Αν είστε λίγο πριν τη δημιουργία Shopify store, τότε είστε στο σωστό μέρος. Η έναρξη μιας online επιχείρησης μπορεί να είναι μια συναρπαστική αλλά και απαιτική προσπάθεια, ειδικά όταν πρέπει να επιλέξετε ανάμεσα σε πολλές και διαφορετικές διαθέσιμες πλατφόρμες.

Το Shopify ξεχωρίζει ως μία από τις πιο δημοφιλείς επιλογές για τους επιχειρηματίες, με 2,1 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες καθημερινά κατά μέσο όρο, λόγω της φιλικής προς τον χρήστη διεπαφής, των χαρακτηριστικών και των δυνατοτήτων customizing. Όχι μόνο αυτό, αλλά από το 2023, το Shopify Plus κατέχει το 0,11% του συνολικού eCommerce μεριδίου, παγκοσμίως.

Είτε είστε αρχάριος είτε έμπειρος «παίκτης» του eCommerce, συλλέξαμε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να φτιάξετε το eshop σας και να το διαχειρίζεστε αποτελεσματικά.

η λέξη create σε κόκκινο neon φως

Δημιουργία Shopify: Κόστος & όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Πάμε να εξετάσουμε τα βασικά «θεμέλια» της πλατφόρμας:

Κόστη & πλάνα

Όταν ξεκινάτε τη δημιουργία Shopify, μπορείτε να επιλέξετε από διαφορετικά οικονομικά πλάνα ανάλογα με το τι χρειάζεστε. Επί του παρόντος, υπάρχουν πέντε επιλογές:

  • Basic: Ιδανικό για άτομα που ξεκινούν και προσφέρει βασικά εργαλεία για €32 το μήνα.
  • Shopify: Προσαρμοσμένο για για μικρές επιχειρήσεις λιανικής που σταδιακά αναπτύσσονται, με τιμή €92 μηνιαίως.
  • Advanced: Για μεσαίες έως μεγάλες επιχειρήσεις
    μεγαλύτερων, με ισχυρές δυνατότητες στα €384 ανά μήνα.
  • Plus: Σχεδιασμένο για σύνθετες επιχειρήσεις με μεγάλο όγκο, που ξεκινά από €2.000 μηνιαίως, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις για διαρκή ανάπτυξη.
  • Retail: Κατάλληλο για επιχειρήσεις με φυσικό κατάστημα που θέλουν να επεκταθούν online με €79 ανά μήνα

Το Basic είναι μια καλή επιλογή αν η δημιουργία Shopify σας ξεκινάει τώρα. Περιλαμβάνει τυπικές χρεώσεις για τις πιστωτικές κάρτες, βασικές λειτουργίες του Shopify και βασικά αναλυτικά στοιχεία.

Καθώς η επιχείρησή σας μεγαλώνει και λαμβάνετε περισσότερες παραγγελίες, ίσως θελήσετε να κάνετε αναβάθμιση στα προγράμματα Shopify ή Advanced. Αυτά σας παρέχουν καλύτερες αναφορές πωλήσεων, χαμηλότερες χρεώσεις πιστωτικών καρτών και περισσότερους λογαριασμούς για χρήση από το προσωπικό σας.

Shopify κόστος: Πόσο κοστίζει το Shopify το 2024;
Shopify κόστος: Πόσο κοστίζει το Shopify το 2024 και τι άλλαξε στις τιμές

Domains

Όταν ξεκινάτε τη δημιουργία Shopify store, λαμβάνετε ένα δωρεάν domain ".myshopify.com", ως διεύθυνση web για το eshop σας. Συνιστάται η χρήση δικού σας domain name, ώστε το online store σας να φαίνεται πιο επαγγελματικό και αξιόπιστο στους πελάτες. Μπορείτε να αγοράσετε ένα domain μέσω του Shopify ξεκινώντας από 10 ευρώ (11$) ετησίως. Αυτό σας δίνει επίσης πρόσβαση στο Shopify email hosting. Εάν χρησιμοποιείτε διαφορετικό πάροχο, όπως το G Suite ή το Zoho, οι τιμές ποικίλλουν. Αφού ρυθμίσετε το domain σας, μπορείτε να υποβάλετε το sitemap σας στη Google, για να τη βοηθήσετε να βρει το eshop σας και να το εμφανίσει στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Themes

Το Shopify παρέχει μια εκτενή επιλογή από customized themes που να ταιριάζουν με το μοναδικό στυλ και τις ανάγκες της επιχείρησής σας, καλύπτοντας τόσο μικρούς όσο και μεγάλους καταλόγους, διεθνείς αγορές και μινιμαλιστική αισθητική.

Ξεκινήστε κάνοντας κλικ στο Shopify Theme Store και περιηγηθείτε στις επιλογές. Είναι σημαντικό να επιλέξετε το σωστό θέμα εξαρχής, ώστε να μην χρειάζεται να επιστρέψετε και να το αλλάξετε ξανά εάν χρειάζεστε διαφορετικές δυνατότητες ή λειτουργίες. Υπάρχουν διαθέσιμες τόσο δωρεάν όσο και επί πληρωμή επιλογές, η καθεμία με τις δικές της δυνατότητες και δυνατότητες προσαρμογής, κατά τη δημιουργία Shopify:

  • Δωρεάν : Τα δωρεάν θέματα είναι εξαιρετικά για νέα ή μικρότερα καταστήματα που ετοιμάζονται να ξεκινήσουν ή να πειραματιστούν με το eCommerce. Δεν περιλαμβάνουν επιπλέον ή επαναλαμβανόμενα κόστη, αλλά συχνά συνοδεύονται από περιορισμούς και μικρές επιλογές προσαρμογής. Υπάρχουν 11 δωρεάν θέματα για να διαλέξετε.
  • Επί πληρωμή : Το Shopify διαθέτει επίσης περισσότερα από 100 θέματα επί πληρωμή, που κυμαίνονται από 166 έως 322 ευρώ (εφάπαξ χρέωση). Αν και απαιτούν περισσότερα χρήματα εκ των προτέρων, τα επί πληρωμή θέματα προσφέρουν περισσότερες λειτουργίες σχεδίασης, εργαλεία eCommerce και ισχυρά σύνολα χαρακτηριστικών που σας επιτρέπουν να κάνετε περισσότερα με το eshop σας.

Επιλέξτε ένα θέμα που ακολουθεί το brand σας και σας προσφέρει τη λειτουργικότητα που χρειάζεστε για το eshop σας.

Πώς να διαλέξεις το κατάλληλο Shopify theme
Επιλέγοντας το κατάλληλο Shopify theme: Τι πρέπει να αναλογιστείς για να έχεις επιτυχία στο online store σου.
Εικόνα με laptop που απεικονίζει την σελίδα του Shopify

Apps

Στο Shopify App Store θα βρείτε εφαρμογές που έχουν σχεδιαστεί για να σας βοηθήσουν όχι μόνο στη δημιουργία Shopify, αλλά και στην αποτελεσματική του λειτουργία αργότερα. Αυτές οι εφαρμογές καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών, από την ενσωμάτωση tools στο online store σας με loyalty & reward apps, internationalization εφαρμογές, πολλές επιλογές για SEO, όπως και apps για customer retention, product reviews, μέχρι και για την απλοποίηση διαφόρων λειτουργιών με automations.

Είτε ψάχνετε για δωρεάν είτε επί πληρωμή εργαλεία, σίγουρα θα βρείτε μια σειρά από επιλογές που ταιριάζουν στις ανάγκες σας. Πριν επιλέξετε μια εφαρμογή, φροντίστε να ελέγξετε τις κριτικές των χρηστών και τα μηνιαία κόστη, αν υπάρχουν.

Απόθεμα (Inventory)

Στη δημιουργία Shopify store, είναι σημαντικό να λαμβάνετε υπόψη όχι μόνο το κόστος αλλά και τα έξοδα του inventory. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι στο eCommerce για να διαχειρίζεστε το αποθέμα, όπως dropshipping ή print-on-demand, τα οποία ελαχιστοποιούν την ανάγκη για αποθήκευση προϊόντων. Ωστόσο, εάν παράγετε ή αγοράζετε προϊόντα, το κόστος πρέπει να σταθμιστεί προσεκτικά.

Το τελικό κόστος ενός αποθέματος εξαρτάται από το κόστος απόκτησης τους και διάθεσης, και θα πρέπει να λαμβάνετε υπόψιν σας και διάφορες παραμέτρους όπως το συνάλλαγμα εάν προμηθεύεστε από το εξωτερικό καθώς και τις χρεώσεις του τελωνείου. Εάν το παράγετε οι ίδιοι τότε θα πρέπει να εξετάσετε και το επιπλέον κόστος των υλικών και του χρόνου παραγωγής που απαιτείται.

Το θετικό είναι ότι μπορείτε να διαχειρίζεστε το απόθεμά σας μέσα από την πλατφόρμα. Όχι μόνο αυτό, αλλά αν έχετε και φυσικά καταστήματα η πλατφόρμα διαθέτει το Shopify POS, το software που μπορεί να συνδέσει και να συγχρονίσει τις διαδικασίες πωλήσεων στα φυσικά καταστήματα λιανικής και στα online eshop. Διαθέτει δύο συνδρομές με την Lite να είναι διαθέσιμη σε καθε πακέτο και τη δυνατότητα αναβάθμισης σε Pro με επιπλέον μηνιαία χρέωση €79 ανά τοποθεσία.

Dropshipping με Shopify: Pros & tips για να πετύχετε
Ποια είναι τα υπέρ του dropshipping με Shopify; Πώς μπορεί να αξιοποιηθεί από τις επιχειρήσεις για ένα εξαιρετικά επιτυχημένο eshop;

Marketing

Φυσικά από τη δημιουργία Shopify επιχείρησης δεν θα μπορούσε να λείπει το digital marketing. Οι διάφορες πτυχές που πρέπει να καλυφθούν είναι το SEO, τα social media, το paid και το influencer marketing. To κόστος στην προκειμένη περίπτωση είναι κυμαινόμενο καθώς εξαρτάται σε ποιες επιλογές θα στραφείτε και τι υπηρεσίες επιλέγετε να αξιοποιήσετε. Η ίδια η πλατφόρμα προσφέρει αρκετές λύσεις για το κομμάτι αυτό.

Αρχικά, ενσωματώνεται με social media πλατφόρμες αλλά και με άλλα κανάλια πωλήσεων που επιτρέπουν να επεκτείνετε τις πωλήσεις σας και η ενσωμάτωσή τους είναι δωρεάν. Ενδέχεται όμως να προκύψουν fees σε in-app λειτουργίες ή τέλη συναλλαγών. Το SEO μπορείτε επίσης να το ενισχύετε μέσα από τεχνικές που δεν κοστίζουν και εμπλέκονται στην ανάπτυξη σελίδων, εκτός αν το έχει αναλάβει κάποια εξωτερική ομάδα ή γραφείο.

Το Shopify διαθέτει επίσης το εργαλείο Shopify email που θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε καμπάνιες και είναι μια οικονομικά αποδοτική επιλογή. Μέσα από λειτουργίες automation που προσφέρει η πλατφόρμα μπορείτε να πάτε ακόμη παραπέρα και να απλοποιήσετε τις εργασίες και το κόστος τους γύρω από τη δημιουργία Shopify email, το segmentation και την επαναστόχευση διάφορων ομάδων πελατών.

Shopify email: Τι είναι και πώς θα το αξιοποιήσετε
It’s a bird, it’s a plane, it’s... Shopify email και θα γίνει ο ήρωας που ψάχνατε για το email marketing. Μάθετε ό,τι χρειάζεστε εδώ.

Επίσης, διαθέτει το Shopify Collabs ένα εργαλείο για influencer marketing που διευκολύνει με την εύρεση συνεργατών, προσφέρει άμεσα πληροφορίες γύρω από το κόστος συνεργασίας και διευκολύνει την εκπλήρωση των πληρωμών και συνεργασιών.

Όσον αφορά το paid marketing πλατφόρμες όπως η Google, το Facebook και το Instagram αποτελούν βασικά κανάλια όπου το κόστος ανά κλικ (CPC) αλλά και το συνολικό ποσό που θα χρειαστείτε εξαρτάται από το κοινό-στόχο σας και από το συνολικό προϋπολογισμό που διαθέτετε.

Νόμοι και συμμόρφωση

Η νομική συμμόρφωση είναι μια κρίσιμη πτυχή κατά τη δημιουργία Shopify καταστήματος. Η πλατφόρμα παρέχει λειτουργίες όπως η PCI compliance για ασφαλείς πληρωμές και εργαλεία GDPR για την προστασία δεδομένων.

Είναι απαραίτητο να κατανοήσετε και να τηρείτε τις πολιτικές της πλατφόρμας, συμπεριλαμβανομένων των Όρων Παροχής Υπηρεσιών και της Πολιτικής Αποδεκτής Χρήσης. Η συμμόρφωση με νόμους και κανονισμούς σε διάφορες δικαιοδοσίες είναι υψίστης σημασίας. Να θυμάστε ότι η συμμόρφωση με τις πολιτικές του Shopify και η ισχύουσα νομοθεσία είναι απαραίτητη για την πώληση προϊόντων στην πλατφόρμα του.

Ωστόσο, για συγκεκριμένες νομικές συμβουλές προσαρμοσμένες στην επιχείρησή σας, συνιστάται η συνεργασία με δικηγόρο που γνωρίζει τη σχετική νομοθεσία.

Ασφάλεια

Η ασφάλεια είναι πρωταρχικής σημασίας στη δημιουργία Shopify. Αν επιλέξετε να κατασκευάσετε eshop στην εν λόγω πλατφόρμα, τότε πρέπει να ξέρετε ότι περιλαμβάνει επίσημα μέτρα για την προστασία των δεδομένων του και των πληροφοριών των πελατών, ενώ προστατεύεται από μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση, cyber επιθέσεις και πιθανές απειλές. Μέσω λειτουργιών όπως η κρυπτογράφηση, η τακτική παρακολούθηση και η τήρηση των βιομηχανικών προτύπων, η εφαρμογή ασφαλών διαδικασιών σύνδεσης, η προστασία ευαίσθητων δεδομένων όπως στοιχεία πελατών και πληροφορίες πληρωμής, και η διατήρηση της συμμόρφωσης με τους κανονισμούς του κλάδου, διασφαλίζει ένα ασφαλές περιβάλλον για online συναλλαγές.

Η ενίσχυση της ασφάλειας στο Shopify είναι εξαιρετικά σημαντική στο σημερινό eCommerce τοπίο όπου κυριαρχούν οι online συναλλαγές. Διασφαλίζει την εμπιστοσύνη των πελατών, τη νομική συμμόρφωση και προστατεύει τη φήμη της επιχείρησής σας από περιστατικά όπως κλοπή ταυτότητας ή παραβιάσεις δεδομένων.

Eshop security: Τα 18 tips για ασφάλεια στο Shopify
Η προστασία του eshop σου είναι μεγάλη υπόθεση και εξαρτάται από την ασφάλεια στο Shopify. Μάθε πώς να την επιτύχεις!

Customer Support

Η παροχή εξαιρετικού customer support στη δημιουργία Shopify είναι υψίστης σημασίας για την καλλιέργεια θετικών εμπειριών που ενθαρρύνουν τo engagement και την αφοσίωση των πελατών, οδηγώντας σε επαναλαμβανόμενες αγορές. Η αλληλεπίδραση με τους πελάτες παίζει ουσιαστικό ρόλο στη διαμόρφωση αυτών των εμπειριών, επηρεάζοντας την απόφασή τους να επιστρέψουν και να προτείνουν την επιχείρησή σας σε άλλους.

Για να προσαρμόσετε αποτελεσματικά τις στρατηγικές εξυπηρέτησης πελατών σας, είναι σημαντικό να κατανοήσετε την αγορά-στόχο σας, τις συγκεκριμένες προσδοκίες εξυπηρέτησης και να προχωρήσετε σε στρατηγικές που περιλαμβάνουν τη διατήρηση διαφανών πολιτικών επιστροφής και αποστολής, την παροχή προσβάσιμων καναλιών για ερωτήσεις πελατών και την προσφορά newsletter στο site σας.

Επιπλέον, για τη δημιουργία Shopify προσφέρεται μια πληθώρα από apps και tools που μπορουν να συμβάλουν στις εξαιρετικές customer service εμπειρίες και παροχές.

Ακόμη, η επιβράβευση των πιστών πελατών και η άμεση αντιμετώπιση τυχόν ζητημάτων ή ανησυχιών που μπορεί να έχουν ενισχύει περαιτέρω την εμπειρία τους. Η χρήση εργαλείων όπως το Shopify Inbox σάς επιτρέπει να διαχειρίζεστε αποτελεσματικά τα μηνύματα πελατών, διασφαλίζοντας έγκαιρες απαντήσεις και άμεση επικοινωνία.

User Experience

Όταν πρόκειται για τη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη (UX) και του σχεδιασμού του καταστήματός σας κατά τη δημιουργία Shopify, η αξιοποίηση των σωστών εργαλείων και πλαισίων είναι ζωτικής σημασίας. Το Shopify Polaris είναι ένα ολοκληρωμένο designing σύστημα που παρέχει ένα ενοποιημένο πλαίσιο για τη σχεδίαση διεπαφής σε εφαρμογές και σελίδες. Δείτε πώς το Shopify Polaris, μαζί με τα δωρεάν και επί πληρωμή θέματα, μπορεί να συμβάλει στην αναβάθμιση του UX και του σχεδιασμού του καταστήματός σας:

Το Polaris προσφέρει ένα συνεκτικό, αποτελεσματικό και προσβάσιμο σύστημα σχεδίασης που εξασφαλίζει μια θετική εμπειρία χρήστη σε όλα τα προϊόντα και τις εφαρμογές Shopify. Εξοικονομεί χρόνο, βελτιώνει την προσβασιμότητα για όλους τους χρήστες και προωθεί την αποτελεσματική συνεργασία μεταξύ των μελών της ομάδας. Παρέχοντας ευελιξία για προσαρμογή στη δημιουργία Shopify, το Polaris παραμένει ενημερωμένο με τις τάσεις σχεδιασμού και τις ανάγκες των χρηστών.

Όσον αφορά τα θέματα, είναι διαθέσιμες τόσο δωρεάν όσο και επί πληρωμή επιλογές. Τα δωρεάν θέματα προσφέρουν καθαρά σχέδια με customizable επιλογές, ενώ τα επί πληρωμή θέματα παρέχουν προηγμένες δυνατότητες, όπως προσαρμοσμένες διατάξεις και βελτιστοποίηση SEO για οπτικά εντυπωσιακές εμπειρίες αγορών.

14 tips για άπαιχτο Shopify User Experience στο eshop σου
Η εμπειρία χρήστη, ή αλλιώς το Shopify User Experience μπορεί να αναδείξει ή και να «θάψει» ένα eshop. Ας δούμε μερικά tips για «άπαιχτο» UX σε ένα online store!

Μέθοδοι πληρωμής

Όταν πρόκειται για τη λειτουργία ενός eshop, μια από τις πιο κρίσιμες πτυχές που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι η διαδικασία πληρωμής. Η παροχή μιας ομαλής και ασφαλούς εμπειρίας ολοκλήρωσης αγοράς για τους πελάτες σας μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τα ποσοστά conversion και τη συνολική επιτυχία σας.

Shopify payment gateway: Τι είναι και πώς λειτουργεί
H ολοκλήρωση των συναλλαγών στο eshop σας είναι υψίστης σημασίας. Μάθετε σήμερα για τα Shopify payment gateway και πώς λειτουργούν.

Ακολουθούν μερικές δημοφιλείς μέθοδοι πληρωμής που μπορείτε να προσφέρετε κατά τη δημιουργία Shopify eshop:

  • Πύλη πληρωμών από τρίτους: Οι διαθέσιμες επιλογές για την Ελλάδα είναι η Viva Wallet, το Google Pay, το PayPal ή το Bitcoin.
  • PayPal Express: Αξιόπιστη, ευρέως χρησιμοποιούμενη μέθοδος, προσφέρει πληρωμές με λογαριασμό PayPal ή πιστωτική/χρεωστική κάρτα και χτίζει εμπιστοσύνη με τους πελάτες.
  • Apple Pay: Πληρωμή με συσκευές Apple, παρέχει έλεγχος ταυτότητας με άγγιγμα ή πρόσωπο, προσφέρει απρόσκοπτη και ασφαλή ολοκλήρωση αγοράς, ειδικά για χρήστες της Apple.
  • Πρόσθετοι τρόποι πληρωμής: Παρέχει πληρωμές με κρυπτονομίσματα, τραπεζικές μεταφορές ή τοπικές εναλλακτικές, ανάλογα με το κοινό-στόχο και το επιχειρηματικό μοντέλο.
  • Μη αυτόματες μέθοδοι πληρωμής: Ρύθμιση για επιλογές εκτός σύνδεσης, όπως αντικαταβολή ή τραπεζική κατάθεση, αποτελεσματικός χειρισμός αυτών των συναλλαγών.
πληρωμή μέσω κινητού με κάρτα

Shipping

Το shipping και γενικά το πώς θα διαχειρίζεστε τις αποστολές, θα μπορούσε να είναι μια σημαντική πτυχή της στρατηγικής σας κατά τη δημιουργία Shopify. Με ολοκληρωμένους οδηγούς που καλύπτουν τις τιμές αποστολής, τη συσκευασία και τις επιλογές ολοκλήρωσης, μπορείτε να απλοποιήσετε τη διαδικασία από την παραγγελία έως την παράδοση. Είτε σχεδιάζετε μοναδικές συσκευασίες είτε χρησιμοποιείτε αποθήκες εκπλήρωσης, το Shopify σας εξοπλίζει για να προσφέρετε εξαιρετικές εμπειρίες πελατών αποτελεσματικά.

Ανάλογα με τον πάροχο που θα επιλέξετε θα διαμορφωθούν και τα έξοδα αποστολής, η περίοδος παράδοσης καθώς και οι τελωνιακές χρεώσεις, εφόσον εκτελείτε διεθνές εμπόριο. Στην Ελλάδα μερικές δημοφιλείς επιλογές αποτελούν η ACS, η ΕΛΤΑ courrier, η Γενική Ταχυδρομική, η Speedex ενώ σε ταχεία άνοδο και εξαιρετικά δημοφιλής έχει γίνει και η επιλογή της παράδοσης μέσω locker με το BOX NOW.

Πολιτική επιστροφών

Η δημιουργία σαφών κανόνων επιστροφής και μιας ολοκληρωμένης πολιτικής Return and Refund είναι ζωτικής σημασίας στη δημιουργία Shopify store.

Μπορείτε να ορίσετε κανόνες επιστροφής που εφαρμόζονται αυτόματα σε μια παραγγελία όταν οι πελάτες υποβάλλουν τις παραγγελίες τους. Οι κανόνες επιστροφής μιας παραγγελίας ισχύουν όταν οι πελάτες ζητούν επιστροφές από το κατάστημά σας. Μια εκτιμώμενη επιστροφή χρημάτων εμφανίζεται στους πελάτες σας με βάση τους κανόνες επιστροφής σας.

Οι πελάτες μπορούν να υποβάλλουν αιτήματα επιστροφής μόνο για προϊόντα που είναι κατάλληλα σύμφωνα με τους κανόνες που έχετε ορίσει. Αυτό σας επιτρέπει να έχετε περισσότερο έλεγχο στα αιτήματα επιστροφής και αποτρέπει τους πελάτες σας από το να ζητούν επιστροφές για αντικείμενα που δεν πληρούν τα κριτήρια με βάση την πολιτική επιστροφών σας.

Δείτε πώς μπορείτε να ρυθμίσετε τους κανόνες επιστροφής κατά τη δημιουργια Shopify και να δημιουργήσετε αποτελεσματικά την πολιτική σας:

  1. Κάνετε κλικ στο Shopify admin, Settings > Policies.
  2. Στο Return rules section, κάνετε κλικ στο Manage.
  3. Στο Return window section, επιλέξτε πόσο χρόνο έχει ένας πελάτης να ζητήσει επιστροφή μετά την παράδοση μιας παραγγελίας..
  4. Στο Return shipping cost section, επιλέξτε τον τρόπο με τον οποίο θέλετε να χειριστείτε τα έξοδα αποστολής επιστροφής. Εάν επιλέξατε να χρεώσετε μια σταθερή τιμή για αποστολή με επιστροφή, εισαγάγετε την τιμή.
  5. Προαιρετικό: Για να χρεώσετε ένα τέλος ανεφοδιασμού, επιλέξτε Charge restocking fee και, στη συνέχεια, προσθέστε ένα ποσοστό.
  6. Προαιρετικό: Για να επιλέξετε συλλογές ή προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφές ως εξαιρέσεις τελικών στοιχείων πώλησης, κάντε τα εξής:
    1. Στο Final sale item exception section, επιλέγετε Specific collections ή Specific products.
    2. Αναζητήστε συλλογές ή προϊόντα ή κάντε κλικ στο Browse.
    3. Επιλέξτε συλλογές, προϊόντα ή παραλλαγές προϊόντων και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο Done.
  7. Κάνετε κλικ στο Save.
  8. Επιστρέφετε στο Policies.
  9. Στο Return rules section, κάνετε κλικ στο Turn on.

Καθιερώνοντας σαφείς κανόνες επιστροφής και δημιουργώντας μια διαφανή πολιτική επιστροφής και επιστροφής χρημάτων.

Mobile Optimization

To Mobile Optimization κατά τη δημιουργία Shopify είναι υψίστης σημασίας, καθώς στην εποχή μας, σχεδόν το 80% των καταναλωτών παγκοσμίως επισκέπτονται ένα eshop από το smartphone τους, ενώ το 74% χρησιμοποιεί apps για τις αγορές τους,

Η παραμέληση του Mobile Optimization μπορεί να οδηγήσει σε χαμένες ευκαιρίες και μειωμένες πωλήσεις. Η βελτίωση της εμπειρίας χρήστη από κινητά, συμπεριλαμβανομένης της πλοήγησης και της ταχύτητας φόρτωσης σελίδας, προσελκύει και διατηρεί ένα μεγαλύτερο κοινό. Η επιμελής επιλογή των εικόνων προϊόντων, τα CTAs (call-to-action), τα μεγέθη γραμματοσειράς και η ελαχιστοποίηση των pop-ups βελτιώνουν την εμπειρία αγορών.

Mobile responsiveness: Η σημασία και τα θετικά οφέλη του
Ένα eshop που διαθέτει mobile responsiveness προσφέρει υψηλότερη εμπειρία χρήστη σε όλες τις συσκευές. Γιατί όμως ισχύει αυτό;

Ενσωμάτωση με εργαλεία τρίτων

Εκτός από εγγενή εργαλεία, η eCommerce πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα ενσωμάτωσης και διασύνδεσης με εξωτερικές εφαρμογές και υπηρεσίες, κάνοντας τη δημιουργία Shopify μια εμπειρία κομμένη και ραμμένη στα μέτρα σας, απογειώνοντας την εμπειρία του πελάτη και οδηγώντας τελικά στην επιχειρηματική επιτυχία.

Μπορείτε να ενσωματώσετε Third-Party Tools μέσω του Shopify App Store, του Shopify API ή εξωτερικών υπηρεσιών, καθεμία από τις οποίες προσφέρει ξεχωριστά πλεονεκτήματα με βάση τις απαιτήσεις της επιχείρησής σας. Ανάμεσα σε επιλογές third-party tools είναι τα συστήματα διαχείρισης ERP, CRM ή άλλα management εργαλεία, τα οποία μπορείτε να διασυνδέσετε με το Shopify eshop σας για να δουλεύετε μόνο μέσα από ένα διαχειριστικό και να τα έχετε όλα σε ένα μέρος.

dream big σλόγκαν γραμμένο σε τοίχο

Η δημιουργία Shopify είναι ολόκληρη «επιστήμη»

Η δημιουργία Shopify eshop περιλαμβάνει περισσότερα από τη δημιουργία μιας απλής online παρουσίας. Πρόκειται για μια «μίξη» λειτουργιών, εργαλείων, εφαρμογών και στρατηγικών που θέτουν ως κύριο μέλημά τους το καλύτερο δυνατό UX, την ασφάλεια των πελατών και την αποτελεσματικότητα σε όλα τα επίπεδα. Ακολουθώντας αυτές τις εξειδικευμένες συμβουλές, μπορείτε να πορευτείτε με σιγουριά στο τοπίο του eCommerce και να αξιοποιήσετε την πλατφόρμα του Shopify στο έπακρο, ώστε να προσφέρετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στην επιχείρησή σας.