Για να ελέγξετε και να διαχειριστείτε τα structured data σας, χρησιμοποιήστε εργαλεία όπως το εργαλείο δοκιμής δομημένων δεδομένων της Google, το οποίο βοηθά στον εντοπισμό και τη διόρθωση τυχόν προβλημάτων με τη σήμανση του brand σας.
Επενδύστε στο content marketing
Το content marketing αφορά στη δημιουργία ενδιαφέροντος, ενημερωτικού και ελκυστικού περιεχομένου για την οργανική προσέλκυση επισκεψιμότητας. Η στρατηγική περιεχομένου της επιχείρησής σας μπορεί να περιλαμβάνει οτιδήποτε οι πελάτες σας μπορεί να βρουν σχετικό ή ενδιαφέρον. Δεν είναι απαραίτητο να περιορίζεστε σε περιεχόμενο που περιλαμβάνει ή επικεντρώνεται στα προϊόντα σας.
#1 Γράψτε blog για παροχή πληροφοριών ή επίλυση προβλημάτων
Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για copywriting αλλά θα πρέπει να κάνετε στοχεμεύνες προσπάθειες για να προσελκύσετε σχετική επισκεψιμότητα στο eshop. Η επίλυση προβλημάτων με περιεχόμενο βελτιστοποιημένο για τις μηχανές αναζήτησης είναι η καλύτερη συντακτική πολιτική για τα περισσότερα ιστολόγια.
To επιτυχημένο content marketing περιλαμβάνει δυο στοιχεία:
👉τον ορισμό του ιδανικού κοινού: Ποια προβλήματα έχουν οι δυνητικοί επισκέπτες σας; Τι τους ενδιαφέρει; Τι κάνουν για διασκέδαση; Με τι παθιάζονται; Σχεδιάστε περιεχόμενο ιστολογίου με βάση τις απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις.
👉τη δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου: Για να βρεθείτε μπροστά στο σωστό κοινό, φτιάξτε έναν κατάλογο με θέματα και φράσεις που θα στοχεύσετε.
Αναρωτηθείτε: Αν έψαχνα για αυτό το προϊόν/υπηρεσία/άρθρο, πώς θα έκανα αναζήτηση; Ποιες λέξεις θα χρησιμοποιούσα; Ποιες φράσεις; Το να μπείτε στο μυαλό του μελλοντικού σας επισκέπτη είναι το κλειδί για τη δημιουργία ποιοτικής επισκεψιμότητας.
#2 Δημιουργία podcast για προσέγγιση νέων ακροατηρίων
Τα podcast σας δίνουν τη δυνατότητα να αφοσιωθείτε και να ασχοληθείτε με ένα συγκεκριμένο θέμα και να απευθυνθείντε σε ένα συγκεκριμένο κοινό. Θα πρέπει όμως να βρείτε τρόπους ώστε οι ακροατές να φτάσουν εύκολα στις σελίδες σας για να αυξηθεί η επισκεψιμότητα στο eshop.
#3 Χρησιμοποιήστε βίντεο για να εκπαιδεύσετε ή να διασκεδάσετε
Tο YouTube είναι το πιο δημοφιλές κανάλι για να δημιουργήσετε επισκεψιμότητα στο eshop ενώ είναι επίσης η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο.
Ακολουθούν μερικοί από τους διαφορετικούς τύπους video marketing που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει η επιχείρησή σας:
🔸Εκπαιδευτικό περιεχόμενο: Διδάξτε νέες δεξιότητες για να οικοδομήσετε εμπιστοσύνη με το κοινό σας και, αν είναι δυνατόν, χρησιμοποιήστε το προϊόν σας ως κεντρικό στοιχείο για την επίλυση του προβλήματός τους.
🔸Αφήγηση ιστοριών: Τα εμπνευσμένα αφηγηματικά βίντεο που ταιριάζουν στην ταυτότητα της επιχείρησής σας είναι ιδανικά για την επικοινωνία της εικόνας και των ιδανικών του brand σαςs.
🔸Ψυχαγωγία: Τα διασκεδαστικά βίντεο που ανταποκρίνονται στα ενδιαφέροντα του κοινού σας είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να τραβήξετε την προσοχή των θεατών και να την εστιάσετε στα προϊόντα σας.
Προσεγγίστε νέα κοινά μέσα από συνεργασίες με influencers
Το influencer marketing περιλαμβάνει τη συνεργασία με επιτυχημένους δημιουργούς περιεχομένου στα social media προώθηση της online επιχείρησή σας σε σχετικούς χρήστες. Αυτή η μορφή marketing αξιοποιεί τη δημιουργικότητα και την εμβέλεια αξιόλογων ανθρώπων του κλάδου σας, αξιοποιώντας την εμπιστοσύνη που έχουν κερδίσει με το κοινό για να παραπέμψουν την επισκεψιμότητα στο eshop σας.
#1 Επικοινωνήστε με bloggers και τον τύπο
Όταν πρόκειται για τη δημιουργία επισκεψιμότητας, όσο περισσότερες διασυνδέσεις έχετε, τόσο το καλύτερη. Η ύπαρξη συνδέσμων που θα μιλήσουν για το προϊόν σας είναι απαραίτητη για να αυξηθεί η επισκεψιμότητα στο eshop και οι πωλήσεις. Σε αυτό το σημείο έρχεται η επαφή με τους bloggers.
Η προσέγγιση bloggers είναι κάτι περισσότερο από το να κάνεις φίλους στο διαδίκτυο. Είναι μια διαδικασία για να προσφέρετε αξία και να πείτε στους bloggers τι ακριβώς τους συμφέρει. Το να ζητάτε απλώς βοήθεια σπάνια λειτουργεί, καθώς οι άνθρωποι είναι πολυάσχολοι και έχουν εκατομμύρια πράγματα να κάνουν. Αντ' αυτού, ακολουθούν ορισμένες ιδέες προσέγγισης bloggers για να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε επισκεψιμότητα:
👉 Κάντε guest post σε άλλα blog: Η δημοσίευση σας δίνει έναν τρόπο να βρεθείτε μπροστά στο κοινό κάποιου άλλου. Συνδέστε το online κατάστημά σας στο περιεχόμενο, όπου αυτό είναι σχετικό.
👉 Πραγματοποιήστε μια συγκέντρωση εμπειρογνωμόνων: Αναζητήστε ειδικούς σε ένα θέμα και ζητήστε τους να συνεισφέρουν μια ιδέα, όπως μια συμβουλή, μια συνταγή ή μια ιστορία, στην ανάρτηση του blog σας. Στη συνέχεια, δημοσιεύστε μια λίστα με όλες τις απαντήσεις που θα λάβετε. Ενημερώστε τους όταν δημοσιεύσετε το άρθρο, ώστε να μπορούν να τη μοιραστούν με το κοινό τους.
👉 Ζητήστε κριτικές προϊόντων: Επικοινωνήστε με bloggers με σχετικό, αφοσιωμένο κοινό και προσφερθείτε να τους στείλετε το προϊόν σας δωρεάν με αντάλλαγμα μια ειλικρινή κριτική.
👉 Βρείτε συνεργάτες: Δώστε κίνητρο σε άλλους ανθρώπους να οδηγήσουν την επισκεψιμότητα στο eshop σας, χρησιμοποιώντας ένα πρόγραμμα affiliate και προσφέροντας προμήθεια για κάθε πώληση.
👉 Επικοινωνήστε με τον τύπο: Επικοινωνήστε με δημοσιογράφους που καλύπτουν επιχειρήσεις όπως η δική σας και πείτε τους τι ετοιμάζετε.
#2 Γράψτε μια ανάρτηση στο blog με τους influencers και τις συμβουλές τους
Αντί να περιμένετε έναν influencer να σας παρουσιάσει, μπορείτε να τον παρουσιάσετε εσείς πρώτος. Ο πυρήνας αυτής της τακτικής είναι ο εξής: Γράψτε μια ανάρτηση ιστολογίου που να χαρακτηρίζει έναν influencer και στείλτε την σε αυτόν με email ή μέσω social media με την ελπίδα ότι θα την μοιραστεί με το κοινό του.
Αφού δημιουργήσετε τη δημοσίευση στο ιστολόγιό σας, επικοινωνήστε με τον influencer με έναν σύνδεσμο και ρωτήστε τον αν μπορεί να τη μοιραστεί με το κοινό του για να επεκτείνει την επισκεψιμότητα στο eshop.
Και κάπου εδώ ο πλήρης οδηγός για επισκεψιμότητα στο eshop ολοκληρώνεται! Αξιολογείστε τι λειτουργεί καλύτερα για εσάς και ξεκινήστε τις προσπάθειες σήμερα.